Forum > Geluid

Problemen Axis 9-CR

(136 reacties. Pagina 11 van 14)
Moderator(s): Dré
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
24-1-2005 19:30
Veranderd alleen de jog of gaan ver verder ook nog dingen veranderen. Want ik wil nu twee tweede hands axis 9cr's kopen voor een goede prijs. Maar als deze axis 9 nog beter is dan de axis 9cr dan weet ik het niet meer. heb je hier nog verdere informatie over. (laat je glazen bol staan waardat die staat)

Groetjes
TheswatsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2005
Laatste: 10-9-2008
Berichten: 4
2-2-2005 00:56
Hoi Dre, ik heb even dit forum gelezen en snap dus dat het probleem wordt verholpen met dat pauzeren als je de scratch knop indruk. Nu heb ik net van de week een axis 9, type 2004, met rood display thuis. alleen het probleem is er nog steeds. op sommige moment gaat het met de scratch knop goed en soms gaat ie op pauze.

Betekend dit dat m'n speler niet goed is of moet ik eerst zorgen dat ie geaard wordt?
Just Be...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
2-2-2005 01:01
Het verhaal van de pauze knop is NIET van mij afkomstig en slaat, wat mij betreft, helemaal nergens op. Als je technisch bent: Draadje leggen vanaf de massa van het euro chassisdeel via een 220 Ohm weerstandje (om aardlussen te voorkomen) naar het chassis van de transformator. Sluit de speler daarna aan op een geaard stopcontact en de problemen zijn weg. De problemen doen zich ook niet voor als je de speler aansluit op een geaarde mixer (je hoeft de spelers dan ook niet te modden) aangezien de spelers dan hun referentie voor de jog krijgen van de aarde van de mixer. Natuurlijk geldt dit alleen als in de mixer chassis ground (randaarde) en signal ground ergens aan elkaar geknoopt zijn.

Ben je niet technisch: Afblijven!

De fout is een pure hardwarefout en kan met geen mogelijkheid via software hersteld worden. Daarom vond ik de reactie die ik vandaag voorbij zag komen zacht gezegd een "beetje vreemd" (en niet eens lekker... ;-).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
R@verStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2004
Laatste: 30-1-2017
Berichten: 35
2-2-2005 12:56

Dré schreef:

De fout is een pure hardwarefout en kan met geen mogelijkheid via software hersteld worden. Daarom vond ik de reactie die ik vandaag voorbij zag komen zacht gezegd een "beetje vreemd" (en niet eens lekker... ;-).
Als je hier refereert naar mijn post met daarin de email van de medewerker van Numark, dan wil ik daar nog aan toevoegen dat ik hem ook letterlijk quote en dat het naar mijn inziens lapmiddelen zijn. De intensie was het delen van de info. Als het gewenst is wil de mail wel even uit mijn post verwijderen?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
2-2-2005 13:01

R@ver schreef:

Als je hier refereert naar mijn post met daarin de email van de medewerker van Numark, dan wil ik daar nog aan toevoegen dat ik hem ook letterlijk quote en dat het naar mijn inziens lapmiddelen zijn. De intensie was het delen van de info. Als het gewenst is wil de mail wel even uit mijn post verwijderen?
Ik heb geen enkel probleem met die post ;-)

De tips werken voor geen meter MAAR daar kun jij ook niets aan doen! wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj-moStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-7-2004
Laatste: 9-3-2010
Berichten: 5
7-2-2005 14:32
ik heb thuis een axis9 cr staan en vindt het echt een top-ding...met dat schratch-probleem heb ik ook te maken gehad..maar dat is gewoon een kwestie van de hold-knop uit drukken...voor de rest is het echt een topapparaat vooral de stutter-functie
hip-hop is the name....
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
7-2-2005 15:41
ZUCHT...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-2-2005 01:10

Dré schreef:

ZUCHT...
En ik kan het hoofd wat je er bij trekt al helemaal voor me zien wink ;)

Er zijn een aantal mensen die problemen hebben met lezen en niet helemaal door hebben waar het nou exact over gaat en een functie ten opzichte van een BUG niet uit elkaar kunnen houden.

Voor die mensen heb ik 1 goede raad, druk vooral niet op OK als je een stukje tekst hebt getypt hier want die mensen zijn onnodig paniek aan het zaaien.
De problemen met de Axis9 zijn opgelost, als je denkt een probleem te hebben contact je eerstje dealer an ga je na of het wel echt een bugje is.....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
8-2-2005 14:13
En de prijs, blijft die hetzelfde?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
8-2-2005 18:08
Voor zover ik weet wel. Ik heb geen wijziging in de prijslijst gezien in ieder geval.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)