Forum > Geluid

koolsound boxen

(64 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-1-2006 03:56

funnyboy schreef:

dan gewoon halen van een ander leverancier enzo heb ik altijd geweten.
Als ik als fabrikant zijnde de vraag kreeg of ik een onderdeel kon leveren voor een ander merk speler die verder identiek is omdat het een OEM apparaat is dan kon die persoon wat mij betreft in de hoogste boom op aarde klimmen.

Als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten zul je de eventuele nare gevolgen daarvan ook maar voor lief moeten nemen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
19-1-2006 08:29

funnyboy schreef:

die onderdelen worden ergens gemaakt dus moeten ze te vinden zijn.
Ja, die onderdelen worden ergens gemaakt. In het geval van BST en dat soort merken is dat hoogstwaarschijnlijk in China. Veel plezier met je zoektocht naar de onderdelenfabrikant en succes bij het bestellen ervan. Vooral omdat dit soort OEM-producten nogal eens wisselen van toeleverancier en type onderdeel.

Het is gewoon zoals Reind zegt: als je BST (en andere merken zonder support) koopt heb je misschien een leuk product voor weinig geld. Maar als het stuk gaat moet je niet zeuren en niet verwachten dat je service krijgt. Dat kan ook niet echt meer voor die dumpprijzen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
FunnyboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-1-2006
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 6
19-1-2006 13:04

Victor schreef:

funnyboy schreef:

die onderdelen worden ergens gemaakt dus moeten ze te vinden zijn.
Ja, die onderdelen worden ergens gemaakt. In het geval van BST en dat soort merken is dat hoogstwaarschijnlijk in China. Veel plezier met je zoektocht naar de onderdelenfabrikant en succes bij het bestellen ervan. Vooral omdat dit soort OEM-producten nogal eens wisselen van toeleverancier en type onderdeel.

Het is gewoon zoals Reind zegt: als je BST (en andere merken zonder support) koopt heb je misschien een leuk product voor weinig geld. Maar als het stuk gaat moet je niet zeuren en niet verwachten dat je service krijgt. Dat kan ook niet echt meer voor die dumpprijzen.
Zowieso mag je dat niet verwachten, als je voor dat geld iets koopt en over algemeen si er toch 70% van de mensen die het wel verstaan. Het feit dat ik hier aangemeld heb is gewoon omdat er een nieuw merk op de markt lanceerd is en direct hier naar beneden gehaald is zonder een kans te krijgen. Ze zeggen dan we breken niet af , wat moet ik dan wel ervan zeggen?
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
19-1-2006 13:06
Nou, als er bij voorbaad al door de importeur/dealer/whatever wordt afgezworen dat dit merk (Koolsound) geen enkele band heeft met het gevreesde BST en dit later wel zo blijkt te zijn, hebben wij alle recht om ernstige kanttekeningen bij dit merk te maken, dacht ik zo.
TCMCVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2003
Laatste: 21-12-2014
Berichten: 1193
19-1-2006 17:31

DJ Bastisito schreef:

Nou, als er bij voorbaad al door de importeur/dealer/whatever wordt afgezworen dat dit merk (Koolsound) geen enkele band heeft met het gevreesde BST en dit later wel zo blijkt te zijn, hebben wij alle recht om ernstige kanttekeningen bij dit merk te maken, dacht ik zo.
De enige gemeenschappelijke deler is de OEM fabrikant in China.
Inmiddels heb ik de Koolsound VX2500 op de testbank gehad, en het resultaat viel mij in ieder geval niet tegen. Versterker is vergelijkbaar met de DAP P-2000 en T.amp 2400 maar heeft een betere koeling. Ook de limiters werken best wel aardig.

TCMC
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
19-1-2006 17:36
Het gaat mij er niet om dat de link met BST er is, maar meer dat de importeur/whatever gewoon pertinent loopt te liegen of gewoon niet weet waar die over praat. In beide gevallen wil ik niks met diegene te maken hebben dan.
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
19-1-2006 17:52
Als de link er niet is liegt hij ook niet hé sneaky :V
FunnyboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-1-2006
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 6
19-1-2006 22:57

DJ Bastisito schreef:

Nou, als er bij voorbaad al door de importeur/dealer/whatever wordt afgezworen dat dit merk (Koolsound) geen enkele band heeft met het gevreesde BST en dit later wel zo blijkt te zijn, hebben wij alle recht om ernstige kanttekeningen bij dit merk te maken, dacht ik zo.
deze forum heeft al continue gedoe, van mijn part mogen er onderdelen van sony en phillips tot eminence inzitten, oordeel meer of ze goed zijn in de plaats van ja nieuw merk tes niet goed.
en je zegt "later wel" ??? Tuurlijk heb je recht uw kanttekeningen te maken, maar eerst toestelletjes proberen , kijken naar service , oordeel DAN een keertje, nu ist hier al oordeel van tga zeker niet goed zijn. Ik heb al die luidsprekers gehoord , ze klinken goed, natuurlijk te vergelijken met dap en dergelijke maarja voor dat geld
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-1-2006 23:01
Edit Mod: Sylvia: kun je vanaf nu normaal ABN typen. Onderdeel van de omgangsregels op dit forum en het draagt eraan bij dat je serieus genomen wordt....
BartsegersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2002
Laatste: 28-10-2014
Berichten: 1463
19-1-2006 23:36
on-topic
https://81.58.40.50/tcmc/pics/koolsound_vx2500

Terug naar forum Reageer (zonder quote)