Forum > Off-Zone

Beach-Bop te Bloemendaal

(120 reacties. Pagina 5 van 13)
Moderator(s): Dré
MarcStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 25-8-2004
25-7-2004 21:00

Reind schreef:

De enige tent die het vol houd om hetzelfde publiek te blijven trekken is de now&wow. Nog steeds een publiek uit alle lagen van de bevolking en in alle kleuren en maten. Het gaat er nooit fout en ik heb er nog nooit een klop partij of vervelende mensen mee gemaakt en ik kom er toch al een jaar of 4 á 5.
Daar heb je wel gelijk in, Al vind het ik het toch nog een vrij hoog "kijk mij eens hip zijn gehalte" (zeker vroeger, op de oude locatie) al is de nieuwe locatie natuurlijk wel weeergaalooos happy :) !

Geef mij maar de Las Palmas, wederom een mooie tent, een pretentieloos publiek en een gezellige sfeer. mooie mensen zonder misplaatste arrogantie......
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
25-7-2004 21:30

marc schreef:

Al vind het ik het toch nog een vrij hoog "kijk mij eens hip zijn gehalte" (zeker vroeger, op de oude locatie)
Das nog steeds zo maar zo is de now en wow altijd geweest. De now&wow en zijn organisatie zijn niet bezweken onder de aandacht die ze hebben gekregen in de media en zijn gewoon lekker hun eigen ding blijven doen.

En nog steeds is het de club met de meeste mooie vrouwen per vierkante meter wink ;)

Nee die Langenbach mag dan wel een rare fluitketel zijn met hier en daar een vreemd kronkeltje in zijn grijze massa, maar hij is wel de gene die constant vernieuwend is en altijd mensen weer weet te verrassen met iets wat er nog niet was en dat is zo knap van die vent daar kun je eigenlijk alleen maar een diepe buiging voor maken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReemskiVIP Lid
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 21-11-2024
26-7-2004 01:02

fredje schreef:

dat is het nadeel van succes,jongeren gaan komen en dan blijven mensen zoals Reind,ikzelf etc weg.
groet
Ik zocht eens een leuke post om op voort te gaan, en dat is deze dan maar..
Ik was er deze keer ook, en reken mezelf toch nog wel onder jongeren laugh :D .

Heb via Fred kaarten gehad (hiervoor nog mijn dank). En ben eens wezen kijken.
Helaas ben ik niet lang geweest. Na een uur eens gekeken te hebben wat er was te doen, en welke muziek er gedraait werd.. En na het drinken van 2 biertjes kwam ik er lekker in. En sta je net lekker te genieten, begint het me toch een partij te hozen.

Natuurlijk elke strandtent zelf volledig afgeladen, dus na een half uur een beetje rond gelopen te hebben in de regen ben ik maar zeiknat naar huis gegaan. Erg jammer, want het had een heel leuk feestje kunnen worden.
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
26-7-2004 03:45

Reemski schreef:

En na het drinken van 2 biertjes kwam ik er lekker in. En sta je net lekker te genieten, begint het me toch een partij te hozen.
Ik moet inderdaad ook altijd heel nodig naar de wc als ik bier op heb. Komt het met bakken uit m'n buik zetten :-P

Maar inderdaad het weer is altijd zo belangrijk bij zulke evenementen. Eigenlijk moet op zo'n dag alles kloppen van muziek tot aan het weer tot aan het volk wat er rond loopt. De laatste 2 zijn niet zo heel moeilijk maar het weer hier in NL .......... ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
26-7-2004 07:56
Reemski,

als ik wat aan het weer had kunnen doen dan had ik dat gaarne gedaan.
Het was druk en best relaxed,weer zat niet mee.
leuke setjes gedraaid en publiek lekker uit dak.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReemskiVIP Lid
26-7-2004 14:52

fredje schreef:

Reemski,

als ik wat aan het weer had kunnen doen dan had ik dat gaarne gedaan.
Het was druk en best relaxed,weer zat niet mee.
leuke setjes gedraaid en publiek lekker uit dak.
groet
Ik heb de hele middag regendansjes gedaan, maar helaas... Zonder succes. Wellicht had ik het, volgens het originele zuid-afrikaanse principe, naakt moeten doen. Had ik misschien meer geluk.

Het was inderdaad druk, en de muziek was lekker. Maar ik ben niet alleen. En als de rest het zat is (en dat was niet zo gek. Iedereen was zeiknat), tsja.... Dan moet je mee. Heb nog even lekker staan genieten van Tom Harding in de stromende regen.. Dan blijf je tenminste wel warm.. happy :)

Tis ook weer zo klote. Zaterdag was het lekker weer, vandaag is het stralend mooi. Maar precies de zondag is het slecht. Erg jammer voor organisatie en bezoekers.
DJ-IpkissStandaard Lid
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
26-7-2004 16:49

Reemski schreef:

Ik heb de hele middag regendansjes gedaan, maar helaas... Zonder succes. Wellicht had ik het, volgens het originele zuid-afrikaanse principe, naakt moeten doen. Had ik misschien meer geluk.
Je deed het juist heel goed! Het bleef maar regenen, alleen je moest een zonne dans doen!
FredjeStandaard Lid
26-7-2004 21:08
zal maar niet vertellen dat na die hoosbui het droog bleef en feest nog ff doorging.(in de uurtjes wat eigenlijk niet mocht)
groet
ReemskiVIP Lid
26-7-2004 21:13

fredje schreef:

zal maar niet vertellen dat na die hoosbui het droog bleef en feest nog ff doorging.(in de uurtjes wat eigenlijk niet mocht)
groet
Jaaaaaa... G*dver de g*dver... Baal er nu nog van.. Maar daar doe je niets aan. Je wilt ook niet weten hoe blij ik was toen ik weer lekker in de warme auto zat. Schoenen uit, droog shirt aan. Verwarming op 10. Ik was letterlijk tot m'n zak toe nat.

Volgende keer beter.
FredjeStandaard Lid
26-7-2004 21:38
je was al weg maar heb speciaal voor Reemski nummertje gedraaid,
iedereen wie is reemski,
ik-mn maatje die zeiknat is en op weg naar huis.
zo zie je maar-ondanks dat je er niet meer was,naam heb je gemaakt.
groet

Terug naar forum Reageer (zonder quote)