ijsvloertje maken
(16 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 19-6-2004 23:45 |
hardcore 4 ever schreef: DJ.T schreef: Dat valt vak op zich ook wel weer mee, je raakt er ontzettend snel aan gewend maar op een of andere manier geeft het wel een geweldig sfeertje van saamhorigheid. | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
Mr. EdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-6-2003 Laatste: 6-5-2015 Berichten: 1532 | 20-6-2004 03:22 |
hardcore 4 ever schreef: DJ.T schreef: Dat valt vak op zich ook wel weer mee, je raakt er ontzettend snel aan gewend maar op een of andere manier geeft het wel een geweldig sfeertje van saamhorigheid.Maarum, lukt het met die machine wat je hebt dan..? Ik snap het punt niet, ofja.. de bedoeling eigenlijk niet. Moet het spiegelglad worden? Ofzo | |
Dries MeesStandaard Lid Uit: België Sinds: 17-11-2003 Laatste: 4-5-2008 Berichten: 91 | 20-6-2004 09:33 |
neen, gewoon een laaghangende rook die je doet denken aan ijs | |
Dries Mees | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 20-6-2004 12:38 |
Komop zeg jongens, jullie kennen het droogijs effect toch wel? Zoek anders eens even op dit forum op droogijs. Leuk linkje erover, wordt het principe erg duidelijk uitgelegd vind ik zelf: www.icebitzzz.com/nl/dry-ice/dry-ice.html Mooi filmpje van de peasouper van LeMaitre: www.lemaitreltd.com/docs/Peasouper.mpg Je ziet daar helaas niet hoe mooi het eruit ziet als het helemaal verspreid is, maar je krijgt een goed idee van hoe laag dat wel niet blijft hangen. | |
Darth Crossfader | |
HendrikStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-2-2002 Laatste: 12-8-2013 Berichten: 296 | 20-6-2004 16:55 |
Mr. Edie schreef: Maarum, lukt het met die machine wat je hebt dan..? Ik snap het punt niet, ofja.. de bedoeling eigenlijk niet.Moet het spiegelglad worden? Ofzo Er is weinig te vinden over deze machine op het net. Zo oud is hij nou ook weer niet, wel duur. De nevel output is denk ik niet meer wat het geweest is (uitstoot is amper 3mtr) maar ga ik voor lul staan in zo'n zaal of blijft er wel genoeg hangen? Ik hoor ook wel dat de rook veel te snel opstijgt met een fog cooler, ik heb hem helaas alleen buiten uit kunnen testen en toen waaide alles weg. Iemand ervaring met het opstijgen van rook bij fog coolers? Verdere tips qua uitlichting, decor etc ook van harte welkom. | |
MüskeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-6-2004 Laatste: 24-6-2004 Berichten: 7 | 21-6-2004 13:35 |
Maar kun je dan niet beeter een koudijs machine huren? Is niet zo zwaar en de prijs is wel te doen. Ik betaalde een tijdje terug 150 euro ex btw daar voor! | |
Licht is alleen licht als het licht is | |
René_MasterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2004 Laatste: 12-5-2008 Berichten: 40 | 21-6-2004 16:16 |
Koudijs? is het geen Droogijs? Maarja Als ik jou was zou ik je eigen machine gebruiken met een paar (DMX) ventilators, die je dan kunt gebruiken om de rook te verspreiden... En een paar ventilators een stukje omhoog richten zodat de rook ook omhoog gaat, wel de ventilators natuurlijk uit de gangpad zetten. Anders kun je ook nog een grote droogijsmachine gebruiken, en ik denk da je dan met 300m2 ook nog wel enkele ventilators nodig hebt. Dan ku je de rook verlichten met bouwlampen, maar dat wordt denk ik te warm... Dus kun je bijvoorbeeld Par-36 gebruiken met koude kleurtjes erin, en dan bijvoorbeel (uit het hoofd dus let niet op fouten) 132 of 135 welke weet ik zo niet meer en 195 dacht ik, ik kan er ook helemaal langs zitten . Of juist horizonbakken als je het mooi egaal in een paar kleurtjes op grote oppervlaktes wilt verlichten. Stripblinders/sunstrips kan ook maar mij lijkt dat weer te fel worden, tenzij je ze weer een beetje over de grond laat schijnen met eventueel een filtertje ervoor. Ik hoop dat je er iets aan hebt, en veel succes anders! | |
- |