Forum > Algemeen Forum

disco/club party's-stageplek

(198 reacties. Pagina 1 van 20)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
10-5-2004 00:33
1 x bewerkt. Laatst door Fredje op 10-5-2004 09:15
hoi,
zoals velen gelezen hebben ga ik party's organiseren en geven bij t hartekamp te bennebroek.
dit is voor mensen met een handicap,een groep die overal buiten valt,ze zijn te licht gehandicapt om naar een begeleidend feest te gaan,dat is niet voor ons zeggen ze.
te zwaar om naar een club te gaan,te zwaar voor mensen zonder handicap-ze worden aangestaard,belachelijk gemaakt,etc etc dat willen ze niet dus gaan ze niet uit!!!!zoals ze zelf meedelen-wij willen wel naar een party maar dan wel met een echte dj en lichten,rook en echte housemuziek,niet naar zo'n feestje wat hier op t hartekamp gegeven word.
daar ga ik wat aan doen.
als iemand uit de buurt van bennebroek t leuk vind om mee te doen is dat zeer welkom.
geen geld maar...
heel veel voldoening en keiharde proffesionele opleiding van mij!!
ondanks dat t low budget is-rookmachine van 50 euro,tweedehands scans etc etc word dit behandelt en opgezet door mij als ware t een party op ibiza voor 2500 man,totaal pakket-decoratie, thema's, anticiperen, verbeteren, reklame, ontwerpen, delegeren, regeren, veiligheid tc etc etc
en natuurlijk dj zijn.
dj gear is meer dan ok,maak je daar geen zorgen over,vind t leuk om te hebben en in te investeren.
als je eraan begint dan probeer je t ook af te maken, dit is heel bijzonder-nooit maar dan ook nooit mogen deze mensen van de hartekamp besodemietert,teleurgesteld of boos gemaakt worden-dit kan zelfs verstrekkende gevolgen hebben voor de gemoedstoestand van hun.
aub als je mee wilt doen heel graag maar besef waar je aan begint.
ik heb drie jaar gepland voor dit gebeuren,daarna verder of kan je t overnemen,uiteindelijk wil ik landelijk gaan opereren en is er ook een verdienste.best een goede verdienste maar dat is een lang verhaal dat komt dan wel,zijn we paar jaar verder.
hoop op een reaktie
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
10-5-2004 01:12
Wat wil je nu eigenlijk..

Allereerst ga ik het ook zeggen (wellicht weer); Leestekens. OKe, ik heb net drie biertjes op.. Maar ik had echt moeite met je tekst.

Daarnaast snap ik je doel met deze post niet helemaal. Ben je nu commercieel bezig en begin je met een feest voor licht-gehandicapten? Ga je een vrijwilligersfeest organiseren voor gehandicapten? Heb je een drive-in-show en ga je draaien voor licht gehandicapten. Heb je zelf spullen en zoek je hulp. Of zoek je spullen? Of beidde?
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
10-5-2004 08:51

Reemski schreef:

Wat wil je nu eigenlijk..

Allereerst ga ik het ook zeggen (wellicht weer); Leestekens. OKe, ik heb net drie biertjes op.. Maar ik had echt moeite met je tekst.

Daarnaast snap ik je doel met deze post niet helemaal. Ben je nu commercieel bezig en begin je met een feest voor licht-gehandicapten? Ga je een vrijwilligersfeest organiseren voor gehandicapten? Heb je een drive-in-show en ga je draaien voor licht gehandicapten. Heb je zelf spullen en zoek je hulp. Of zoek je spullen? Of beidde?
lees t dan nog een keer maar zonder die drie biertjes,succes.
ik had wat netter kunnen schrijven,dat ben ik wel met je eens,maar wat ik nou wil...
nogmaals zonder die biertjes lijkt t me niet zo moeilijk om te begrijpen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-5-2004 09:14
Fredje, doe nou niet zo moelijk, want ik had ook moeite met je tekst. (Ik weet niet wat erger is, maandagochtendbrakheid of biertjes.) Kun je even je precieze vraag in één zin neerzetten.

Ik ben echt geïnteresseerd in je verhaal, heb zelf een tijdje terug een feest gedraaid in een woongroep voor (zwaar) gehandicapten in Epe en weet hoeveel voldoening je hieruit kan halen. Discolichten had ik trouwens nauwelijks meer nodig, met al die knipperlichten die ze op hun rolstoelen aan konden zetten laugh :D .
Tommy EntertainmentStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2004
Laatste: 15-1-2009
Berichten: 13
10-5-2004 09:27
Inderdaad de tekst is niet echt geheel duidelijk, maar heb er zeker oren naar. Heb afgelopen jaar ook een optreden gedaan voor een grote groep geestelijk gehandicapten. Het is dan wel allemaal vrijwillig, maar voor jezelf geeft het een groot stuk voldoening.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
10-5-2004 09:41
ok,zal die maandagmorgen kater dan wel zijn,waar ik ook last van heb.
zondagnachtkater ook dus.
Ik ga voor gehandicapten party's organiseren in de Hartekamp te Bennebroek.
Ik trek daar 3 jaar voor uit.
Ongeveer 6 x per jaar,de reden staat hierboven omschreven.
Als iemand t leuk vind om mee te doen en tegelijk een goede leerschool te hebben dan is die persoon van harte welkom.
Voor 1 keer of op z'n jan Boerenfluitjes heb ik niemand nodig,moet ernstig genomen worden.
In theorie zijn er geen verdiensten,dit is in de toekomst wel aanwezig maar is t eerste jaar zeker niet aanwezig,onkostenvergoeding is bespreekbaar.
Daar ik er drie jaar voor uit trek en landelijk wil gaan werken geeft dat uiteindelijk de mogelijkheid om inkomsten te genereren,maar dat is een lang en ver weg verhaal.
Verdiensten staan voorlopig dus niet in mijn agenda,ik leg er zelf geld bij(de reden daarvan is persoonlijk),als je dat wel wilt dan moet je niet aan zo'n project meewerken.
Personen met t hart op de juiste plaats en met de wil om te leren kunnen gebruik maken van dit project.
Licht ed ben ik aan t aanschaffen,low budget maar zal in de toekomst vervangen worden door pro gear.
Dj gear bezit ik zelf in overvloed-hobby en beroepsmatig-ik vind dat leuk om te hebben en in te investeren,met die gear is niets maar dan ook niets mis mee.
Lijkt mij redelijk duidelijk zo.
Hoop dat iedereen t nu enigszins begrijpt en beseft waar t om gaat.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjBjornStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2003
Laatste: 24-6-2004
Berichten: 47
10-5-2004 15:55
ik begrijp wel wat je wilt maar er zijn echt wel feestjes voor dat soort mensen.. Laatst ook gedraaid voor verstandelijk gehandicapten, 1 jongen van een groep gehandicapten was jarig, die gaf een feestje en huurde de drive-in (natuurlijk mbv begeleiders) iedereen was tevreden en vond het te gek! happy :)
Hoe weet een blinde of z'n billen schoon zijn na t poepen?
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
10-5-2004 16:18
ik heb een keer voor verstandelijke gehandicapten mensen een musical gedaan. Zeer vriendelijke en hartelijke mensen. Hart van goud, Heb ik zeer positieve ervaringen mee opgedaan
...
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
10-5-2004 16:20
ff offtopic:
Mijn vader komt nogal vaak bij de Hartekamp, zal is aan hem vragen of hij er wat van weet.
Hij ontwerpt vanalles voor de Hartekamp Groep.

zo nu maar weer ontoppic:
Forever Today
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
10-5-2004 17:28
Ik heb al redelijk ervaring voor met gehandicapten te draaien,
We hebben hier Esdegee zitten, waar ik vroeger wel voor draaide.
En in Schagen zit een Lom school, zal nu wel anders heten...waar ook verstandelijk én lichamelijk gehandicapten op zitten. Hier draaide we vroeger het einde jaarsfeest.

In Schoorl heb ik ook 1x per week in de zomer voor geestelijk gehandicapten gedraaid in een "echte discotheek" (Altamira)

Dus ik kan je wel helpen.
Gear genoeg...... razz :p
Meer info: www.ovmsales.nl/imagine/feesten/handicap/
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)