Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 9 van 32)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
11-1-2004 11:40
dankje, het is in Goes in de discotheek www.eltoro.nl
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
11-1-2004 11:46
Ik zou sowieso uitkijken met de term 'students', wanneer je eigenlijk geen studenten maar 'scholieren' bedoelt.

Zoek een sponsor voor de achterkant van je flyer.
RobertoStandaard Lid
11-1-2004 11:49
thanks zal het ff doorgeven. De flyer moet nog ontworpen worden dus die kan ik nog niet laten zien, Wat je nu gezien hebt is een prototype met wat tekst die nog helemaal niet klopt enz, en wat je nu dus ziet is de POSTER en niet de FLYER happy :) wink ;)
Mr_jowsStandaard Lid
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
11-1-2004 18:18
VWB de spellingsfouten, duh! ;) Ik heb ze snel even in een habbekrats in elkaar gezet. Achtergrond wordt lichter, waardoor de tekst wat meer van zich laat spreken! Letterype wordt strakker en zoek ik uit nav thema (toch wel zomergevoel)

Heb snel wat tekst die Robert mij aanleverde vertaald en geplaatst. Het is allemaal nog niet mooi uitgelijnd etc. Tzijn dus nogmaals de eerste opzetjes. Mijn broer heeft Engels gestudeerd en zal het ook even voor mij nakijken. Het liefst plaats ik zo min mogelijk informatie, maar wel zo duidelijk mogelijk.

DATUM VAN FEEST
Be inside before : tijd
Party from : tijd
Entrance : bedrag
Minimum age : leeftijd
etc.

Als de posters en flyers definitief zijn dan hoor ik overigens wel GRAAG jullie reacties!

P.S. Uiteraard lever ik ze aan op EPS ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
14-1-2004 15:06

RonnieB schreef:

en zet ook de dpi lekker hoog, zodat het geprint ook scherp blijft!
dpi is dots per inch, voor een beeldscherm is 72dpi genoeg, maar de gemiddelde htk printer, kan al op 1200dpi printen, dus een kwaliteitsdrukker komt vast nog wel wat hoger!
niet gek doen hé.

ik ben van beroep grafisch ontwerper. 300dpi volstaat.

over de poster: de achtergrond is goed, trekt de aandacht. maar bij de eerste zou ik een ander lettertype kiezen en de titel groter laten uitkomen en de dj's kleiner ('t is nu ook niet dat laurent garnier ofzo komt hé)

bij de tweede vind ik dat je de mensen aan het vertellen bent wat ze moeten doen bij welke dj (en dat zinnetje staat altijd dichter bij een andere dj ook nog).

dit is ook kritiek, van een ontwerper/dj en promotor (alhoewel dat weer even geleden is), neem dit ook ter harte hé..
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
ReemskiVIP Lid
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 21-11-2024
14-1-2004 16:39
En vaak kun je het aangegeven aantal DPI's voor een printer zo door 4 delen. Printerfabrikanten willen nog wel eens de 4 kleuren apart nemen als dots (terwijl 4 dots van de kleuren als resultaat 1 gekleurde dot geven).
Dus 1200 DPI printerfabrikant-stijl is 300 DPI in werkelijkheid.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
16-1-2004 13:14

tom314 schreef:

RonnieB schreef:

dpi is dots per inch, voor een beeldscherm is 72dpi genoeg, maar de gemiddelde htk printer, kan al op 1200dpi printen, dus een kwaliteitsdrukker komt vast nog wel wat hoger!
niet gek doen hé.

Inderdaad. Veel mensen verwarren namelijk de resolutie van een foto (o.i.d.) met de resolutie van een printer. Als een printer een resolutie van 1200dpi heeft dan betekent dit dat hij een stipje neer kan zetten met de afmeting van 1/1200e inch. Het gros van de printers kan echter NIET (of nauwelijks) de intensiteit van dit stipje instellen. Dan moet je dus gaan werken met clustertjes om een bepaalde kleurgradering te kunnen krijgen. En een vakje van 16 stipjes (1200 x 1200 -> 300 x 300) om 1 mooie (zeg) 8 bits diepe pixel te maken (256 graderingen van intensiteit) is dan eigenlijk nog niet een zo veel.

Lekker krom opgeschreven (maar ik ben dan ook GEEN graficus (zie ook m'n site voor bewijs daarvan ;-))
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Lamme beverStandaard Lid
Sinds: 10-1-2004
Laatste: 6-10-2008
17-1-2004 19:15
Het is maar een idee maar misschien kun je iets van een enquête houden of zo. Vragen van wat voor muziek iedereen houd en hoe laat iedereen thuis moet zijn, dan kun je daar op inspelen. happy :)
RobertoStandaard Lid
17-1-2004 20:28
haha, ben ik toevallig vanmiddag aan begonnen
Mr_jowsStandaard Lid
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
18-1-2004 11:42

tom314 schreef:

RonnieB schreef:

niet gek doen hé.

over de poster: de achtergrond is goed, trekt de aandacht. maar bij de eerste zou ik een ander lettertype kiezen en de titel groter laten uitkomen en de dj's kleiner ('t is nu ook niet dat laurent garnier ofzo komt hé)

bij de tweede vind ik dat je de mensen aan het vertellen bent wat ze moeten doen bij welke dj (en dat zinnetje staat altijd dichter bij een andere dj ook nog).

dit is ook kritiek, van een ontwerper/dj en promotor (alhoewel dat weer even geleden is), neem dit ook ter harte hé..
Thnx voor je antwoord...

Die achtergrond is idd heel simpel, maar ziet er zomers uit en hoeft niet met 3dmax te worden gemaakt. Hij is nu overigens net ff iets lichter en het lettertype heb ik gewoon weer veranderd in dikke letters. Die lichte letters vond ik zelf ook niet goed, maar Robert wilde het zo ook eventjes zien.

Ik ga binnenkort (na mijn tentamens en als mijn website af) echt aan de gang. Ben nu af en toe iets aant proberen...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)