Forum > Newbie Forum

Truss reclamepanneel

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
21-6-2007 20:30
Ik vraag me af of je zoiets wel in aluminium wilt hebben. Dat gaat volgens mij in ieder geval gigantisch oxideren.
De constructie van de afbeelding is geen normale trussconstructie. Dat is een constructie die ze op maat hebben laten lassen en volgens mij laten galvaniseren (oid., niet zoveel verstand van).
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
21-6-2007 22:07

René Eppink schreef:

Ik vraag me af of je zoiets wel in aluminium wilt hebben. Dat gaat volgens mij in ieder geval gigantisch oxideren.
De constructie van de afbeelding is geen normale trussconstructie. Dat is een constructie die ze op maat hebben laten lassen en volgens mij laten galvaniseren (oid., niet zoveel verstand van).
De meeste van dit soort constructies worden inderdaad op maat gemaakt.
@TS: Als je een beetje zoekt op internet vind je vast wel een bedrijf dat dit doet (staat me iets bij van alusystems oid).
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
24-6-2007 03:39

René Eppink schreef:

Ik vraag me af of je zoiets wel in aluminium wilt hebben. Dat gaat volgens mij in ieder geval gigantisch oxideren.
De constructie van de afbeelding is geen normale trussconstructie. Dat is een constructie die ze op maat hebben laten lassen en volgens mij laten galvaniseren (oid., niet zoveel verstand van).
De getoonde constructie is inderdaad een op-maatgemaakte constructie en staat meestal met betonblokken/palen? vast (als baseplate zeg maar)
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-7-2024
Berichten: 1139
25-6-2007 03:15

René Eppink schreef:

Ik vraag me af of je zoiets wel in aluminium wilt hebben. Dat gaat volgens mij in ieder geval gigantisch oxideren.
Aluminum is een metaalsoort die gelukkig al geoxideerd is. Daarom blijft het glimmen.

Wat de OP zoekt is:

voor de rechthoek waar het doek in komt:
2 x hoekstuk 90 graraden apex-d
2 x 3-weg hoek apex-d
2 x truss 2 m
2 x truss 3 m

Voor de poten:
2 x truss 2m
2 x truss 0,50m

De 2 delen van 50cm in betonblok storten en de rest er bovenop bouwen.

Het merk truss doet er niet zoveel toe. Wat wel belangrijk is dat je niet de allergoedkoopste neemt.
Houdt er rekening mee dat erop het doek best aanzienelijke krachten komen te staan.

Wat je eventueel als doek kunt gebruiken is een "scrim". D.w.z een doek met hele kleine gaatjes.

Hoe dan ook echt goedkoop zal het nooit worden. sad :(
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
25-6-2007 10:39
Heb je een budget in gedachten? Dat praat een stuk makkelijker.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
MatroesjStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 21-6-2007
Laatste: 17-6-2009
Berichten: 4
26-6-2007 13:03
ok bedankt voor de uitleg.

Een budget heb ik niet echt nee, maa rik ben al wel op +- op de hoogte van de prijzen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)