enorme licht(en eventueel geluid) beurs?
(42 reacties. Pagina 2 van 5)Moderator(s): Dré
Dj mikkieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-1-2003 Laatste: 30-5-2009 Berichten: 406 | 22-5-2005 16:08 |
Logical schreef: wat zijn we optimistischJe kan wel allemaal gaan zeggen:"goh, wat een goed idee" maarja als er uiteindelijk geen kop op die beurs komt | |
schnappi??? | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 22-5-2005 16:08 |
Webbie schreef: Dan zien we een keer ook de "buitenkant" van een mens, de binnenkant hebben we al gezien, tenminste van één persoon dan .Net zoals ik nooit meer naar een -smiley kan kijken sinds jouw opmerking daarover. Edit Mod: Topic verplaatst naar Off-zone. | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 22-5-2005 16:26 |
Hallo Sylvia, Sylvia schreef: Webbie schreef: Dan zien we een keer ook de "buitenkant" van een mens, de binnenkant hebben we al gezien, tenminste van één persoon dan .Net zoals ik nooit meer naar een -smiley kan kijken sinds jouw opmerking daarover. Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... | |
RekalStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-4-2003 Laatste: 26-7-2021 Berichten: 278 | 4-6-2005 01:44 |
REKAL KIEST JA. lol ,inderdaad leuk idee maken desnoods er een rommelmarkt concept van. gewoon een groote hall en daar ( op je vliegkisten ) kun je lekker spulletjes zetten op te laten zien of verkopen ed....... Dus een echte licht en geluid markt voor de kleinere onder ons. ( dus niet Martin met een stans ofzo ,maar wel cyberdance die een truss muurtje heeft gemaakt met een zooi Maccen derin ,gewoon echt ouderwets vergelijken. ) Als ik op die PA markt site ga kijken zie ik --maar-- 60 stands. hoeveel bedrijfjes willen niet een dagje uit met hun spulletjes om ervaring op te doen en te showen ... of je verdeelt gewoon de echte firma's in hall 1 en de bijklussers in hall 2. Verzin maar wat. | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 5-6-2005 02:13 |
Dat ga je noooooit maar dan ook nooit goed rond krijgen. Kijk eens naar de beurzen die de afgelopen jaren zijn gegeven, de enige beurs die nog een klein beetje liep was DJ Expo en de rest gaat of naar de knoppen of is bijna naar de knoppen omdat er simpelweg geen hond op af komt. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
GrooveloverStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-3-2004 Laatste: 28-8-2010 Berichten: 462 | 6-6-2005 12:28 |
Reind schreef: Kijk eens naar de beurzen die de afgelopen jaren zijn gegeven, de enige beurs die nog een klein beetje liep was DJ Expo en de rest gaat of naar de knoppen of is bijna naar de knoppen omdat er simpelweg geen hond op af komt.Te weinig reclame? Te weinig P.A.-liefhebbers? Te weinig DJ's? Kan me haast niet voorstellen. Zie het forum hier met de dag groter worden. Groeten, Niels. | |
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200 | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 6-6-2005 13:13 |
Groovelover schreef: Waar ligt dat toch aan?Ik denk dat meer dan de helft onder de 20 jaar is en daat daar zelfs nog een groot deel van onder de 16 jaar zit..... dat betekent dat ze of nog studeren of ze moeten uberhaupt nog gaan studeren. Dat betekent dat ze over het algemeen geen cent te makken hebben en al helemaal niet voor zoiets. Daarnaast zit je nog met het feit dat men zich wil richten op 1 ding. IK vind licht heel leuk.... als het werkt op de wc zodat ik kan zien waar ik heen sta te pissen. Maar verder intresseerd het mij helemaal niks, ga je er echter een dj gebeuren naast zetten dan word het alweer intressanter. De licht markt is gewoon te klein om zoiets serieus op te kunnen zetten. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 24-11-2024 Berichten: 9490 | 6-6-2005 14:36 |
het grootste probleem is: geen geld om uit te geven. Jongens die wel geld hebben, kopen meestal nieuw. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
GrooveloverStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-3-2004 Laatste: 28-8-2010 Berichten: 462 | 6-6-2005 15:26 |
Tom schreef: het grootste probleem is:geen geld om uit te geven. Jongens die wel geld hebben, kopen meestal nieuw. Vind het veelal wel leuk om alleen te kijken en ideeën op te doen. Groeten, Niels. | |
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200 | |
KrizioStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2005 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 35 | 7-6-2005 10:25 |
Waar ligt dat toch aan? Precies, .... Zie het forum hier met de dag groter worden. Groeten, Niels. Daar ligt ook ons "probleem" We zijn met zijn allen enorm lui geworden. We zijn verwent en een klein beetjuh verspest. Internet houdt veel mensen binnen. Als je iets nieuws of tweedehands wilt hebben ga je niet van winkel naar winkel voor informatie. Beurzen worden minder bezocht en waarom ?? We struinen dagen, zoniet weken internet af of ons te vergapen aan alle informatie die daar op te vinden is. Het mooie is dat veel producten gespresenteerd worden foto's, datasheets en zonodig met diverse impressie filmpjes. Je maakt de keuze van je product heel vaak thuis, achter je PC. Als ik vroeger naar een CD winkel ging, moest ik soms wel 10 minuten wachten voordat ik een bepaalde singel of album kon beluisteren. Nu, en daar maak ook IK me schuldig aan, download ik enkele MP3-tjes van internet, beluister ze thuis op mun gemak en bestel de cd via een internetwinkel. Het gemak van thuis bezorgen en vaak ook nog een stuk goedkoper. Laatst liep ik door de stad op zaterdagmiddag en de bewuste CD winkel was gewoon leeg. Zo ook met beurzen. Af en toe wil ik nog wel eens een beurs bezoeken, puur voor de sfeer, maar voor informatie o.i.d. gebruik ook ik internet. | |
Snap jij het nog ? |