advies en tips belichting bands+afterparty
(146 reacties. Pagina 8 van 15)Moderator(s): Dré
Sound-impulzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-6-2006 Laatste: 3-3-2011 Berichten: 31 | 10-7-2006 20:38 |
Tuurlijk is rigging wel belangrijk ! Veiligheid gaat ALTIJD voor ! Maar daar had ik het ook niet over... Ik bedoelde de kabels... enzo. Verder vind ik ook natuurlijk wel dat er opbouwende kritiek is maar ik vind gewoon als je iets post heb ik altijd zoiets van... ik zou het wel leuk vinden als ik aandacht besteed aan het op internet zetten dat ik er iets aan overhoud... MET kritiek natuurlijk maar wel op een goeie manier en ik vind dat er gewoon teveel alleen maar wordt afgezeken van dit is niet goed en dat niet... dan heeft iedereen ook zoiets van nou laat maar ik post het wel niet meer... | |
Out of order | |
MarijnStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-3-2005 Laatste: 4-9-2018 Berichten: 801 | 10-7-2006 20:51 |
Hey Zoveel reacties Je hebt de slechtste foto's eruitgenomen. Maar ik had vooral shases met oranje-groen / blauw-rood / wit enz. Het begon maar om 20.30 u. Dus met beetje rook gaf kwam het licht er wel uit. En zeker dat ijswit, met beetje rook prachtig kleurtje! Ik zal wat filmpjes uploaden van afterparty Bedankt voor de complimenten | |
BarbaraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-6-2005 Laatste: 30-9-2009 Berichten: 439 | 10-7-2006 20:53 |
marijn schreef: En zeker dat ijswit, met beetje rook prachtig kleurtje! | |
Potverdorie | |
MarijnStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-3-2005 Laatste: 4-9-2018 Berichten: 801 | 11-7-2006 11:11 |
barbara schreef: marijn schreef: En zeker dat ijswit, met beetje rook prachtig kleurtje! | |
DeMennooosVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 10-10-2002 Laatste: 14-10-2020 Berichten: 314 | 11-7-2006 12:57 |
Laat de volgende klus al je filterraampjes eens leeg Kan best een vet plaatje opleveren. Al moet je dan eigenlijk wel meer dan 24 parren gebruiken. | |
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 11-7-2006 13:02 |
1 x bewerkt. Laatst door René Eppink op 11-7-2006 15:17 Én ik zou denk ik een flink aantal daarvan in VNSP uitvoering nemen. Maar idd, kan best vet zijn.Het levert echter wel een heeel ander beeld op dan wanneer je gewoon allerlei kleurtjes had gebruikt en dat is waar ik op doelde met mijn opmerking. | |
DeMennooosVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 10-10-2002 Laatste: 14-10-2020 Berichten: 314 | 11-7-2006 14:28 |
Het geeft zeker een heel ander plaatje dan dat je met kleuren werkt. Maar dat is dan ook juist het aparte ervan. Ik denk dat ik misschien zelfs wel voor raylights zou kiezen als ik alles wit maak. Heb het in het verleden wel een paar keer noodgedwongen gedaan (filters vergeten ) en het effect met de raylights was toen wel erg strak. Persoonlijk vind ik de raylight bundels wel wat hebben. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 11-7-2006 16:34 |
max-dj-psycho schreef: Wat ik erg jammer vind is dat mensen hier op het forum vaak onzinnig commentaar geven op klussen die vaak gewoon helemaal in orde zijn, over kabels die in het zicht zijn, kleurenfilters die ze niet mooi vinden of glazen die in de weg staan ?Liever 1 kritische opmerking dan 10 van dat soort slijmverhalen waar je geen ene F#CK aan hebt! Iemand die serieus met z'n werk/hobby bezig is dient zelf te weten hoe goed hij iets doet (en het hebben van klanten is ook een bepaald duidelijke hint in die richting...). sound-impulz schreef: precies, daar sluit ik me volledig bij aan ik vind namelijk ook dat er teveel gelult wordt over dingen die niet belangrijk zijn. Geef alleen commentaar als die gene er iets mee kan, en complimenten zijn niet verboden ofzo lijtk me ?Edit Mod: Noem een aantal voorbeelden die deze generaliserende (en in mijn ogen beledigende) opmerking kunnen staven OF hou dit soort generaliserende stemmingmakende niets toevoegende sh#t svp voor je. Misschien dat een complimentje dan beter op ze plaats is.. ? Een complimentje heb je niets aan (die krijg je wel van de opdrachtgever)! Adviezen om te voorkomen dat je de rest van je leven kunt werken voor de aflossing van die gigantische schuld die je hebt opgelopen doordat door jouw "hangwerk" iemand voor z'n leven invalide is geraakt wellicht WEL. Want reken maar dat verzekeringsmaatschappijen je GEHELE installatie binnenstebuiten zullen keren om zo te proberen zelf onder de claim uit te komen. En dat spanbandje + safety verhaal is dan natuurlijk een kolfje naar hun hand (omdat zelfs zo'n verzekeringsbal weet dat deze producten daar NIET voor bedoeld en gecertificeerd zijn).Sowieso is riggen aan installaties van anderen (zoals een tent) zo link als het maar kan TENZIJ de eigenaar/verhuurder zwart op wit toestemming heeft gegeven EN verantwoordelijkheid neemt (en reken maar dat er geen tentverhuurder is die DAT even zwart op wit voor je zal zetten). En ja, ik heb het zelf vroeger ook gedaan (nooit fout gegaan maar zou willen dat er TOEN zoiets was als een forum waar je op dit soort dingen gewezen kan worden)... | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
Max-dj-psychoEx Lid Uit: Nederland Sinds: 1-3-2005 Laatste: 16-2-2008 Berichten: 94 | 12-7-2006 19:01 |
Je bedoelt dat je meer hebt aan opmerkingen zoals "man, dat is super, fantastisch man, het is geweldig, ik krijg er gewoon een strakke .... van". Werkelijk??? Nee ik bedoel meer dat commentaar op sommige geposte foto's soms een beetje tever gaat, ik kan me nog dingen herinneren van kabels die strakker om het luidspreker statief moesten worden getrokken, of mensen die zich van te voren al verontschuldigen op het niet hebben van een doek voor hun drive in show omdat ze anders wel weer weten hoe de reacties zijn.,Liever 1 kritische opmerking dan 10 van dat soort slijmverhalen waar je geen ene F#CK aan hebt! Iemand die serieus met z'n werk/hobby bezig is dient zelf te weten hoe goed hij iets doet (en het hebben van klanten is ook een bepaald duidelijke hint in die richting...). Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar je kan te ver gaan..Een complimentje heb je niets aan (die krijg je wel van de opdrachtgever)! Adviezen om te voorkomen dat je de rest van je leven kunt werken voor de aflossing van die gigantische schuld die je hebt opgelopen doordat door jouw "hangwerk" iemand voor z'n leven invalide is geraakt wellicht WEL. Want reken maar dat verzekeringsmaatschappijen je GEHELE installatie binnenstebuiten zullen keren om zo te proberen zelf onder de claim uit te komen. En dat spanbandje + safety verhaal is dan natuurlijk een kolfje naar hun hand (omdat zelfs zo'n verzekeringsbal weet dat deze producten daar NIET voor bedoeld en gecertificeerd zijn). Ik schreef dat je soms niet anders kan maar dat je zelf de verantwoordelijkheid hebt, dus keur die actie ook zeker niet goed..En ja, ik heb het zelf vroeger ook gedaan (nooit fout gegaan maar zou willen dat er TOEN zoiets was als een forum waar je op dit soort dingen gewezen kan worden)... Ik heb ook heel veel geleerd op dit forum, en doe dat nog steeds.. Maar ik vind dat de kritiek soms wel iets opbouwender kan en je minder wordt gewezen op dingen waar je niets aan hebt, en hiermee bedoel ik de bezoekers van die forum | |
It's all about house music, and it always will be | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 12-7-2006 19:14 |
max-dj-psycho schreef: Je bedoelt dat je meer hebt aan opmerkingen zoals "man, dat is super, fantastisch man, het is geweldig, ik krijg er gewoon een strakke .... van". Werkelijk??? Nee ik bedoel meer dat commentaar op sommige geposte foto's soms een beetje tever gaat, ik kan me nog dingen herinneren van kabels die strakker om het luidspreker statief moesten worden getrokken, of mensen die zich van te voren al verontschuldigen op het niet hebben van een doek voor hun drive in show omdat ze anders wel weer weten hoe de reacties zijn.,Liever 1 kritische opmerking dan 10 van dat soort slijmverhalen waar je geen ene F#CK aan hebt! Iemand die serieus met z'n werk/hobby bezig is dient zelf te weten hoe goed hij iets doet (en het hebben van klanten is ook een bepaald duidelijke hint in die richting...). Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar je kan te ver gaan..Een complimentje heb je niets aan (die krijg je wel van de opdrachtgever)! Adviezen om te voorkomen dat je de rest van je leven kunt werken voor de aflossing van die gigantische schuld die je hebt opgelopen doordat door jouw "hangwerk" iemand voor z'n leven invalide is geraakt wellicht WEL. Want reken maar dat verzekeringsmaatschappijen je GEHELE installatie binnenstebuiten zullen keren om zo te proberen zelf onder de claim uit te komen. En dat spanbandje + safety verhaal is dan natuurlijk een kolfje naar hun hand (omdat zelfs zo'n verzekeringsbal weet dat deze producten daar NIET voor bedoeld en gecertificeerd zijn). Ik schreef dat je soms niet anders kan maar dat je zelf de verantwoordelijkheid hebt, dus keur die actie ook zeker niet goed..En ja, ik heb het zelf vroeger ook gedaan (nooit fout gegaan maar zou willen dat er TOEN zoiets was als een forum waar je op dit soort dingen gewezen kan worden)... Ik heb ook heel veel geleerd op dit forum, en doe dat nog steeds.. Maar ik vind dat de kritiek soms wel iets opbouwender kan en je minder wordt gewezen op dingen waar je niets aan hebt, en hiermee bedoel ik de bezoekers van die forum | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. |