Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin
(1451 reacties. Pagina 15 van 146)Moderator(s): Dré
Dj JoeriStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-5-2005 Laatste: 24-2-2013 Berichten: 177 | 20-12-2006 22:58 |
Bedankt Maar gebeurt het vaker dat een motortje het als het ware "begeeft". Want het pinnetje dat rond draait floepte er gewoon uit. Terwijl dit eerder nog nooit is gebeurt... Spiegelbol is er een van 30 centimeter. De motor is ook bestemt voor maximaal 30 centimeter bollen. | |
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest | |
GoTMoReStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-8-2004 Laatste: 26-12-2007 Berichten: 458 | 21-12-2006 07:46 |
Dj Joeri schreef: Bedankt Maar gebeurt het vaker dat een motortje het als het ware "begeeft". Want het pinnetje dat rond draait floepte er gewoon uit. Terwijl dit eerder nog nooit is gebeurt... Spiegelbol is er een van 30 centimeter. De motor is ook bestemt voor maximaal 30 centimeter bollen.Een 30cm spiegelbol heeft toch redelijk wat gewicht.. | |
Soms.. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 21-12-2006 13:15 |
gotmore schreef: Een 30cm spiegelbol heeft toch redelijk wat gewicht.. | |
Light Image | |
MartijnVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-3-2003 Laatste: 3-7-2024 Berichten: 2419 | 21-12-2006 13:43 |
Ik gok dat 't sarcastisch bedoeld was, anders zou ik de dokter eens een bezoekje brengen. | |
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers | |
Dj JoeriStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-5-2005 Laatste: 24-2-2013 Berichten: 177 | 21-12-2006 15:16 |
gotmore schreef: Dj Joeri schreef: Bedankt Maar gebeurt het vaker dat een motortje het als het ware "begeeft". Want het pinnetje dat rond draait floepte er gewoon uit. Terwijl dit eerder nog nooit is gebeurt... Spiegelbol is er een van 30 centimeter. De motor is ook bestemt voor maximaal 30 centimeter bollen.Een 30cm spiegelbol heeft toch redelijk wat gewicht.. | |
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 21-12-2006 19:40 |
Nog eentje waar ik gisteren nog aan moest denken... In mei duo-set gedraaid met m'n deckmaat. We reden naar stad waar het altijd moeilijk is om te parkeren. Uit voorzorgen had ik dus de parkeervergunning van m'n vader voor een ondergrondse parking meegenomen. Bij aankomst voor de slagboom leek alles in orde. Ik vergeet echter de kaart voor het lasertje te houden en trek in plaats daarvan gewoon een ticketje uit de machine. De slagboom gaat open en we konden probleemloos parkeren... Setje van een uur of twee gedraaid en dan rond een uur of 3-4 terug aangekomen in de parking. Wat bleek? Met een gewoon ticketje kon je maar tot twaalf uur 's nachts de parking verlaten... En ik had die stomme kaart vergeten te tonen bij het binnenrijden dus dan konden we er ook niet uit. Wachten tot zeven uur 's ochtends was niet echt een optie want ouders van m'n maat hadden de auto nodig om te gaan werken. Oplossing? Na allerlei domme dingen te hebben geprobeerd (noodoproep, kaart voor alle mogelijke oogjes en sensortjes houden (inclusief een stom boutje die diende om de slagboom samen te houden!!! )) dan toch maar m'n vader gebeld die dan rond 4.30 uur 's nachts arriveerde met zijn auto. Dan heeft ie met zijn kaart de slagboom opengekregen vanaf de buitenkant en op die manier kon m'n maat met z'n auto ook met ongelooflijk veel rook en piepende banden (want het was flink bergop) vooruitstuiven terwijl m'n pa hetzelfde deed in z'n achteruitversnelling Er uiteindelijk mooi van af gekomen... En tijdens het hele gebeuren lekker subtiel iets over de controlecamera gehangen Gisteren moesten we trouwens weer draaien ergens in die buurt maar we hebben de auto gewoon op straat gelaten En nog een leuke: gisterenavond draaide ik dus opnieuw een 3-uurs set samen met maat. Ik begon en na een paar platen wisselden we af. Probleemstelling: ik was met een cd aan het draaien en hij mixt er op zijn beurt een plaat in... Na een vlotte lekkere mix wil hij het hele gebeuren afwerken met een fantastische backspin van mijn nummer maar doordat hij vergeten was dat er een cd aan het spelen was maakt hij een backspin met de slipmat van de linker technics Best grappig zicht. | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 21-12-2006 19:53 |
Niet bij je opgekomen om je parkeerkaart dan ook zelf eerst voor de buitensensor te houden? | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 21-12-2006 19:54 |
Waarschijnlijk moest er daarvoor ook een auto bij die slagboom staan . (anders kon je op die manier ook met 3 auto's op die manier parkeren... | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 21-12-2006 20:13 |
Heel goed opgemerkt ;) Ik was aan het twijfelen of ik het erbij zou vermelden maar dacht dat jullie het wel zelf zouden doorhebben. Sommigen dus niet blijkbaar grapje Ik wou het eerst aan een andere chauffeur vragen maar dan moest die ook al vaardig genoeg zijn en bereidwillig genoeg om als een gek achteruit te vlammen op die helling Vandaar dat pa dus hoe dan ook moest komen... Het is trouwens ook zo dat die machine werkt met IN en UIT systeem. Eenmaal je binnen bent staat je kaart dus geregistreerd als IN (en kun je dus niet met een tweede auto binnen) Je moet dus wel degelijk eerst buiten vooraleer je weer binnen kan. M'n pa heeft ook z'n kaart terug moeten laten omzetten de week nadien. Anders was die onbruikbaar. | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
RenevanhEx Lid Uit: Nederland Sinds: 20-9-2006 Laatste: 16-6-2008 Berichten: 528 | 21-12-2006 23:31 |
Als je pa nou bij de IN was gaan staan en de boom open had gedaan, dan achteruit was gereden en jou de kaart had gegeven, dan had jij er uit gekund... Is een stuk makkelijker dan achteruit de helling op en de kaart weer omzetten enz. René | |