Forum > Licht

JB-systems "the winner" scan

(416 reacties. Pagina 22 van 42)
Moderator(s): Dré
WvdmStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 12-10-2006
Berichten: 26
21-5-2005 18:30

MiFex schreef:

Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).

Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE
Je kan als het goed is ook kleuren wisselen met de blackout aan...
ehh....
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
21-5-2005 18:49

wvdm schreef:

MiFex schreef:

Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).

Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE
Je kan als het goed is ook kleuren wisselen met de blackout aan...
Ja kan wel maar dan scrolt ie alsnog alle kleuren langs. Als ie in black out staat gaat het kleurewiel op wit staan en gobowiel op dicht (duh)... als je dan de kleur verwisseld moet ik alsnog alle kleuren langs om bij bv groen te komen.
I Love House Music!
WvdmStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 12-10-2006
Berichten: 26
21-5-2005 21:33

MiFex schreef:

wvdm schreef:

MiFex schreef:

Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).

Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE
Je kan als het goed is ook kleuren wisselen met de blackout aan...
Ja kan wel maar dan scrolt ie alsnog alle kleuren langs. Als ie in black out staat gaat het kleurewiel op wit staan en gobowiel op dicht (duh)... als je dan de kleur verwisseld moet ik alsnog alle kleuren langs om bij bv groen te komen.
Dacht dat jij je ergerde aan het feit dat alle kleuren zichtbaar waren tijdens het wisselen. Tenminste zo kwam het in het bericht over.
ehh....
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
21-5-2005 21:36
als jij het vervelend vind dat de scan alle kleuren langs scrollt(wat heel logisch is) kun je misschien kijken naar een mh/scan met CMI kleurenmenging... dan ben je van dat probleem af...

denk alleen dat je dan je budget moet gaan verhogen sneaky :V

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
22-5-2005 05:43
Doe nou niet zo moeilijk laugh :D ... ik zeg toch dat ik er blij mee ben, ik heb alleen een opmerking. Het is nou eenmaal zo zelfs bij de martin's.

Wat ik bedoel is dat als ik van groen naar oranje gaat dat ie eerst geel, blauw, roze enz langs gaat heel snel en dat zie je.. OOK als je dit via de black out doet mar dan gaat hij vanaf open langs geel, blauw, groen, roze en dan naar oranje komt dus op het zelfde neer.

Ik zei toch ook dat je voor het geld niks te klagen heb? wink ;) gewoon een topproduct voor het geld.
I Love House Music!
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
25-5-2005 20:12
filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraanwink ;)razz :p
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
25-5-2005 20:21

sandervandermaat schreef:

filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraanwink ;)razz :p
Filmpje is grappig om te zien, wel "zoveel-mogelijk-gobo's-en-kleurtjes-in-zo'n-kort-mogelijke-tijd", maar ik neem aan dat dat puur voor het filmpje iswink ;)

Alleen jammer van de "muziek". Vind je dat nou echt lekker om naar te luisteren? razz :p laugh :D
Light Image
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
25-5-2005 20:37
o was niet duidelijk dus, filmpje heb mifex ook zelf gemaaktrazz :p
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
25-5-2005 21:30

jeroenvdv schreef:

sandervandermaat schreef:

filmpje the winner winners zijn van mifex, de mijne komen eraanwink ;)razz :p
Filmpje is grappig om te zien, wel "zoveel-mogelijk-gobo's-en-kleurtjes-in-zo'n-kort-mogelijke-tijd", maar ik neem aan dat dat puur voor het filmpje iswink ;)

Binnenkort heb ik een feest en dan neem ik een stukje lichtshow op als ik het nie vergeet happy :)

Alleen jammer van de "muziek". Vind je dat nou echt lekker om naar te luisteren? razz :p laugh :D
haha, ja sander wou het even zien... dus vandaar kleurtjes en gobo's en natuurlijk omdat ik dat ding nog onder controle moet krijgen laugh :D ... programma's moet ik nog maken heb even snel iets in elkaar gefrutselt. En wat het muziek betreft wink ;) tsjaa razz :p ieder zijn smaak.
I Love House Music!
LJ alexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-11-2004
Laatste: 25-9-2016
Berichten: 54
26-5-2005 18:16
programma's moet ik nog maken heb even snel iets in elkaar gefrutselt
wat van controller heb je achter de winners zitten in dat fimpje?

gr
alex
zonder geluid geen feest, maar zonder licht geen sfeer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)