Forum > PC related Forum

stemmen

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
VisualfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 17-11-2004
Berichten: 14
7-2-2004 22:45

djchuckie schreef:

ja dus een microfoon in een versterker wat iz daar zo erg aan dan ?
Is het geen mengversterker waar je mee werkt? Dan nog lijkt het me niet geheel verstandig om je effecten pas na de versterker te laten werken. Het lijkt me dat je dit er voor doet. Dus microfoon -> computer -> versterker -> speakers. En NIET microfoon -> versterker -> computer -> speakers.
Het lijkt mij dat de geluidskaart van je computer dit niet zo heel erg leuk vind.
Mvg, Johan
Just the CookStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2004
Laatste: 12-7-2004
Berichten: 25
8-2-2004 02:28
Wil je wat gaan effecten met vocals? Neem dan Soundforge en download de 4ORMULATOR VOCODER EXTREME BASIC EDITION VERSION 3.3 plugin voor DirectX (effe search plegen met Google) die je dan kan gebruiken in Soundforge. Heb er eens mee geexperimenteerd en het werkt best grappig. Wil je echt dieper gaan hierin, bijvoorbeeld finetuning van toonhoogtes, timing etc in bijv. zang (IETS WAT MET VASTE REGELMAAT WORDT GEDAAN BIJ HITS VAN MADONNA :) ) dan moet je ook eens downloaden Melodyne. Dit is een erg leuk programma, waarbij je zelfs een complete vocale melodielijn vrijwel onherkenbaar kan wijzigen in een volledig andere melodielijn. Ik stond er zelf van te kijken hoe goed dit gedaan wordt door het programma. Uiteraard geldt voor alles dat er natuurlijk grenzen zijn. Als iemand "AAAH" zingt op C3, moet je niet verwachten dat diezelfde "AAAH" op C4 nog goed klinkt. Maar dat even terzijde. Succes!

Ed
Compared to me even Steven Seagal's a puny Sissy...
TomelohwStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 22-4-2008
Berichten: 34
14-5-2004 13:48

fredje schreef:

maar is ook bij diverse dj/licht shops een stemvervormer te krijgen voor 15 tot 20 euro.
niet beste kwaliteit maar om een smurfie of grote neger te krijgen geen probleem.
groet
waar kan ik deze vinden dan(welke shop)....want ik krijg ze niet gevonden en wil er graag een kopen...
alvast bedankt
Gear: 2x Pioneer cdj-800 + Synq smx-1 mixer
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
16-5-2004 17:41

djmouse schreef:

mic in een versterker shocked 8O ?
dj mouse
Wat dacht je van een hifi versterker ?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)