Het grote drive-in show woordenboek
(63 reacties. Pagina 5 van 7)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 8-12-2004 07:10 |
Ik heb helemaal geen last van kleine drive-ins. Maar als ik langs hun websites surf kom ik vaak dezelfde teksten tegen die inderdaad niet deugen. Wat is er mis mee om daar eens een geintje mee te maken? | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 8-12-2004 10:00 |
jop schreef: Pfff ik ken 0,0 mensen die een drive-in uit comerciele overwegingen zijn begonnen... | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 8-12-2004 11:17 |
Peter schreef: Wat mij betreft is dit hele topic een smoes om uit te kunnen halen naar kleine drive-ins die amateuristisch overkomen (en dat misschien ook zijn, maar dat is nu niet ter zake).In mijn geval geldt dat ik nulkommanul last heb van hobbybob driveinnetjes of marktverziekers. Ik heb dit ook regelmatig op het forum gezegd, gebruik de zoekmachine maar. Bovendien ben ik in het andere website-topic altijd heel erg braaf, meedenkend en constructief richting websites van de jonkies onder ons. Ik heb het niet nodig om uit te halen naar beginners, en heb hierboven keurig onderbouwd waarom ik vind dat er in sommige gevallen wel degelijk om gelachen mag worden: als mensen pretenderen iets te zijn wat ze zo overduidelijk met de beste wil van de wereld niet waar kunnen maken, dan werkt dat op je lachspieren. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 8-12-2004 15:46 |
Ow en ik heb hier ook nog iets van ogestoken hoor, ik heb mijn website de afgelopen week een stukje "collega-vriendelijker" gemaakt | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 8-12-2004 19:15 |
ben ik blij, ik heb geen website o.i.d. ik heb alleen visite kaartjes. ik heb ongeveer 2 feesten in de maand en ongeveer de helft is voor bedrijven/scholen e.d. dus ik val er een beetje tussenin (huiskamer feesten/grote feesten) De verdienste die ik er mee maak gaat regelrecht in de apparatuur of in iets persoonlijks als ik toevallig iets nodig heb. Verdien ik veel? nee.. ik wil het zo goeiekoop mogelijk doen omdat het hoofdzakelijk nog een hobby is. Eerst school afmaken en dan kijk ik verder. als het hobbymatig blijft dan blijf ik lekker goeiekoop en doe ik niet meer aan marketing. word het professioneel. dan gaan de prijzen omhoog en werk ik aan de marketing. Zie ik er professioneel uit: nee, ik heb 2 tafels met een doek erover, app erop en draaien maar. Ik heb ook nog 2 skytec statieven (die zo snel mogelijk vervangen worden door een trussbrug) Waar gaat het om? Om de gezelligheid en dat ik kan doen wat ik het leukste vind. Mensen entertainen!!. Ieder feest dat ik gedraaid heb is altijd super gezellig en leuk.. Het intereseerd de mensen echt niet of je er professioneel uit ziet. Maar of het feest gezellig was. Ook die paar bedrijven die ik zo af en toe doe kijken er niet naar. Die kijken naar de gezelligheid!! en nog blijf ik zeggen.. Apparatuur is niet ALLES!!! dat is iets wat volgens mij veel mensen (hier) over het hoofd zien. Je moet eens op jezelf letten, wat doe je als je op een feest bent? juist... naar de apparatuur kijken. en dan lach je soms van hahaha da zie er niet enzo. Maar het feest was toch verrekte gezellig!!! De andere keer kijk je rond van nou.... das mooi spul!! en het feest was ruk.. En die combo's vind ik helaas heel vaak!! (enkele uitzonderingen daargelaten) dus wat boeit die website nou? als mensen het gezellig hebben gevonden dan bellen ze je echt wel! want 9 van de 10 keer weten ze je nummer wel te vinden! Zo ik heb me zegje weer gedaan :) | |
wat een onzin in dit vak | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 8-12-2004 20:00 |
Ik bedoelde met mijn opmerking niet iedereen in dit topic. Ik weet ook wel van een aantal dat ze het niet zo bedoelen, maar ik vond het topic wel die kant uitgaan. Het idee was op zich wel leuk, maar het ging naar mijn idee gewoon de kant van het belachelijk maken op. Vaak komen zulke opmerkingen dan van de mensen die net zelf uit het segment zijn geklommen of er zelf nog in zitten. Dat vind ik dan vrij arrogant... Toegegeven, ik zit zelf ook nog zeker in het hobbysegment, maar ben niet zo snel iemand die zichzelf beter voor gaat doen dan hij is. Zeker met het aannemen van klussen ben ik snel kritisch of we het wel aankunnen. Ik hoop niet dat iemand zich persoonlijk aangevallen voelt door mijn opmerking, want dat was echt niet de bedoeling | |
Volgende keer Peter! | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 8-12-2004 22:17 |
maargoed... Ik ben trots op wat ik heb. en dat mag ik ook zeggen maar er zijn erbij die alles gaan overdrijven en daarmee een kleinere show belachelijk maken.. ik ben er trots op dat ik voor een aardig prijsje leuke feesten kan geven. en ik denk dat er in dit topic wel een paar mensen zijn die zich er voor schamen en zich groter voordoen. en dat vind ik zonde waaropm moet het altijd groter mooi flitsender en harder? dat is een teken dat je niet tevreden bent met wat je hebt. maar goed dat ik dit topic met een korreltje zout neem want anders was ik behoorlijk boos geworden.. | |
wat een onzin in dit vak | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 12-12-2004 00:49 |
Ach niet doen, nerges goed voor.... Maar ik begrijp die mensen ook wel die zo uithalen naar, de jonkies. Ze vragen er 9 van de 10 x ook zelf om. Ze doen als of ze 10x grooter zijn dan wie dan ook maar ondertussen is het 10X niets ..... Verder, denk ik dat je hier alleen maar een hele simpelen les uit kan trekken, Maak jou internet site anders, want zo als wij tegen jullie site's aan kijken, kijkt de rest van de wereld er ook ongeveer naar. Voel je dus in plaats van op je pik getrapt, geholpen, door dit topic. En lees heteens door zodat je deze zinnen die hier genoemt worden niet op je site zet Ten zij je natuurlijk alles echt goed voor elkaar hebt En natuurlijk kun je bes af en toe het zoutvaatje bij de handnemen bij het door lezen van dit forum | |
Where words fail, music speaks :D | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 12-12-2004 14:03 |
Een aparte die ik tegen kwam: [www.ac-entertainment.nl] Professioneel dj-gear ( Pioneer, Dap ) | |
Light Image | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 12-12-2004 14:14 |
Hangt er vanaf wat van DAP... vroeger hebben ze toch wel wat leuke spullen op de markt gebracht die toch iig met het semi-professioneel segment mee konden. | |
Volgende keer Peter! |
Terug naar forum Afgesloten topic