Forum > Geluid

probleem cdj 800

(57 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
21-10-2004 22:29
Whaha ,was dit een test voor esp buffer of iets dergelijks laugh :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-10-2004 23:08

Victor schreef:

Oh! Ik dacht al: wie haalt zoiets in z'n botte kop? ashamed :$
Hoe gek zou je worden als ie in 1 keer uit viel en niet meer aan wou na zo'n geintje razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
21-10-2004 23:12
Dan gaat hij toch mooi terug.
In dat geval doet hij niet wat hij moet doen en heb je dus recht op een vervanging of reparatie.
Darth Crossfader
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-10-2004 23:13

DJ.T schreef:

Dan gaat hij toch mooi terug.
In dat geval doet hij niet wat hij moet doen en heb je dus recht op een vervanging of reparatie.
Ja tuurlijk, om maar even in de woorden van Dre te spreken.
Ik rijdt mijn auto aan gort tegen een boom omdat ik wou kijken of de airbag het wel deed, mag ik nu een nieuwe
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
21-10-2004 23:29
Is toch echt een ander verhaal.
Een auto aan gort rijden is met opzet stuk maken.
Hier test je een effect wat hij gewoon moet kunnen zonder dat ook maar 1(!) element in de hele speler er dusdanig last van heeft dat jij het merkt.
Dit kan ook op klus gebeuren, welliswaar in mindere mate maar het gaat er wel eens heftig aan toe.
Wanneer je een auto kapot rijdt maak je moedwillige schade waarvan je vantevoren weet dat je in ieder geval al zichtbare schade maakt.
Wat je eerder kan vergelijken is dat je in je auto heen en weer gaat zitten en wat ruw heen en weer beweegt om de schokdempers te testen, mocht hierbij een fout optreden in de auto dan is dat toch echt een fout die er niet hoort en daarvoor kan je terug.
Darth Crossfader
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-10-2004 00:01
Tsja dat zal dan wel een verschil in mening zijn.

Ik ben namelijk van mening dat je zulke dingen gewoon op eigen risico doet. Er staat namelijk ook in de handleiding dat je het apparaat zoveel mogelijk vrij moet houden van schokkende bewegingen e.d dus de fabrikant dekt zich op zo'n moment al in. En gelijk heeft ie ook wel een beetje.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
QuackAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2004
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 29
22-10-2004 04:20
Kun je trouwens niet een nieuwe eisen als ie binnen de garantie-periode zit en je 'm al een paar keer voor reparatie opgestuurd hebt en toch blijft ie problemen opleveren? Moet natuurlijk ook wel blijken dat het een (fabricage-)fout is in het apparaat en niet door onkunde van de gebruiker zeker?

/* offtopic

Haha, dat filmpje van Victor, hij blijft maar schudden. Denk je dat ie wel zal stoppen blijft ie maar doorgaan laugh :D.
Doet me denken aan die frustrerende flutspeelgoed, waar je meerdere zilveren balletjes in van die gaatjes moest rollen. Probeerde je ook het zilveren balletje in het te kleine putje te rollen razz :p.

*/
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-10-2004 09:35

DJ.T schreef:

Is toch echt een ander verhaal.
Een auto aan gort rijden is met opzet stuk maken.
Hier test je een effect wat hij gewoon moet kunnen zonder dat ook maar 1(!) element in de hele speler er dusdanig last van heeft dat jij het merkt.
Dus jij vindt dat het tegen een case aan beuken van een CD-speler hoort bij normaal gebruik (want garantie gaat ALTIJD uit van normaal gebruik)? Ik denk dat er niet een rechter in Nederland is die die mening met je zal delen.
Wat je eerder kan vergelijken is dat je in je auto heen en weer gaat zitten en wat ruw heen en weer beweegt om de schokdempers te testen, mocht hierbij een fout optreden in de auto dan is dat toch echt een fout die er niet hoort en daarvoor kan je terug.
Dikke vinger. Als de schokdempers hierdoor sneller versleten raken (zelfs binnen de garantieperiode) dan zal de garage zeggen "goh meneer, stevig gebruikt... dat kost u een paar nieuwe schokdempers"... En dan heeft die garagehouder nog 100% gelijk ook.

Garantie is ervoor om de klant te beschermen tegen miskleunen van de fabrikant. Garantie is er NIET voor om de klant te beschermen tegen z'n eigen miskleunen!!! Voor die miskleunen mag hij ZELF opdraaien!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
22-10-2004 09:51
Ik denk toch dat we over andere vorm van schade spreken.
In elk geval wordt het ook weer appart beoordeeld en de ene fabrikant/verkoper is weer makkelijker dan de ander.
Feit blijft wel dat je het gewoon beter niet kan doen.
Darth Crossfader
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-10-2004 10:01
Wat in het geval van "beuken" zou kunnen gebeuren is dat de ophanging van het loopwerk gewoonweg afscheurt. Nou... Als dat dan geen duidelijk bewijs van misbruik is dan weet ik het ook niet meer ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)