Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 2 van 10)
Topic: Hout dikte sub kast (9-7-2008 00:33:00)En over hoeveel cm² praten we hier dan?
En uiteraard kan je een stel lijmtangen niet vergelijken met een hydraulische pers van een paarhonderd ton
Ik heb er in elk geval geen in m'n werplaats staan, wel een zefgebouwd geval op perslucht,van 1X1 meter, opgetrokken uit een berg oud ijzer en een meter of 8 brandweerslang, en hier heb ik al heel wat bossingpanelen (voor deuren) mee gelijmd, 8kg cm² gaat perfectTopic: Hout dikte sub kast (8-7-2008 23:27:00)leg eens uit?Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (7-7-2008 12:45:00)Wat dus betekend dat er meer ilegale handel komt die de nodige criminaliteit met zich mee brengt Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-7-2008 10:44:00)De vier is nog te hoog! Derde versnelling is goed, misschien zelfs de tweede! Deze motoren zijn inderdaad gemaakt voor toeren. Het max vermogen komt bij 6000 toeren en het maximale koppel bij 4500 toeren vrij. Voor maximale trekkracht moet je dus waarschijnlijk echt boven de 4000 toeren gaan zitten.En neem een extra jerrycan peut mee + een paar liter olie
of zorg voor een auto met genoeg vermogen voor een dergelijke aanhanger.Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 21:31:00)Wat ik dus bedoel zijn de kleine instel potmetertjes op de printplaat
Als deze versteld worden door jouw tandenborstel kan dit het einde van je eindtrappen of zelfs je speakers betekenen.Topic: kapotte dap p2000 (26-6-2008 20:52:00)
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..Idd m'n enige echte Werkpaard al is hij een beetje lui
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.
Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? hahaJazeker, hij heeft nog wel geprobeerd die mullet in z'n nek te tekenen, maar dat paste niet op de aanhanger Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-5-2008 20:41:00)Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 16:17:00)
dj merinos schreef:
de max pers druk dat je kunt geven met een spanvijs (houtklem) bedraagt ongeveer 5kg per 1cm2.En uiteraard kan je een stel lijmtangen niet vergelijken met een hydraulische pers van een paarhonderd ton
Ik heb er in elk geval geen in m'n werplaats staan, wel een zefgebouwd geval op perslucht,van 1X1 meter, opgetrokken uit een berg oud ijzer en een meter of 8 brandweerslang, en hier heb ik al heel wat bossingpanelen (voor deuren) mee gelijmd, 8kg cm² gaat perfect
dj merinos schreef:
een lijmklem geeft ongeveer 5kg per 1cm2in het midden nog een goede druk zetten lukt gewoonweg moeilijk.
Is goed te doen met lijmtangen, latten, en wiggen StijnS schreef:
In plaats van een rookverbod kunnen ze veel beter de prijs van de sigaretten de lucht in jagen en de belastingen wat verminderen... Rookprobleem lost zichzelf op...Voor een aanhanger is een diesel het beste, vermogen is niet het belangrijkste, het gaat om het koppel over een breed toeren bereik, vooral onderin, is nog lekker zuinig ook en beter voor de motor.
Mijn busje (diesel) heeft een vermogen van 90pk bij 2500RPM en heeft geen enkele moeite met aanhangers >3000 KG
m'n mazda 626 Xerxes (gas/benzine) met 170 pk heeft hier meer moeite mee, moet het van hoge toerentallen hebben 7000RPM en zuipt dan zelfs meer als zijn baas
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-7-2008 09:39:00)Mijn busje (diesel) heeft een vermogen van 90pk bij 2500RPM en heeft geen enkele moeite met aanhangers >3000 KG
m'n mazda 626 Xerxes (gas/benzine) met 170 pk heeft hier meer moeite mee, moet het van hoge toerentallen hebben 7000RPM en zuipt dan zelfs meer als zijn baas
TB schreef:
dimi_v schreef:
Gevaarlijke actie, schakel eens terug naar 4e of 3e versnelling. Jappanners zijn toerenmachientjes en die motor ligt echt niet wakker van 5000 rpm hoor, en dan heb je heel wat mer vermogen tot je beschikking dan wanneer je in z'n 4 rijdt.of zorg voor een auto met genoeg vermogen voor een dergelijke aanhanger.
TB schreef:
Ok, bedankt voor de tip. Ik heb niet lopen raggen, maar alles met beleid gedaan :) Na het schoonmaken van de potmeters klinkt hij weer helemaal perfect (op B&W DM2a's)Als deze versteld worden door jouw tandenborstel kan dit het einde van je eindtrappen of zelfs je speakers betekenen.
idd de eindtrappen kappot,ik denk dat je het beter kan laten repareren, omdat er vaak meer kapot is (stuurtrappen) en de hele boel opnieuw afgesteld dient te worden.
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 20:44:00)Wel oppassen voor de instelpotmetertjes voor de rustsroom en offset, als je met je tandenborstel gaat lopen raggen.
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (13-5-2008 17:06:00)Je kan er ook stokeindjes indraaien
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (6-5-2008 18:54:00)Bij M8 slotbouten boren met 7mm, en voor eventueel verzinken gebruik je een speedboor
Eerst gaten boren met een klein boortje 4mm, dan de kop verzinken met speedboor, (opassen dat je niet te diep gaat) en dan opboren met 7mm.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2008 21:52:00)Eerst gaten boren met een klein boortje 4mm, dan de kop verzinken met speedboor, (opassen dat je niet te diep gaat) en dan opboren met 7mm.
djp schreef:
Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ookBus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.
Basz schreef:
Ziet er mooi uit TNT!Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? haha
Volgens mij kun je deze ook voor harde draad gebruiken
Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 14:27:00)Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 23:22:00)De lasklemmen met CAGE CLAMP® COMPACT-aansluiting klemmen maximaal 5 afgestripte flexibele geleiders van 0,08 mm² tot 4 mm², een- of meeraderig
tot 2,5 mm². En dat zonder gereedschap
(enkel-, meer-, en fijnaderig) is door (ENEC, UL) goedkeuringen bevestigd.
tot 2,5 mm². En dat zonder gereedschap
(enkel-, meer-, en fijnaderig) is door (ENEC, UL) goedkeuringen bevestigd.
Wat weegt dit dit ding wel niet? lijkt me meer iets voor een vaste lokatie.
Voor 'n donkerbruin café een leuk ding maar dan niet witgeschilderd
Topic: Drive in show meubel (10-4-2008 21:24:00)Voor 'n donkerbruin café een leuk ding maar dan niet witgeschilderd
Zeer netjes gedaan, complimenten voor het freeswerk!!
Topic: Numark DMC-2 (3-4-2008 16:32:00)Met 2 van deze
Topic: Numark DMC-2 (3-4-2008 16:17:00)Hey, Ruud.
Deze controller werkt perfect met Virtual DJ, maar heeft geen ingebouwde geluidskaart, dus gaat niet rechtstreeks op je mixer.
Topic: Versterker in/uit schakelen dmv stroom erafhalen? (26-3-2008 18:40:00)Deze controller werkt perfect met Virtual DJ, maar heeft geen ingebouwde geluidskaart, dus gaat niet rechtstreeks op je mixer.
Hier gaan de versterkers gewoon met de powerswitch als laatste aan en als eerste uit.
Zeker als er een processor, equalizer, cross in het rack zit zou ik het niet doen, grote kans dat er schakel-knallen optreden die je speakers kunnen vernietigen.
En je houdt de inschakel piek binnen de perken.
Een enkel eindtrapje moet volgens mij geen probleem opleveren, maar toch die powerswitch zit er niet voor niets
Topic: Stroomgroepen? (9-3-2008 11:28:00)Zeker als er een processor, equalizer, cross in het rack zit zou ik het niet doen, grote kans dat er schakel-knallen optreden die je speakers kunnen vernietigen.
En je houdt de inschakel piek binnen de perken.
Een enkel eindtrapje moet volgens mij geen probleem opleveren, maar toch die powerswitch zit er niet voor niets
Tip:
Bij het monteren van stekkers / apparaten aan het netsnoer de aarde draad ietsje langer laten, zodat bij het falen van de trekontlasting deze als laatste losschiet.
Bij het monteren van stekkers / apparaten aan het netsnoer de aarde draad ietsje langer laten, zodat bij het falen van de trekontlasting deze als laatste losschiet.