Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 42 van 54)
Moderator(s): Dré
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
16-4-2005 17:23
Wie van die forum gaan er naar de ISOS 4 Release Party op 29 april ?
Forever Today
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
16-4-2005 23:09
Ik ga 7 mei, als tie in Breda staat happy :)
Thanx Dré !
StefanthiessenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 19-9-2007
Berichten: 34
17-4-2005 12:15
he ik ga 29 april ook zeker naar tiesto!!

wil eigenlijk 4 of 5 mei ook gaan
4 mei in de matrixx
5 mei nightlive
maar niemand wou mee sad :( sad :( sad :( sad :(
en alleen is ook maar alleen

en waar staat hij in breda?? (in de spock?)
my style is tiesto style
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
17-4-2005 17:40
Nee, in de Inslag.

Dat is dat indoor-sportcentrum naast Push.
Thanx Dré !
Re-WardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2005
Laatste: 25-11-2005
Berichten: 6
19-4-2005 22:35

stefanthiessen schreef:

Re-Ward schreef:

Dag mensen, ik poste tijdje geleden een mailtje over dat Goldrush uit zo komen, maar ik wist niet hoe lang dat nog zou duren. Hij is inmiddels op plaat verkrijg baar en
Edit Mod: Sylvia: rest verwijderd. Dat iets wettelijk gezien mag, wil niet zeggen dat wij er op dit forum medewerking aan verlenen.
Magikal Circus komt ook nog uit, maar duurt nog een maand, volgens Raf Jansen, medewerker van Magik razz :p

hey re-ward

heb nu net naar de magik store gebeld en goldrush is nog steeds niet verkrijgbaar op vinyl

groet
Hij is inderdaad nog niet uitgebracht, ze hebben hem echter al wel staan, moet je ff net doen alsof je ze goed kent, dan geven ze hem wel razz :p
Coöperate; Communicate; Celebrate!!!
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
27-4-2005 18:39
Ok, er is dus een nieuwe tracklist gekomen:

solarstone ft. jes - like a waterfall
tonedepth & soultan - moments
ahmet ertenu - why
jasefos - do what u want (max graham mix)
wighnomy bros - wurz + blosse
coca & villa - la noche
tilt - twelve (dousk mix)
luminary - my world (andy moor mix)
steve may - blend forty 3 (luke chable mix)
gabriel & dresden - arcadia
split second - midnight express
bt - force of gravity (tiesto mix)
allure - the loves we lost
blank & jones - perfect silence (ecraig mix)

estuera vs relocate - palma solane
inner stories - beyond
pos - gravity
lnq - people i used to know
mads arp - slow it down (mathilda mix)
dominic plaza - sounds rushing
metthew dekay vs proluctors - bad
electric pulse - white noise
grayarea - gravity
tiesto ft matt hales - UR (junkie xl guita...
odyssee - evolution
progression - sands of time
lsg - netherworld (oliver prime mix)
sensorica - only one (rave mix)

En het is dus een dubbel cd... Hij is in pre oder bij dance groove's. Ook gaat er een sampler van uit komen. Wat ik verder nog weet is dat tiesto het rustiger aan wil gaan doen, hij wil iets meer in de kleinere clubs gaan draaien en minder op grote feesten (zoals space mounten ofzo..)

info: https://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php?part=info_cd&cd_id=58327
vinyl sampler: https://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php?part=info_cd&cd_id=63850
*Quukske*
Flapske_kortStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2003
Laatste: 23-1-2008
Berichten: 7
29-4-2005 08:58
Kom er net achter, na het luisteren van ISOS4, dat de befaamde Tiësto - Goldrush toch niet het nummer is wat iedereen dacht. De befaamde ID ARIA #9 is namelijk Allure - The Loves We Lost.

Toch weer een goed stukje "marketing" / geheimhouding binnen de Blackhole gelederen.
Ardie (Funkerman) en Raf kunnen goed liegen, zelfs als je ze een sample laat horen zeggen ze glashard dat het Goldrush (Montana Remix) is.

Nu maar hopen dat Allure - The Loves We Lost snel op plaat uitkomt!
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
29-4-2005 20:40
Ja, die komt uit.

Ga maar naar dance grooves en tik hem daar in, daar staat hij al gegeven. Ook komt er een isos sampler. De cd is zeker het kopen waard, ben hem hier nu aan het luisteren. Het is echt van die droom trance, GEWELDIG!
*Quukske*
Re-WardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2005
Laatste: 25-11-2005
Berichten: 6
4-5-2005 00:50

krisadam schreef:

tiesto word gewoon overgehypt(zeker in nederland wink ;) )... ok hij kan wat en heeft wat hitjes maar zijn set bvb op pukkelpop vorig jaar was van een ongekend laag niveau. Hij is ook niet echte een vernieuwer of pionier... Om hem dan de beste dj ter wereld te noemen... beetje teveel van het goeie
Ik vind dat er betere minder mediageile dj's rondlopen op deze aardbol.
Maar dat is dan maar mijn mening natuurlijk
Je kan zeggen van Tijs wat je wil, maar om hem mediageil te noemen is echt de grootste onzin. Als hij een camera op zijn neus gedrukt krijgt, schijt ie meteen zeven kleuren strond in zijn broek, zo nerveus en verlegen is hij. Ook las ik hier een keer dat Tiesto geld betaald zou hebben om op Innercity '99 te staan, dat slaat ook nergens op, want zijn moeder (Magreet Nieuwhoff) zat in de bijstand, Tijs zelf had geen vaste baan en zijn vader is hem op 3-jarige leeftijd gesmeerd, dus hoe moet hij aan die centen komen?

Dat was dat!
Coöperate; Communicate; Celebrate!!!
QuackAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2004
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 29
4-5-2005 16:49

Patrick van Vugt schreef:

Ja, die komt uit.

Ga maar naar dance grooves en tik hem daar in, daar staat hij al gegeven. Ook komt er een isos sampler. De cd is zeker het kopen waard, ben hem hier nu aan het luisteren. Het is echt van die droom trance, GEWELDIG!
Ik vind hem zelf helaas erg tegenvallen. Past gewoon niet meer in het rijtje van z'n eerdere drie voorgangers. Kun je zeggen dat het andere tijden zijn en dus andere muziek is, maar er komen genoeg platen uit die nog niet door iedereen grijs zijn gedraaid en een hoog ISOS-gehalte hebben en meteen een sfeer drukken. Hiermee bedoel ik een sfeer die bijvoorbeeld meteen gezet wordt als je ISOS2 opzet en je het eerste nummer (Tantrix) hoort. Twee cd's voegt ook niks toe. Misschien was het een beter keus geweest om ook hier weer voor één cd te gaan en alleen de allerbeste platen te gebruiken, want er zitten er nu toch behoorlijk wat tussen waarvan ik denk: "jammer dat die er op staan".
Ook speelt mee dat er behoorlijk wat platen op staan die we van te voren al kennen, terwijl dat bij de vorige delen in mindere mate was.

Dit deel heeft gewoon geen samenhang en kabbelt maar wat voort. Het had net zo goed een of andere onbekende dj geweest kunnen zijn, niemand die dat had gemerkt en dan was de heisa natuurlijk ook flink minder geweest. Het mixen is ook niet bijster goed, doet af en toe denken aan 'Parade of the Athletes' wat natuurlijk een lachertje was qua mixen. Welke overigens niet door Tiesto zelf is gemixed (schijnt).

Dit is natuurlijk mijn eigen mening erover. Heb zelf genoten van de vorige drie en heb deze zelf toen ook gekocht, maar deze zal ik zeker niet kopen en helemaal niet om de collectie compleet te maken. Helaas, deze laat ik aan mij voorbij gaan.

- quack

Terug naar forum Reageer (zonder quote)