Forum > Off-Zone

Waarom wil iedereen DJ worden

(122 reacties. Pagina 5 van 13)
Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
6-4-2005 19:25

sis schreef:

Véél geleutermeteuter shocked 8O shocked 8O shut up :X
Maar een deftig antwoord is er nog niet gekomen sneaky :V sneaky :V laugh :D

sis
jezus, wat versta jij dan wel niet onder een deftig antwoord. Een antwoord met veel smiley's ofzo? sneaky :V wink ;)
Maar dat is MIJN mening...
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-4-2005 19:27
Ja sis, we willen dj worden omdat we de geweldige muziek willen draaien gemaakt door jawel, muzikanten zoals jou.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
6-4-2005 19:32
Volgens mij wou hij/zij dat juist net horen.
Pearl 2000 in da house!!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-4-2005 19:42
Goh.
Waar zit de cut op dit apparaat?
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
6-4-2005 21:37
Ik wou oorspronkelijk deejay worden uit machteloosheid.
De muziek die ik graag hoorde wou ik anderen laten horen...
In het begin (de hifi periode) draaide ik nog van alles wat en deed ik het gewoon omdat de controle hebben over twee enorme luidsprekers waar je net over kan kijken een verschrikkelijk boeiend iets was.

Later werd het pas echt machteloosheid... overal kreeg ik te horen dat techno suckte en dat techno enkel boem boem boem was. Ik had dat gevoel helemaal niet en kon ook niet begrijpen waarom die "sukkels" daar zo over dachten. Ik vond dat het maar eens flink tijd werd dat die vooroordelen over "Benni Benassi, Dj furax en Da Boy Tommy = techno" de wereld uit te helpen. Vandaar dat ik me steeds meer richtte op wat ik toen "hardhouse" noemde en dat was ook de reden waarom ik me hoofdzakelijk op de "echte" techno stortte. Ik wou de mensen gewoon laten zien, dat wat ik techno noemde;. iets meer was dan boenke boenke.. maar ook een zekere sfeer met zich meebracht en het publiek aan het flippen kon brengen. Inmiddels ben ik blij dat ik al heel veel mensen bekeerd heb en dat al vele niet-techno'ers hun vooroordelen in de prullenmand hebben geworpen. Een tweede reden was dat ik er niet langer tegen kon dat elke onozelaar aan het liegen was over zijn ingebeelde dj-prestaties en zijn ingebeeld nieuw materiaal. Ik wou hen tonen dat ik het echt kon.
En een derde reden (kan ik niet ontkennen) is toch roem en eer en het "willen" gezien worden. Je wilt dat het publiek zich amuseert... en je wilt die mensen eens goed laten gaan..; dan ben je blij als je respect krijgt van hen. En dat daar dan af en toe eens een heel mooi meisje zou tussenzitten... dat zou toch alleen maar de "dj-carriere" stimuleren?! shut up :X

Groetn
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
TimmiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 147
6-4-2005 22:19
Het is gewoon een gevoel dat je aan een ander wilt overbrengen dmv een van de liefdevolste manieren die er zijn, muziek.
Boxen zijn net vogels, ze horen beide te vliegen
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
6-4-2005 22:26

Elcee schreef:

DJ's zijn vaak sukkels, die zich onzeker voelen op feestjes, maar wel van feestjes houden. Daarom kiezen ze ervoor om de muziek te draaien, hebben ze immers iets te doen ipv onzeker rondlopen en naar meisjes kijken en niks durven. Dat is precies hetzelfde als bij muzikanten.
Oh ja; ze houden ook van muziek.
Oh ja 2; ik ben niet zo'n DJ laugh :D
Het 1e stuk heb je geen gelijk in, als je dj bent sta je voor het publiek alle aandacht op jouw gericht en als je onzeker bent doe je dat niet.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-4-2005 22:28
Onzeker voelen op feestjes is wat anders sneaky :V. Ik ben zelf helemaal niet zo'n feestbeest, bij de vrouwen luikt t niet echt, en op nde dansvloer staan vin k ook niks. Dan sta je daar op die dansvloer... Ja en dan, dansen, ja wat heb je eraan shocked 8O. Net vergelijkingen oplossen met wiskunde, wat mot je ermee laugh :D.
Waar zit de cut op dit apparaat?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-4-2005 22:53
Misschien kan Sis even vertellen wat-ie wil horen?

PS: een "hoe zijn jullie begonnen / besmet geraakt / aan geld gekomen om / aan eerste apparatuur geraakt / ouders omgepraat / enzovoort"-topics hebben we al lopen cq gehad.

Dus Sis, waar wilde u heen?
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
6-4-2005 23:10
Als ramon van barneveld in de finale van de ambesy staat, dart toch ook iedereen,
Als orange straks weer het EK in gaat voetbald toch ook iedereen weer,

Nu staat tiesto boven aan, nu wil iedreen draaien,

logies toch?
Straks, is het weer iemand uit engeland of timboektoe, en dan is het weer over.
dit had je zelf stiekem ook wel kunnen verzinnen denk je nie wink ;)
Where words fail, music speaks :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)