Forum > PC related Forum

Nieuwe dj software in ontwikkeling!

(47 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
7-4-2006 23:33
ahh toe ... wink ;)
Nee, we zijn benieuwd! happy :)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
12-4-2006 15:11
k lees net dat de behringer dj console ook uit is!
werkt de software hier ook mee??

en nogmaals, al enig idee over systeemeisen?
Meh me lêpke!!!
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 431
24-4-2006 17:55
ondertussen al nieuwe info/dingen die erbij zijn gekomen/info release?
Fun is serious business!
JeroenzelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 11-9-2016
Berichten: 62
24-4-2006 22:02
Nog niet, even werk stilgelegd wink ;) .. druk druk druk
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 431
25-4-2006 12:18

jeroenzelle schreef:

Nog niet, even werk stilgelegd wink ;) .. druk druk druk
nja, begrijp k. ik wacht in elk geval vol spanning op de eerste testversie (voor macintosh). zal hem met plezier testen wink ;)
Fun is serious business!
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
25-4-2006 16:23
is er al enig zicht op waneer de test versies(en evt. echte versie) gaat komen???
Meh me lêpke!!!
JeroenzelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 11-9-2016
Berichten: 62
26-4-2006 21:57
Werkelijk nog geen idee... het is nog niet naar mijn eigen zin. Kan nog wel mss paar maanden duren... sorry! ashamed :$
TuneboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 42
14-5-2006 19:45
Ik wist niet dat spam/reklame hier toegelaten was...?
Goed idee wel van een programma te maken dat niet duur is en heel veel functies heeft. Ik moet wel zeggen, uitzonderlijk klinkt het allemaal nog niet, want ik heb namelijk ook zo een programma in het bezit dat al wel af is. DjDecks www.djdecks.be
Heb hier ook geen klagen van, en is NOG goedkoper. De toekomst zal natuurlijk uitwijzen of je hieraan kan tippen.
Ondersteuning van timecode-platen en externe controllers lijkt me in dit tijdperk het voornaamste om je op te concentreren. Nog veel succes met je programma
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 431
14-5-2006 20:34

Tuneboy schreef:

Ik wist niet dat spam/reklame hier toegelaten was...?
Goed idee wel van een programma te maken dat niet duur is en heel veel functies heeft. Ik moet wel zeggen, uitzonderlijk klinkt het allemaal nog niet, want ik heb namelijk ook zo een programma in het bezit dat al wel af is. DjDecks www.djdecks.be
Heb hier ook geen klagen van, en is NOG goedkoper. De toekomst zal natuurlijk uitwijzen of je hieraan kan tippen.
Ondersteuning van timecode-platen en externe controllers lijkt me in dit tijdperk het voornaamste om je op te concentreren. Nog veel succes met je programma
maar dj decks is niet compatibel met Mac, het programma in ontwikkeling wel! ik vind traktor te duur om nu al aan te kopen, en dit zou dan wel eens een perfect alternatief kunnen zijn!
Fun is serious business!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-5-2006 01:46

jeroenzelle schreef:

Werkelijk nog geen idee... het is nog niet naar mijn eigen zin. Kan nog wel mss paar maanden duren... sorry! ashamed :$
Waarom begin je dan nu al wel met het openen van een topic? Is het niet veel verstandiger om een fatsoenlijke source te schrijven met alle basis features en daarna pas features te gaan implenteren?

Of koop jij ook eerst een porsche en ga je pas daarna eens kijken of je je rijbewijs kan gaan halen.

Overigens betwijfel ik of je het net zo ver kan gaan schoppen als Adion (djDecks), niet zozeer omdat ik geen vertrouwen heb in jouw persoon en je kunnen wat betreft het programmeren maar het feit dat je boven djDecks gaat zitten qua prijs en je nog in ontwikkelings stadium zit + dat de markt al overspoeld word met dergelijke programma's maakt het er niet makkelijker op.

En niet compatibel met een mac...... tsja een mac kopen is net zoiets als jezelf een handicap aan meten met zulke dingen (invalide parkeerkaart af halen bij het gemeentehuis). En dat durf ik hardop te zeggen als Mac bezitter, met een beetje mazzel over een maand ex mac bezitter en voor de verandering maar eens een dual core centrino vaio bezitter. Ik ben dat hele OS-X namelijk wel een beetje zat ondertussen en met Vista op komst zie ik 0,0 reden om een incompatible mac aan te gaan houden.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)