Forum > PC related Forum

Laptop naar mengpaneel

(14 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
5-12-2005 08:24
De hercules must pocket lt is een apparte geluidskaart die via usb werkt. Dus als je geluidskaart een te zacht signaal uitstuurt moet het hiermee verholpen zijn.

Ligt de fout bij je laptop dan is het hiermee verholpen. Ligt het aan je mengpaneel dan moet je is gaan denken aan het ander mengpaneel razz :p .

ps. Je zou de eerste zijn die ik ken die een goede kwaliteits geluidskaart in zijn laptop heeft happy :) .
Cyberlights in the house :D
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
5-12-2005 16:24

Laxap schreef:

Ligt de fout bij je laptop dan is het hiermee verholpen. Ligt het aan je mengpaneel dan moet je is gaan denken aan het ander mengpaneel razz :p .
Dan zou ik persoonlijk meteen voor een ander mengpaneel gaan. En dan dus wel één met een gain regeling.
ps. Je zou de eerste zijn die ik ken die een goede kwaliteits geluidskaart in zijn laptop heeft happy :) .
Tussen kwaliteit en "echte" kwaliteit zit verschil, maar een doorsnee soundblaster compatible in een laptop geeft een goed geluid.
Ik denk dan ook niet dat een Hercules (met als toevoeging 5.1 geluid)van 29 euro meteen stukken beter is. Ik zie het dan ook meer als toevoeging voor iemand met een laptop die veel DVD's draait.

Als je het over kwaliteit hebt praat je al snel over een ESi Gigaport of een Maya usb oplossing.

Bovendien valt of staat je geluid natuurlijk ook bij de gebruikte mengtafel, versterker en luidsprekers.

Martin.
kvm entertainment
Deejay_21Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2005
Laatste: 27-12-2010
Berichten: 24
6-12-2005 10:28
Dan ben ik denk ik de eerstewink ;) Want mag er echt niet over klagen. Als ik andere soms hoor, om te huilen.
sad :(
Ik zie het ook meer als een tijdelijke oplossing, want er komt zowieso een ander mengpaneel want deze heeft zijn beste tijd gehad. En dan eentje mét gain happy :)

Damy
Ben jij ook zo intimiderend lekker?!
Evert J.Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-6-2004
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 58
12-12-2005 17:24
Ik heb ook een probleem ivm met dit topic (beetje onzinnig om er nieuw aan te maken).
Ik heb het programma Virtual dj op men laptop staan, en heb net een nieuwe externe geluidskaart (via usb) gekocht. Nu wil VD niet de cue op het ene kanaal zetten, en de master op het andere. Ook niet als ik hiervoor het juiste vakje aanklik bij de settings.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Het niet herkennen van 2 geluidskaarten door Windows ofzo?
Mvg Evert
Keyboard not detected. Press F1 to continue.
Evert J.Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-6-2004
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 58
14-12-2005 15:18
Probleem opgelost.
Keyboard not detected. Press F1 to continue.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)