Forum > Licht

maxxyz

(39 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
TiemenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-4-2002
Laatste: 25-3-2007
Berichten: 142
17-5-2004 11:46
Er moet niet ingegaan worden tegen mensen die geen zin hebben om voor de 200ste keer één of andere puber duidelijk te maken dat hij niet weet over wat hij spreekt, maar diegene die dingen zegt zoals hier die totaal niet met de realiteit stroken (waar we over een wat grotere omvang spreken wordt computer-aided-design gebruikt!) moeten eens duidelijk gemaakt worden dat ze beter eerst nadenken, en dan typen.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
17-5-2004 11:54
Aan de professional de taak om met zo'n (inderdaad vrij zinloze, want niet onderbouwde) reactie op een fatsoenlijke manier de vloer aan te vegen. Daar is hier alle ruimte voor.

Nogmaals: geen persoonlijke aanvallen. Eén van de basisregels van dit forum, en de reden waarom het hier, in tegenstelling tot een hoop andere forums, goed uit te houden is. En dat houden we graag zo.

De reactie van AJB was een persoonlijke aanval, en die wordt verwijderd.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
MezzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 1-12-2005
Berichten: 95
17-5-2004 14:08
jezus wat een ophef, ik heb het over de rammstein show van twee jaar geleden op pinkpop, show was van te voren in die trailer geprogrammeerd, er was alleen geen rekening gehouden met het verschil in timing van de lichttafel en de wysiwyg show. met als resultaat dat de cue's slecht getimed waren.
exit-clear
TiemenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-4-2002
Laatste: 25-3-2007
Berichten: 142
17-5-2004 14:49
Dat moet je toch eens wat verduidelijken, aangezien met of zonder Wyg, je altijd gewoon je tafel gebruikt, waar dus op getimed wordt, in de trailer én live. Het vervangt gewoon het "fysische gebeuren", dus ik ben erg benieuwd wat dat met timing te maken kan hebben.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
17-5-2004 17:31
was dit niet al eens ergens op het forum een keer besproken.. probleem klinkt me bekend in de oren.

en mensen niet zo ruzieén... pubers hebben wel de toekomst laugh :D
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
17-5-2004 19:46
Je kunt wel slap gaan lullen over pubers, maar Tiemen is een respected member in dit wereldje, en weet absoluut waar hij over spreekt. Dat Mezz dit niet doet, leid tot een vervelende reactie. Probeer echter wel de juiste mensen aan te spreken !
Transfers light into emotion...
MezzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 1-12-2005
Berichten: 95
17-5-2004 20:51
oke ik weet misschien niet zo veel van wysiwyg af, en ik had mijn eerste post iets moeten nuanceren. Maar echt inhoudelijke reacties heb ik tot nu toe nog niet gezien. ik vraag daarom nu met oprechte interesse hoe het dan wel zat met Wysiwyg en rammstein op lowlands, want dat de show niet alles was staat vast.
exit-clear
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 13459
18-5-2004 01:02

Tiemen schreef:

Mezz schreef:

mm, ik heb gehoord dat dit lang niet zo soepel liep als je hier beschrijft. Het is natuurlijk een mooi staaltje techniek, maar als je doordat je live niks meer kunt editen je hele show maar in de soep laat draaien wordt ik toch liever niet relaxed ontvangen in een mooie trailer. Maar programeer ik liever met stress live.
Wat een onzin. Als je niet weet waar je over spreekt, hou dan gewoon je mond. Als onzin mag verkocht worden zonder argumenten, waarom zou er dan niet op mogen gereageerd worden zonder argumenten?
Even zien of ik dit snap...

Iemand geeft een (volgens jou) slecht onderbouwde mening. De beste gang van zaken is dan om dat te weerleggen met een andere slecht onderbouwde mening?

Huh? Ik ben bang dat ik geen zak van deze argumentatie snap!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
18-5-2004 09:37
Beste Dre,

De lichtelijk vage zin is voortgekomen uit het feit dat mijn (terechte) reactie door victor (ofzo) is verwijdert... Dit is op de fora waar zowel Tiemen als ik regelmatig bezoeker van zijn, geen normale/correcte gang van zaken. Vandaar waarschijnlijk de verbolgen reactie (mijns inziens toch wel terecht)

grtz AJB
Transfers light into emotion...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
18-5-2004 09:42
Ik heb je duidelijk uitgelegd waarom je post is verwijderd. Het heeft geen zin om daar over door te blijven gaan. Graag weer ontopic (als herinnering: dit topic ging ooit over de Maxxyz...).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)