Forum > Licht

Lite-Puter CX5 DMX controller

(33 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
11-7-2005 21:45

jop schreef:

Die vooraf ingeprogrammeerde apparaten zijn alleen voor de pan/tilt channel config die je dus ook gewoon manual kun proggen.
Ik werk al jaren met de cx-5, het is een supertafel eenmaal geprogrammeerd (laat slechts enkele dingen te wensen over)
Echter de controller goed programmeeren is wel een karwei. Er zitten trouwens enkele voorgeprogrammeerde macro's ingebouwd (cirkeltje enz)
Ik snap alleen nog steeds niet waar die master fader nou voor is.....

Groetjes Jop
Je gebruikt hem dus al jaren. Dan heb je wrs dezelfde als ik, bij mij komt er op het scherm version 2.26F wanneer dat de tafel opstart. Hoe moet ik dan die pan en tilt configureren volgens jou. Ik beschik niet over fnc981 sad :( .
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
11-7-2005 22:39
Wel ik kies fnc 1 en dan kan ik scrollen tussen de verschillende merken, ieder merk heeft dan nog eens een zen eigen onderverdeling.
Staat in dit lijstje niet ANY Company ?
Want dan is het wel mogelijk om de Dynamo in te voeren.
Maar waarschijnlijk moet je dan FNC 8 intoetsen????
Een zeer grote gok, je kan immers zeer veel toetsencombinaties maken met de FNC 1 tm..... sad :(

Ik ga hier vanuit dat je het laatste nummer kiest 981 is bij jou 1 dus 988 misschien 8?

Ik heb overigens versie 3.05 heb het even teruggerekend, dacht dat ik hem al langer had maar ik heb de unit nu plm 4 jaar. De unit heb ik dus ook al wat jaren maar eigenlijk voor het eerst begin dit jaar uit de doos gehaald. Daarvoor had ik hem echter wel geprobeerd met de scanners, maar de voorgeprogrameerde patronen werkte voor geen meter. Toen wel 3 keer over de handleiding gelezen maar domweg geen tijd om fatsoenlijke programma's te maken.

Ik gebruik hem nu voor de laser en dat werkt erg makkelijk.