Hoe ziet er een ShowTec MultiSwitch er van de binnenkant uit?
(86 reacties. Pagina 1 van 9)Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-5-2005 10:44 |
Hallo, Omdat ik mijn Astrodisco op DMX wil gaan zetten d.m.v. een switchpack rees bij mij een vraag. Namelijk: is het mogelijk om de elektronica uit de switchpack te halen en in te bouwen in de voet van de Astro? Lijkt mij de netste oplossing, zonder dat je weer allemaal extra kabels krijgt. (zoals ik op een "exploded view" kan zien van de Astro, is er plaats voor wat extra electronica, maar of het genoeg is om een switchpack in te bouwen!!) Heeft iemand van jullie toevallig de binnenkant van een switchpack ooit gefotografeerd? Zodat ik kan zien wat er in zit, en kan kijken of het kan passen in de Astro. Maten van de electronica zijn ook van harte welkom. Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 8-5-2005 11:33 |
Wil je het effect gewoon aan/uit kunnen zetten dmv DMX? Dan kun je ook die nieuwe 1-kanaals switchpackjes van Showtech gebruiken. | |
Volgende keer Peter! | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 8-5-2005 11:34 |
Als ik het goed begrijp wil Rene de apparte motoren in z'n effecten appart via dmx besturen! | |
Maar dat is MIJN mening... | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-5-2005 12:12 |
Hallo Roytje, Roytje schreef: Als ik het goed begrijp wil Rene de apparte motoren in z'n effecten appart via dmx besturen!Met het voordeel dat hij dan DMX is, alléén maar een DMX-kabel en een 230v kabel nodig heeft, alles geïntregeerd in één apparaat. Als het tenminste past. Daarom ook mijn vraag. Er zijn natuurlijk ook de setjes van TheWillows, maar die zijn maar 2-kannaals. Dus heb ik er 2 nodig. Die setjes hebben ook géén display. Ik vind ze er eerlijk gezegt een beetje "hobbyistisch" er uit zien. Goedkoop zijn ze zeker ook niet. En zit je ook weer te klootvioolen met de dipswitches, die toch wel heel erg onhandig op het printje zitten, als je ze een keer anders wilt instellen. Greetz Webbie... | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 8-5-2005 12:51 |
Namelijk: is het mogelijk om de elektronica uit de switchpack te halen en in te bouwen in de voet van de Astro? Nee, volgens mij is de print van een switchpack is te groot om in de astro te plaatsen.Bovendien waar laat je de display en drukknoppen?Ik kan hier eigenlijk pas duidelijk over zijn als de astro binnen is. Mede ivm. de ruimte die over is in de astro. Ik vind ze er eerlijk gezegt een beetje "hobbyistisch" er uit zien. Goedkoop zijn ze zeker ook niet. En zit je ook weer te klootvioolen met de dipswitches, die toch wel heel erg onhandig op het printje zitten, als je ze een keer anders wilt instellen. Veel losse printjes / bouwpakketten zien er hobbyistisch uit, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet goed in elkaar zit of zal werken. Ik kan mij niet voorstellen dat je het elke keer anders wilt instellen, we hebben het over DMX 512 kanalen!Willows print schakelt met relais, showtec met triacs. Bij de Showtec krijg je meer voor je geld maar dit is "massa" produktie, de losse printjes niet en dat is helaas het verschil in prijs. Het is gewoon jammer dat er van de DMX4all print geen 4 kanaals versie is. Je bent nu helaas noodgedwongen om met 2 printen te klooien en dat is minder mooi. Heeft iemand van jullie toevallig de binnenkant van een switchpack ooit gefotografeerd? Als de Astro binnen is zal ik het nameten.Martin. | |
kvm entertainment | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-5-2005 13:02 |
Hallo Martin, Bedankt voor je post. kvm schreef: Namelijk: is het mogelijk om de elektronica uit de switchpack te halen en in te bouwen in de voet van de Astro? Nee, volgens mij is de print van een switchpack is te groot om in de astro te plaatsen.Bovendien waar laat je de display en drukknoppen?Martin. Greetz Webbie... | |
MauriceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-11-2012 Berichten: 731 | 8-5-2005 13:14 |
denk dat wat je wil gaan doen erg onhandig is. en lastig zal worden. misschien kan ej dan beter een losse t-4 unit kopen Dré had deze geloof ik los in de shop staan. zonder balk en stopcotacten e.d. verder zijn er site's waar je dmx prints kan kopen voor vele toepassingen misschiend at dit beter werkt, staat iet sover op het forum. en victor weet daar geloof ik wel veel van. | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-5-2005 14:23 |
Hallo Maurice, maurice schreef: denk dat wat je wil gaan doen erg onhandig is. en lastig zal worden. misschien kan ej dan beter een losse t-4 unit kopen Dré had deze geloof ik los in de shop staan. zonder balk en stopcotacten e.d. verder zijn er site's waar je dmx prints kan kopen voor vele toepassingen misschiend at dit beter werkt, staat iet sover op het forum. en victor weet daar geloof ik wel veel van.Bedankt voor je reactie. Greetz Webbie... | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 8-5-2005 14:33 |
Beter zoeken Waarschijnlijk bedoeld hij deze : www.new-line.nl/v/13210 let op, 2 kanalen!! www.new-line.nl/v/13553 Martin. | |
kvm entertainment | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-5-2005 14:44 |
Hallo Martin, kvm schreef: Beter zoeken Waarschijnlijk bedoeld hij deze :www.new-line.nl/v/13210 let op, 2 kanalen!! www.new-line.nl/v/13553 Martin. En als hij wel DMX is, wat moet ik er dan nog meer bij aanschaffen voor de Astro? Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... |