JB-systems "the winner" scan
(416 reacties. Pagina 22 van 42)Moderator(s): Dré
WvdmStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-4-2005 Laatste: 12-10-2006 Berichten: 26 | 21-5-2005 18:30 |
MiFex schreef: Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE | |
ehh.... | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 21-5-2005 18:49 |
wvdm schreef: MiFex schreef: Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE | |
I Love House Music! | |
WvdmStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-4-2005 Laatste: 12-10-2006 Berichten: 26 | 21-5-2005 21:33 |
MiFex schreef: wvdm schreef: MiFex schreef: Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE | |
ehh.... | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 21-5-2005 21:36 |
als jij het vervelend vind dat de scan alle kleuren langs scrollt(wat heel logisch is) kun je misschien kijken naar een mh/scan met CMI kleurenmenging... dan ben je van dat probleem af... denk alleen dat je dan je budget moet gaan verhogen dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 22-5-2005 05:43 |
Doe nou niet zo moeilijk ... ik zeg toch dat ik er blij mee ben, ik heb alleen een opmerking. Het is nou eenmaal zo zelfs bij de martin's. Wat ik bedoel is dat als ik van groen naar oranje gaat dat ie eerst geel, blauw, roze enz langs gaat heel snel en dat zie je.. OOK als je dit via de black out doet mar dan gaat hij vanaf open langs geel, blauw, groen, roze en dan naar oranje komt dus op het zelfde neer. Ik zei toch ook dat je voor het geld niks te klagen heb? gewoon een topproduct voor het geld. | |
I Love House Music! | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 25-5-2005 20:12 |
filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraan | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 25-5-2005 20:21 |
sandervandermaat schreef: filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraanAlleen jammer van de "muziek". Vind je dat nou echt lekker om naar te luisteren? | |
Light Image | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 25-5-2005 20:37 |
o was niet duidelijk dus, filmpje heb mifex ook zelf gemaakt | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 25-5-2005 21:30 |
jeroenvdv schreef: sandervandermaat schreef: filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraanBinnenkort heb ik een feest en dan neem ik een stukje lichtshow op als ik het nie vergeet Alleen jammer van de "muziek". Vind je dat nou echt lekker om naar te luisteren? | |
I Love House Music! | |
LJ alexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-11-2004 Laatste: 25-9-2016 Berichten: 54 | 26-5-2005 18:16 |
programma's moet ik nog maken heb even snel iets in elkaar gefrutselt wat van controller heb je achter de winners zitten in dat fimpje?gr alex | |
zonder geluid geen feest, maar zonder licht geen sfeer. |