Forum > Licht

Laser keuze...(opnieuw)

(26 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DmxlaserStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2004
Laatste: 15-3-2005
Berichten: 7
3-3-2005 09:14

Kobazz schreef:

Eerst waren die dmxlasers even duur of nog duurder dan een spooky blue met hetzelfde vermogen. Die 80 mWatt kostte eerst iets van 1000 euro en bijvoorbeeld die 300 mW nu voor 1899,- was eerst 2799,-, . Ze zeggen dat het door hun slimme inkopers komt en dat de lasers exact hetzelfde zijn, maar ja misschien is er ook wel iets mee of hebben ze een minder goede afwerking ofzo, het kan ook slimme marketingtaal zijn
Kobazz,

Mag ik even reageren.

1. De DMXLASERS waren idd altijd wat duurder dan de SB's, ,maar je kon er altijd al meer mee dan met een SB. ( 7 kan. Dmx met X & Y afstelling, snelheid, grootte, etc )

2.Doordat wij in het verleden via een andere partij moesten inkopen waren ze flink duurder. Deze partij hield de inkoopprijzen kunstmatig hoor, daardoor kwamen de verkopen niet echt van de grond en daardoor ook het grote prijsverschil.

3. Doordat wij nu in staat zijn om direct bij de bron in te kopen kunnen we voordeliger werken. Wij hanteren geen marges van 2.0 op een laser, maar normale marges waardoor die dingen betaalbaar blijven.

4. Er is dus niets met deze dingen aan de hand, zijn gewoon goed, setrker nog, wij geven nu 12 mnd garantie, bij onze vorige lev. was dat 6 mnd. Dus....

En als laatste 1 klein verzoek. Als je nu geen idee hebt hoe en of waarom zaken zijn zoals ze zijn, waarom dan niet even informeren en dan hier iets posten ipv een vaag bericht wat de anderen doet denken dat we hier met illegale handel bezig zijn. Dat is beslist niet zo.

Dus mensen, heb je vragen, mail ons dan. Je krijgt altijd antwoord, vaak al binnen enkele uren.

Groeten,

Peter Broerse
DMXLASER
DMXLASER - Single color en full color lasers en lasershows
KobazzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 8-8-2010
Berichten: 80
4-3-2005 13:12

dmxlaser schreef:

Kobazz schreef:

Eerst waren die dmxlasers even duur of nog duurder dan een spooky blue met hetzelfde vermogen. Die 80 mWatt kostte eerst iets van 1000 euro en bijvoorbeeld die 300 mW nu voor 1899,- was eerst 2799,-, . Ze zeggen dat het door hun slimme inkopers komt en dat de lasers exact hetzelfde zijn, maar ja misschien is er ook wel iets mee of hebben ze een minder goede afwerking ofzo, het kan ook slimme marketingtaal zijn
Kobazz,

Mag ik even reageren.

1. De DMXLASERS waren idd altijd wat duurder dan de SB's, ,maar je kon er altijd al meer mee dan met een SB. ( 7 kan. Dmx met X & Y afstelling, snelheid, grootte, etc )

2.Doordat wij in het verleden via een andere partij moesten inkopen waren ze flink duurder. Deze partij hield de inkoopprijzen kunstmatig hoor, daardoor kwamen de verkopen niet echt van de grond en daardoor ook het grote prijsverschil.

3. Doordat wij nu in staat zijn om direct bij de bron in te kopen kunnen we voordeliger werken. Wij hanteren geen marges van 2.0 op een laser, maar normale marges waardoor die dingen betaalbaar blijven.

4. Er is dus niets met deze dingen aan de hand, zijn gewoon goed, setrker nog, wij geven nu 12 mnd garantie, bij onze vorige lev. was dat 6 mnd. Dus....

En als laatste 1 klein verzoek. Als je nu geen idee hebt hoe en of waarom zaken zijn zoals ze zijn, waarom dan niet even informeren en dan hier iets posten ipv een vaag bericht wat de anderen doet denken dat we hier met illegale handel bezig zijn. Dat is beslist niet zo.

Dus mensen, heb je vragen, mail ons dan. Je krijgt altijd antwoord, vaak al binnen enkele uren.

Groeten,

Peter Broerse
DMXLASER
Sorry voor mijn ietswat vage bericht, ik had inderdaad eerst even beter kunnen informeren en dan iets posten.
Mijn excuses hiervoor.

Vriendelijke groet,

Sytze
DJ REVL-XStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-7-2003
Laatste: 24-7-2005
Berichten: 11
20-4-2005 20:56
Mensen, ik heb een vraag voor jullie...

Ik zit er over te denken om een nieuwe laserprojector aan te gaan schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op 2 Boost/Lyt-Or lasers, namelijk de "Hermes 2" en de "Artemis 3".

Nu moet ik erbij vertellen dat ik beide projectoren nog niet in werking heb gezien. Wie o wie heeft dat wel? En wie kan mij dan misschien vertellen of deze apparaten hun geld waard zijn... Ik heb de Hermes voor €1199 en de Artemis voor €1799 gezien.

Ik zie jullie reacties tegemoet! laugh :D
DJ REVL-XStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-7-2003
Laatste: 24-7-2005
Berichten: 11
22-4-2005 11:05
Niemand ervaring met deze apparaten? sad :(
D&mStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2003
Laatste: 15-1-2021
Berichten: 95
31-7-2005 22:35
hey,

ik gebruik dit topic maar even dan moet ik geen nieuw aanmaken.
ik ben op zoek naar gegevens of de site van de fabrikant van Mithra lasers.
moest deze bij iemand hier bekend zijn hoor ik het graag.

mvg,

dieter
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
31-7-2005 23:14

d&m schreef:

ik ben op zoek naar gegevens of de site van de fabrikant van Mithra lasers.
Chinese OEM???
Mischien foto?

Martin.
kvm entertainment
D&mStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2003
Laatste: 15-1-2021
Berichten: 95
5-8-2005 04:32
hey,

warschijnlijk oem ja.
nee foto's of iets heb ik nog niet.
zodra ik het toestel te zien krijg ga ik even wat foto's maken en dan zet ik ze wel even online.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)