Forum > Algemeen Forum

[dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!!

(51 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
L U CStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 28-6-2005
Berichten: 16
16-4-2005 15:28

OmErta schreef:

L U C schreef:

De mixen zijn na ontvangst toch in het bezit van de organisatie... om de dj's de garantie te geven dat de ze alleen ter beoordeling worden gebruikt is het wel zo netjes om te melden dat ze na ontvangst als eigendom worden beschouwd om zo te kunnen garanderen dat ze niet in handen van derden vallen.
Welja als ik hier van een forumlid een mixje ontvang met de vraag het eens te beoordelen word dit ook mijn eigendom? lijkt me beter te zeggen dat opgestuurde mixjes eigendom blijven van de maker dat de mixjes enkel door de organisatie gebruikt zullen worden om te beoordelen. Zo is er ook genoeg garantie dat ze niet in handen van derden vallen lijkt me?

mvg
Dat is wellicht een betere omschrijving dan.

Nogmaals... we hebben het beste voor met de dj's en daarom zal ik het alsnog aanpassen.

Ik hoop dat daarmee jullie ongenoegen betreffende de inmiddels omstreden regel weggenomen is. :)
L U CStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 28-6-2005
Berichten: 16
16-4-2005 15:33
Aangepast. wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
16-4-2005 15:42
[Edit Mod:
Bij Fredje vandaan deze mod even:
Allereerst vuind ik dat dit een advertentie is, dus daar gelden regels voor. O.a. dat men Naam in moet vullen.
Ten tweede is dit toch duidelijk een commerciele ad!
Men wil er immers geld mee verdienen, neem ik aan.
Ten derde is, om het op zijn voorizchtist te zeggen de manier waarop er met muziek omgesprongen gaat worden, discutabel.
Rechten vervallen blijkbaar, en ik denk dat de Bma/Stemra hier ook nog wel watover te zeggen zou hebben wat er nietklopt.

Daarom wil ik Eve,in EN Luc vragen eerst maar eens naar een van de mods een goede uitleg te doen waarom zij vinden dat wij hun ad hier moeten neerzetten.
Omdat ik denk dat er hier behoorlijk misbruik gemaakt kan worden van de goede bedoelingen van beginnende Djs.[Edit Mod:
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
17-4-2005 15:35
Na overleg met de andere mod's,
willen we dit intitiatief toch nog even het voordeel van de twijfel geven.
MAAR:
Wij staan niet in voor wat er wel of niet met de ingezonden demo's gebeurt;
en accepteren geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen.


Verder horen wij graag van Dj's die hier op in gegaan zijn, wat hun bevindingen zijn geweest.
Als je het liever niet hier post, ontvang ik het graag in de mail.
Privacy gewaarborgd!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
17-4-2005 16:58
Eigendom maken is één ding, maar het opgeven van de rechten is natuurlijk bizar. Dat laatste zou ik dan ook maar volledig laten vervallen...
Volgende keer Peter!
L U CStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 28-6-2005
Berichten: 16
17-4-2005 18:29
De regels zijn allang aangepast hoor.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
17-4-2005 21:50
Dan moet er nu ook gezegd worden dat het er een stuk beter uit ziet.
Had ik dat de eerste keer al gezien cq gelezen dan was ik wellicht positiever geweest/kunnen zijn.

Of er verder enig waarde aan dit concept gegeven moet worden?
Time will Tell maar er is moeite gedaan om het te verbeteren.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
L U CStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 28-6-2005
Berichten: 16
17-4-2005 23:26
De gedachte achter de contest is dat we dj's een kans willen geven om een set op een festival als FreeFunk neer te zetten. We begrijpen heel goed dat de manier waarop het nu georganiseerd wordt niet ideaal is. Een dj kun je eigenlijk pas echt goed beoordelen als je hem/haar live hebt zien optreden. Maar helaas zijn daar de mogelijkheden niet voor omdat we anders met de tijd in problemen komen. Vandaar dat ervoor hebben gekozen om een préselectie door crewleden van ebeatz te laten uitvoeren, waarna een vakjury het eindoordeel zal uitspreken.

In onze ogen is dit, gezien de mogelijkheden die we voorhanden hebben, de rechtvaardigste oplossing.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
18-4-2005 00:05

LUC]Een dj kun je eigenlijk pas echt goed beoordelen als je hem/haar live hebt zien optreden.

Klopt, normalerwijs houd je de welbekende voorrondes.

YourLiVe schreef:

pff waarom wordt hier altijd zo negatief gedaan?
Dat is simpel te verklaren, er zijn hier leden die jarenlange ervaring hebben en/ of de klappen van de zweep kennen.

Heb menig talentenjacht of zeer "goedkope" studio cd opnames meegemaakt waarbij de DJ of band volledig "uitgeknepen" wordt. Daar wordt je niet vrolijk van. Om over bepaalde contracten van zaaleigenaren en onbekend Talent maar te zwijgen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Het is dus negatief voor de OP maar positief voor de DJ.

Martin.
kvm entertainment
L U CStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2005
Laatste: 28-6-2005
Berichten: 16
18-4-2005 00:52
Mensen. De discussie ging hier over een regeltje dat inmiddels is aangepast. Ik vind het inderdaad ook een beetje jammer dat de manier waarop wij het organiseren zo in twijfel wordt getrokken, maar ik hoop inmiddels voldoende tegemoet te zijn gekomen om dit misverstand uit de wereld te helpen. :)

Misschien dat we het nu weer over de contest zelf kunnen hebben? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier nog dj's zijn die mee willen gaan doen...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)