Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 224 van 345)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
9-5-2007 12:32

Decolighter schreef:

Wat is handiger; een case maken voor 2 stuks of voor 4 stuks? Ik ben zelf een beginner op dit gebied en heb geen idee welke maat handig is.
Ik denk dat je hier zelf het beste antwoord op hebt.

Jij bent namelijk degene die het spul verhuurt/gebruikt, en dus weet in welke aantallen dat gaat.

- Vaak per 2 aan een paal geknoopt? Dan is per 2 in een kist handig.
- Vaak per 4 of meer aan een paal geknoopt? Dan is per 4 in een kist handig.
- Veel losse verhuur van 2 stuks? Per 2 in een kist is dan handig.
- Veel losse verhuur van 4 stuks of meer? Per 4 in een kist is dan handig.
Light Image
DecolighterStandaard Lid
Sinds: 9-5-2007
Laatste: 28-9-2007
9-5-2007 13:06

JeroenVDV schreef:

Decolighter schreef:

Wat is handiger; een case maken voor 2 stuks of voor 4 stuks? Ik ben zelf een beginner op dit gebied en heb geen idee welke maat handig is.
Ik denk dat je hier zelf het beste antwoord op hebt.

Jij bent namelijk degene die het spul verhuurt/gebruikt, en dus weet in welke aantallen dat gaat.

- Vaak per 2 aan een paal geknoopt? Dan is per 2 in een kist handig.
- Vaak per 4 of meer aan een paal geknoopt? Dan is per 4 in een kist handig.
- Veel losse verhuur van 2 stuks? Per 2 in een kist is dan handig.
- Veel losse verhuur van 4 stuks of meer? Per 4 in een kist is dan handig.
Qua gewicht maakt het dus niet zoveel uit? :) Want ik heb zelf totaal geen idee of een kist van 115 cm lang niet te log en zwaar wordt .. Hij moet wel tilbaar blijven voor 1 persoon.

Overigens, nog een klein vraagje. Ik zie iedereen hier van die ronde bolhoeken gebruiken. Waar ik dan meteen aan denk .. is dat niet onhandig met stapelen als dezelfde maten precies boven elkaar komen? Of valt dat in de praktijk wel mee en heb je geen last van die 'bolle' hoeken?
JeroenVDVVIP Lid
9-5-2007 13:31