Forum > Licht

Aztek Dj Robo/big robo

(282 reacties. Pagina 12 van 29)
Moderator(s): Dré
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
7-5-2005 21:18

djwireless schreef:

ik heb de dj robo nou al zoon half jaar en bij mij is er nog nooit wat kapot gegaan (gewoon voorzigtig mee om gaan)
mijn drive in verplaats ik ongeveer zoon 4 keer per week en over de onnouwkeurigheid ben ik het niet mee eens zeer snel en nouwkeurig(vergeleken bij de winner) en over de witte rand langs de gobo het ik ook geen last van het enige waar ik me aan erger is het iritante gezoem van de fan's maar daar ga ik binne kort andere op zetten die stiller zijn
Ik heb er 4 hangen in mn jongerencentrum, 1tje heeft een wit randje. Echter alle 4 de scans zijn even onnauwkeurig. Als ik ze bv op een spiegelbol programmeer dan zitten ze er na 4 keer een stuk langs. Dit heb je bij alle scans in het budgetsigment (de goedkoopste nauwkeurige scans zijn martin's/glp) Echter bij de robo's is het meer dan bij de winners. Van de vans heb ik nooit last gezien wij ze alleen in combinatie met muziek gebruiken.
Enuh, wirreles, wat voor case heb jij voor de robo's?
Gr Jop
MB Audio systems
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
8-5-2005 11:02

jop schreef:

djwireless schreef:

ik heb de dj robo nou al zoon half jaar en bij mij is er nog nooit wat kapot gegaan (gewoon voorzigtig mee om gaan)
mijn drive in verplaats ik ongeveer zoon 4 keer per week en over de onnouwkeurigheid ben ik het niet mee eens zeer snel en nouwkeurig(vergeleken bij de winner) en over de witte rand langs de gobo het ik ook geen last van het enige waar ik me aan erger is het iritante gezoem van de fan's maar daar ga ik binne kort andere op zetten die stiller zijn
Ik heb er 4 hangen in mn jongerencentrum, 1tje heeft een wit randje. Echter alle 4 de scans zijn even onnauwkeurig. Als ik ze bv op een spiegelbol programmeer dan zitten ze er na 4 keer een stuk langs. Dit heb je bij alle scans in het budgetsigment (de goedkoopste nauwkeurige scans zijn martin's/glp) Echter bij de robo's is het meer dan bij de winners. Van de vans heb ik nooit last gezien wij ze alleen in combinatie met muziek gebruiken.
Enuh, wirreles, wat voor case heb jij voor de robo's?
Gr Jop
ik gebruik zelfgemaakte cases perfect op maat met extra bescherming voor de kop(kan helaas geen foto maken er van)
Sorry voor het off topic gaan,..maar je zegt dat je 4x per week een klus hebt met die robo's,..maar dan snap ik niet waarom je je site niet in je account staat en in je andere verkoop topic schrijf van dat je duurdere scans heb gekocht(maar robo is goedkoper dan die je verkocht).

sorry mod's voor het offtopic maar moest het ff kwijt(trouwens geen persoonlijke aanval op djwireless, als ik mis zit mijn excuus en vindt het leuk voor je dat je zoveel klanten hebt)

Groetjes
deze scaners zijn van mijn kleinste set en die word veel gehuurd door schoolen in de buurt en kerken enz vandaar dat ik ze zo veel verplaats
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
9-5-2005 19:23
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 9-5-2005 21:27
hierbij de foto [img=https://img256.echo.cx/img256/4338/dscf10233ia.th.jpg] an de truss hangen er nu 2 normaal 4 heb een gedeelte mee naar huis genomen om nieuwe shows te maken
Ben op het moment bezig aan een site maar het wil niet echt goed gaan alles zit tegen en ik heb wijnig tijd
of ik een kvk heb nee wist niet eens dat je een kvk nummer moest hebben als drive in
En ik heb besloten om minder feestjes te gaan geven omdat ik het niet meer kan combieneeren met mijn werk.
hoop dat jullie zo tevreden zijn (dit is ook een reden waarom ik normaal niks over mijn drive in zeg van wege de reacties die je terug krijgt)

met vriendelijke groet
dj wireless
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
LJ-DydoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-3-2005
Laatste: 29-10-2007
Berichten: 102
9-5-2005 20:01
1 x bewerkt. Laatst door LJ-Dydo op 10-5-2005 11:48
ik heb nog een vraagje over de truss klem in de webshop die bij de DJ robo staat (de budget klem) er staat dat die tot 5 kilo kan maar het apparaat zelf weegt zo`n 11 kilo dus waarom staat die er eigenlijk bij???
of kan de klem meer aan dan 5 kilo??
www.new-line.nl/v/395
hoe zo schijn ik in je ogen ik belicht je alleen even.
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
30-5-2005 16:18
Hoe zit het met de trage bewegingen. Schokt hij dan meer dan the winner en hoe geruisloos is hij? Ben van plan om er mss 4 te kopen binnenkort. Vooral de apparte shutter spreekt me wel aan. lijkt me tof om te stroben tussen de gobo's zonder dat hij door de ganse gobo schijf moet.
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
30-5-2005 17:27
Spiegel schokt niet, kost alleen iets meer tijd om van links naar rechts te gaan dan de winner. Dit is echter te verwaarlozen, ze zijn gewoon snel. Voor in jou kelder zijn deze scans 10* beter dan de winners, of elke andere budgetscan ook.
Groetjes Jop
MB Audio systems
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
30-5-2005 18:55
Lijkt me ook een ideale scan. Alleen ben ik bang dat de spiegel snel beschadigd raakt omdat het plafond vrij laag is en je er makelijk bij kan. Hij is immers ook niet beschermd door de behuizing. Mss moet ik dat risco maar nemen.

Is iemand die deze scans bezit bereid om wat foto's en filmpjes te maken en hier een site van te maken. Lijkt me handig want er is weinig over te vinden. De aztec site is maar basic.
JorisVanBaalenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 16-1-2008
Berichten: 52
31-5-2005 09:44
Ik heb 2 Space 250's en 2 aztek's. (Alléén het uiterlijk is anders). Ik zal binnenkort wel even wat filmpjes/foto's proberen te schieten en daar een pagina van maken. maar dat óók ná mijn examens.

Joris
Rood, wit en ..... ? ©
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
31-5-2005 12:09
Concurenten zou ik niet durven zeggen aangezien de I-rock 3 keer zo veel kost dan de DJ-Robo. De i-rock bezit ook nog roterende gobo's, dus hem gaan vergelijken met de aztec lijkt me verloren moeite. Heb alle I-solution produkten al zien werken em moet zegge dat ze toch mooie kleuren en gobo's hebben. Ook de lichtproduktie is hoger dan bij de DJ-Robo. Maar op dit moment is de I-solution reeks nog wat te duur. Doe je te veel verlies aan als je ze later wil verkopen. Iets wat al dichter in de buurt komt is de I-rock 6S is ongeveer hetzelfde als de DJ-robo, alleen verschillen de kleuren en gobo's wat natuurlijk.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
31-5-2005 15:30
Het ging tussen de iRock en de BIG Robo. Dus niet de DJ Robo.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)