Forum > PC related Forum

Harman Kardon.

(31 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
6-3-2004 18:21
Ik heb de Harman Kardons nog niet aangeschaft omdat er binnekort een hele nieuwe computer komt te staan en dan zijn we van plan om de soundsticks aan te schaffen.

Heb ondertussen wel een ander setje gekocht. ( ja ik moet gewoon goed geluid hebben laugh :D ) en dat is zijn de Creative I-Trigue geworden. zijn net geen 100 euro en is gewoon met jack kabel.

Wel leuk om te vertellen. Ik was daar in die winkel en ik vraag aan die jongen : ''is dat mèt USB of zonder'' hij zegt'' ja dat is gewoon met USB'' kom ik thuis maak ik de doos open. is het geen USB ! laugh :D een erg snuggere verkoper...
Forever Today
VisualfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 17-11-2004
Berichten: 14
7-3-2004 21:46
Lekker handig zo'n verkoper inderdaad. Ik zou toch altijd ook even op de doos kijken, of op de website van zo'n product. Ik had die soundsticks ook veel liever met usb gehad, maar was al wel op de hoogte dat de nieuwe versie minijack zou hebben.
Mijn verkoper die benadrukte zelfs nog dat er geen usb maar minijack aan zit.
Mvg, Johan
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
24-7-2004 17:55
Even een klein kickje.
Ik was vanochtend bij MacSupport (Uitgeest)
En heb daar de iPod mini mogen bekijken.
Ik heb vreselijk staan twijfelen of ik de mini zou nemen, omdat hij er zo mooi uitziet. Of dat ik de nieuwe iPod zou nemen. 20 GB voor ongeveer 40 euro meer.
En ook gelijk 16 GB meer. En mede omdat ik voor die 40 euro meer een 5 keer zo grote opslag capaciteit heb, heb ik maar voor de 20 GB gekozen...

Maar daar zag ik ook de Soundsticks staan, en ik heb even geluisterd.
Mooi geluid en een schiterende vormgeving. Heb ook besloten om die nu maar wel te nemen.
Volgende week ga ik het ophalen. En ben ik weer helemaal blij met al die nieuwe spulletjes...

Rick
Forever Today
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
24-7-2004 18:24
Ik heb al meer dan een jaar (zo niet 2) geluid via USB en ik weet eigenlijk zeker dat dat al ontzettend lang zo is.
USB is gewoon data overdracht waar ook nog eens 5V op staat.
Darth Crossfader
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
24-7-2004 18:55
Met : ' nieuwe spulletjes' bedoelde ik eigenlijk de dingen die voor mij nieuw zijn.Dus die ik nu ga kopen...
laugh :D
Forever Today
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
25-7-2004 13:12
Zijn er trouwens nog meer mensen op dit forum die een iPod hebben of van plan zijn om er een te gaan kopen?
Forever Today
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
25-7-2004 13:22
Ik ga toch maar een iPod mini bestellen.
Dit omdat ik het design geweldig vind, hij is een maatje kleiner weer dan de ''grote iPods''
En de techniek is weer verbeterd, in de iPod schenen toch nog een paar mini bugs verborgen te zitten die wel vervelend waren.
Wat echt het doorslagpunt voor mij was is de vele opties die de mini heeft, het is naast een mp3 speler gewoon een agenda en ach dan zijn een paar spelletjes ook wel leuk.
Je hebt nu voor meer dan 2 dagen (bijna 3) continu muziek.
Hoe vaak ga je nou al deze nummers luisteren?
Als je de nummers zat bent die er op staan dan gooi je er toch gewoon weer nieuwe op.
20GB aan muziek is gruwelijk veel en ik kan me de meerwaarde bij normaal gebruik echt niet voorstellen.
Misschien dat jij me dit wel uit wilt leggen?
Darth Crossfader
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
25-7-2004 13:53
De iPod mini is inderdaad fantastisch.
Als ze hem gister nog op voorraad hadden dan had ik er nu een in mijn oren gehad.
Maar nu de 4de generatie van de iPods eraan komen en deze wel heel erg aantrekkelijk geprijst zijn wil ik voor die 16 GB meer, ook wel wat meer betalen.

Wat ik met 20 gb moet?
Ik heb veel muziek, maar lang niet zoveel muziek om 20 GB vol te krijgen.
Maar als ik op de fiets naar school zit of waar ik ook ben, wil ik kunnen switchen van muziek,en daarom is het mooi als je op weg naar school bijvoorbeeld de Beatles hoort, en terug naar huis Pavo.En dat is voor mij een heel groot voordeel.

Ook omdat ik van een heleboel genres hou, kan ik die er allemaal op plaatsen en altijd naar de muziek luisteren waar ik op dat moment zin in heb.

Ik weet ook dat dat wel even zal duren.
Mijn broer heb de 3de generatie nu sinds november. Hij heeft er nu ruim 700 nummers opstaan. Maar die 10 GB krijgt hij nooit vol.
Ook heb ik een vrij ruime cd collectie.
En dan vind ik het gewoon superhandig om al je cd's op zak te hebben.
En bovendien kan je hem natuurlijk ook als data opslag gebruiken.
Dat is ook een groot voordeel. En daar kan je ook weer een paar gb's mee vullen.

En nu de prijs ook erg mooi is, 329 E, wil ik hem zeker aan gaan schaffen.
Mijn broer heeft voor zijn 10 GB 349 E betaald. Nu heb je 10 GB meer en hij is nog een heel stuk goedkoper.

Dus ik wil graag een grote iPod omdat ik het fijn vind om allemaal verschillende muziekgenres bij me te hebben.

De mooie accesoires (zegt: aseswares, moeilijk typen dat woord..of is het zo wel goed?.) zoals het dock, de in-ears, de inMotion speakers en nog veel meer. Dat is gewoon schitterend om te hebben/zien.

ik heb het nu over deze: www.apple.com/nl/ipod/

Rick
Forever Today
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
25-7-2004 20:22
Wie is er trouwens nog meer van plan een iPod te gaan kopen?
Forever Today
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
25-7-2004 20:26
*vroeg hij in een topic over Harman Kardon*
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)