Forum > Geluid

Einde Technics SL-1200?

(153 reacties. Pagina 16 van 16)
Moderator(s): Dré
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
10-6-2007 22:45

diggersfan schreef:

Elke middenstander zal tegen zijn klant zeggen dat ie floreert. wink ;)
Bovendien, steeds meer labels stoppen, en gaan binnenkort stoppen, met het uitbrengen van vinyl. Daar heb je dan erg weinig aan als marktleider van draaitafels.
Zoiets wordt niet tegen me gezegd, zoiets concludeer ik adhv ervaring happy :)

ik moet er wel bij zeggen dat ze meer in de hardere stijlen zitten. Probeer daar maar eens een goed digitaal aanbod voor te vinden wink ;)
SebastiaanStandaard Lid
Sinds: 1-12-2005
Laatste: 13-8-2011
11-6-2007 10:09
misschien dat er wel veel vinyl zaken de deuren sluiten vanwege de "digitale revolutie" alleen je moet niet vergeten, dat de verkoop van vinyl bij online webshops wel goed loopt, misschien dat ook een grote reden is waarom er echte winkels verdwijnen.
ik ben vinylfan, maar kom zelden in de winkel, bestel en luister al mijn vinyl online.
EricStandaard Lid
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 31-10-2024
11-6-2007 10:39

djpieterl schreef:

Reind schreef:

djpieterl schreef:

En mijn platenboer floreert nog steeds.
Dat is dan één van de weinigen, ik speek genoeg mensen met een platenzaak en overal hoor je dat het terug loopt, vandaag wederom een bericht dat een zaak zijn deuren sluit.
Misschien moet ik melden dat het een Belgische shop is: www.toffmusic.be. Blijkbaar staan ze daar toch minder open voor heel die digitale revolutie.
Didier is nou niet echt een typische Belg hè wink ;) razz :p
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
11-6-2007 13:25

Sebastiaan schreef:

dat de verkoop van vinyl bij online webshops wel goed loopt
Ook te verwaarlozen bij de online verkopen van MP3's, vergeet niet dat men tegenwoordig meer verdiend op een MP3 van 2 euro dan op een plaat van 11. Het kan dus nooit lang duren voor vinyl echt marginaal zal gaan worden qua verkoop aantallen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)