Forum > Licht

Gezocht: theatertechnici voor evenement in bijzondere locatie DeFabrique (ervaring niet nodig)

(11 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
Toneelgroep MaarssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-2-2006
Laatste: 14-2-2006
Berichten: 1
14-2-2006 19:47
Gezocht: theatertechnici voor evenement in bijzondere locatie DeFabriqueervaring niet nodig, enige technische feeling wel

Toneelgroep Maarssen '32 zoekt enthousiaste theatertechnici (in spé) die op zondag 2 april willen meewerken aan een theaterevenement in een historische mengvoederfabriek.
Het betreft een uitdagende klus; de locatie stelt namelijk bijzondere eisen aan de belichting en het geluid. Op onze website zie je een foto van de locatie (De Perserij).
Het lichtplan wordt gemaakt door een vaste theatertechnicus van onze toneelgroep die tevens theatertechniek doceert. De mensen die gaan meewerken in het techniekteam worden van tevoren betrokken bij het proces.

Het betreft een onbetaalde (en onbetaalbare?) ervaring. Misschien is dit ook een geschikte stageplaats en/of een mogelijkheid om extra studiepunten te vergaren. We denken dat het een leuke en leerzame ervaring kan zijn.

Toneelgroep Maarssen ‘32
Toneelgroep Maarssen '32 is een ambitieuze semi-professionele toneelgroep met ca 45 spelers. Onze voorstellingen worden geregisseerd door professionele regisseurs.
Op 2 april spelen we de absurde komedie ‘Het moeizame liefdeleven van Atilla Galop’, dat wordt omlijst met een voor- en naprogramma. We verwachten ca 600 bezoekers vanuit het hele land.
In 2005 organiseerde onze toneelgroep twee grootse theaterevenementen op historische locaties. Beide voorstellingen werden als kwalitatief uitstekend, verrassend en vernieuwend betiteld. Deze evenementen en onze plannen voor 2006 zorgden ervoor dat een professionele jury onze toneelgroep nomineerde voor ‘De Kei van Utrecht’. Dit is een prijs voor spraakmakende amateurkunstenaars in de provincie Utrecht.
Meer informatie op onze website: www.maarssen32.nl

Reageren kan via email: info@maarssen32.nl. Vermeld ajb je telefoonnummer, zodat we persoonlijk contact met je kunnen opnemen. We zijn benieuwd naar je achtergrond en je (mogelijke) ervaring.

Namens toneelgroep Maarssen ’32,
Edwin de Haard
Toneelgroep Maarssen '32 is een ambitieuze toneelgroep met ca 45 spelers. Onze voorstellingen worden geregisseerd door professio
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
14-2-2006 20:05
email in de post, je kan beter de website invullen in je persoonlijke gegevens.
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
15-2-2006 09:10
Voor de mensen die er nog nooit geweest zijn, de fabriek is groot met de hoofdletter O.
Er zit een kartbaan in, en alles. heb al een paar keer moeten breken daar.
Opzig een leuke locatie, dus voor de jongens die graag een keer een dag mee willen draaien zou dit een leuke kans kunnen zijn.
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
15-2-2006 12:28
tja, het had mij leuk gevonden, maar ik vind het toch iets te ver weg. Ik heb absoluut niet de meeste ervaring en daarom omdat dat ook niet gevraagd word ;-) lijkt het me wel leuk. Mocht er nog iets een reisvergoeding zijn heb ik altijd nog wel zin...
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
15-2-2006 15:25
Bah, 123,8km rijden...sad :( Ik had het anders zeer leuk gevonden. Voor mij geldt ook, niet veel ervaring (alleen met schoolvoorstellingen). Mocht het treinkaartje vergoed worden hou ik mij ook aanbevolen wink ;) (ik zal er echter niet op rekenen dat jullie zo gek zijn).
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
15-2-2006 18:43
Hallo Edwin,

Ik heb net op jullie site gekeken. Nette site overigens.
Inderdaad is de DeFabrique een bijzondere locatie, ik vind hem zeer sfeervol. Het heeft toch wel iets zo'n oude fabriek.

Veel succes met jullie toneelstuk.
Ik hoop dat veel mensen hier hun kans grijpen om ervaring op te doen.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
15-2-2006 23:27

Webbie schreef:

ik vind hem zeer sfeervol. Het heeft toch wel iets zo'n oude fabriek.
Of iets niet, fatsoenlijke temperatuur bijvoorbeeld. Oehh wat stond ik te balen dat ik geen vest bij had een avond.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
16-2-2006 13:31

Wesley vd H schreef:

Webbie schreef:

ik vind hem zeer sfeervol. Het heeft toch wel iets zo'n oude fabriek.
Of iets niet, fatsoenlijke temperatuur bijvoorbeeld. Oehh wat stond ik te balen dat ik geen vest bij had een avond.
Sinds kort is de verwarming wel goed! (vernieuwd)
Alles komt goed....
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
16-2-2006 14:46
Zo zo nu nog fatsoenlijke catering en dan zou het warempel nog leuk kunnen worden daar wink ;)
Maare nu maar weer verder on-topic anders wordt dit geruimd.
LJ-DydoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-3-2005
Laatste: 29-10-2007
Berichten: 102
18-2-2006 18:20
ziet er goed uit , ik zit ook bij een toneel club maar zo veel apparatuur hebben we niet helaas, maar ze gaan toch nog een nieuw gebouw zetten over een jaar dus ik hoop dat ze dan wat nieuw spul gaan aan schaffen.
hoe zo schijn ik in je ogen ik belicht je alleen even.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)