Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 19 van 250)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
30-4-2004 19:08
Tijdje terug al gepost, maar in Arnhem. Back ontopic!
TwtiaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-5-2003
Laatste: 6-9-2010
Berichten: 10
1-5-2004 20:14
groote ergenis gister met die *** regen. We stonden op een buitenpodium, alles zeikensnat door de inwaaiende regen en de lekke tent waar de f.o.h. onder stond.

hopelijk is het 5 mei beter.

groet
sound, surf and summer. The 3 most important things in life!
RuudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2002
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 58
3-5-2004 12:51
jaa ik heb er ook een paar,

- mensen die direct je aandacht willen voor hun verzoekje as je druk aant draaien bent.
- mensen die gezellig ff met je willen gaan ouwehoeren net as je druk bezig bent met draaien.
- en als laatste, misschien nog wel mijn grootste ergernis, als je ineens moet stoppen als het 2 uur is, dus niet eens tot vijf over twee kunnen doorgaan waardoor je niet fatsoenlijk kan afsluiten (heel frustrerend).

maarja, zoals al eerder gezegd, dit hoort er allemaal bij en het mag de pret niet drukken.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
3-5-2004 13:47

Ruud schreef:

- en als laatste, misschien nog wel mijn grootste ergernis, als je ineens moet stoppen als het 2 uur is, dus niet eens tot vijf over twee kunnen doorgaan waardoor je niet fatsoenlijk kan afsluiten (heel frustrerend).
Tegenwoordig kondig ik een kwartier voor het einde mijn laatste plaat al aan. Ze willen er toch ALTIJD eentje achteraan hebben (of meer), en zo niet, dan is de locatie-exploitant ook blij.
RuudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2002
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 58
3-5-2004 17:36
mja dat deed ik ook, iig aankondigen, en toen kregen we dus nog automatisch 4 'laatste platen' en net toen de allerlaatste was afgelopen wilde ik nog 3 minuten van telekids oid doen maar dat ging dus niet meer gvd, en eik wilde ik nog ff de zaal voor de laatste keer op z'n kop zetten omdat de laatste platen een beetje downtempo/meezing waren.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
3-5-2004 23:12
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 3-5-2004 23:14

Ruud schreef:

- en als laatste, misschien nog wel mijn grootste ergernis, als je ineens moet stoppen als het 2 uur is, dus niet eens tot vijf over twee kunnen doorgaan waardoor je niet fatsoenlijk kan afsluiten (heel frustrerend).
Kijk das nou gewoon een stukje ervaring,
Je moet de tijd gewoon goed in de gaten houden,
wij hebben daar een timer voor ingebouwd zitten met een flitslampje, dat stellen we in dat hij 20 minuten voor het einde gaat knipperen.
En we zijn altijd 5 minuten te vroeg klaar.....
Zodat we er nog ééntje achteraan kunnen draaien.
(Aaaaaah toe nou mijnheeeeeeer, voor mij razz :p voor mij doe je het wel hè;
zei de knappe wulpse dame....... wink ;);
Nou eigelijk mag het niet meer, maar vooruit......
en dan die dankbare zoen of blik laugh :D )
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
3-5-2004 23:13
weer wat bijgeleerd, zo zat ik vorigekeer in de knoop dat het een kwartier uitliep razz :p Mensen vonden het neit echt leuk dat het zo snel was afgelopen
PoelmansStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-6-2004
Laatste: 21-6-2009
Berichten: 32
23-6-2004 02:22
Ik heb ook nog enkele verhaaltjes:

Zoals die keer dat ik in de (héél) kleine zaal van een grotere fuif draaide, zonder dranghekken of dergelijk voor de discobar (was gewoon te klein ervoor). Ik pak een lekkere vinyl plaat uit men bak, draai me om en merk da men slipmat (van de enige pickup) weg is...

Of dan ben je op een brug (over kanaal) aan het draaien (een studentenregatta vandaar), springt daar toch geen kerel in het kanaal zeker en mag je stoppen...

Of als je 1 niet RnB plaat draait op een puberfuif staan er al direct 3 kereltjes van 'draai eens wat dikke RnB platen'.

'Please nog een laatste plaat???': Sorry jongen, de versterkers staan af en die moeten een kwartier opwarmen (geloven zatte mensen toch :))

draaien op een carnavals wagen met CDspelers zonder chock proof memory: watch out! vluchtheuvel!!!!!

Op een 3 daagse fuif aankomen en horen dat de DJ van gisteren de monitor effe wou verhuizen en em op een dimpack stak... No more monitor :(

Mensen die als je een 70 80 90 fuif tot een goed einde brengt toch nog beweren dat je alleen maar house kan draaien...

Organisatie die als je in het eerste halfuur dat je bezig bent, en je bent wat aan het warmdraaien met commercielere groove al komt klagen 'hey ge moet hier wel top 40 draaien he!!'. Mijn antwoord: ja dan heb ik binnen een uurtje al alles gedraaid :)

Enfin zo kan ik nog ff doorgaan :)

Greetz
Disco Poelie
Discobar 2 maal FOUT!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-6-2004 16:22

Poelmans schreef:

'Please nog een laatste plaat???': Sorry jongen, de versterkers staan af en die moeten een kwartier opwarmen (geloven zatte mensen toch :))
laugh :D
Das er ééntje om te onthouden!!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
26-6-2004 16:35
En wat ik me irriteer:
- Kinderen in me koffer te lopen klote en ergenst anders er weer terug insteken *heb alles opvolgorde vind ik alles sneller
- Lampen (lampje binnen in niet t effect) die op/kapot gaan tijdens je show en je hebt geen reserve
- Je cd speler die oppeens je cd's niet meer kan lezen omdat je laser vies is
- Een statief die na beneden komt zeilen omdat er een kind met ut hendeltje aan ut spelen is

Terug naar forum Reageer (zonder quote)