Forum > Algemeen Forum

Belazerd??

(76 reacties. Pagina 1 van 8)
Moderator(s): Dré
Hardstyle to the maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 29-7-2007
Berichten: 34
18-3-2004 23:05
Hallo,

Ik heb hier op dit forum een tijd geleden een technics RP-DJ1210 gekocht van ene Rudy.
Na een paar mailtjes stelde hij voor om als ik het geld (€80) overzou maken, dat hij dan de verzendkosten zou betalen. Dit vondt ik wel een mooie deal en heb t geld overgemaakt. Hij heeft zn naam en adres en rekening nr gegeven.

Maar nu meer als een maand later zegt hij dat hij de koptelefoon heeft op gestuurd, maar ik heb nog steeds niks gekregen.

In dat zelfde topic zijn ook een Dateq XTC en 2 technicsen verkocht.

Nou wilde ik vragen of de kopers van die andere spullen ook zolang hebben moeten wachten op hun spullen?

Gr Hans
This is grade A 100% pure comlubian cocaïne ladies and gentlemen, DISCO SHIT!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 9476
18-3-2004 23:11
Mail of bel hem eens om uitleg.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Hardstyle to the maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 29-7-2007
Berichten: 34
18-3-2004 23:13
Zn telefoon nummer heb ik niet (k weet t heel stom)

En op een mailtje reageert ie niet.
Nu heb ik zn msn adres maar daar zegt ie ook niks terug.
This is grade A 100% pure comlubian cocaïne ladies and gentlemen, DISCO SHIT!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 9476
18-3-2004 23:44
ga er dan maar van uit dat je naar je centjes kunt fluiten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
18-3-2004 23:46
vraag hem om het tracktrace nummer wat je altijd krijgt als je een pakketje verstuurd met AVP zegel.(verzekerd of niet) heeft ie dat niet dan is het bijna zeker oplichterij.

met het nummer kan je kijken of hij daadwerkelijk 'wat' naar je heeft verstuurd en welke datum.
blaat.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
19-3-2004 06:55

spongebob schreef:

vraag hem om het tracktrace nummer wat je altijd krijgt als je een pakketje verstuurd met AVP zegel.(verzekerd of niet) heeft ie dat niet dan is het bijna zeker oplichterij.
Als je het pakketje gewoon verstuurd als normaal pakketje, krijg je NIET zo'n nummer, ik heb hetzelfde meegemaakt maar ik sta aan de andere kant van het verhaal: iemand stuurt mij geld op, ik verstuur het pakketje, en that's it: nooit pakketje toegekomen!! Maar ik blijf WEL in contact met die persoon om zo klacht neer te leggen bij De Post wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Dj HugoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-12-2002
Laatste: 27-11-2009
Berichten: 37
19-3-2004 07:19

Hardstyle to the max schreef:

Hallo,

Ik heb hier op dit forum een tijd geleden een technics RP-DJ1210 gekocht van ene Rudy.
Na een paar mailtjes stelde hij voor om als ik het geld (€80) overzou maken, dat hij dan de verzendkosten zou betalen. Dit vondt ik wel een mooie deal en heb t geld overgemaakt. Hij heeft zn naam en adres en rekening nr gegeven.

Maar nu meer als een maand later zegt hij dat hij de koptelefoon heeft op gestuurd, maar ik heb nog steeds niks gekregen.

In dat zelfde topic zijn ook een Dateq XTC en 2 technicsen verkocht.

Nou wilde ik vragen of de kopers van die andere spullen ook zolang hebben moeten wachten op hun spullen?

Gr Hans
Hallo,

Veel mensen weten dit niet, maar je kan je geld terug krijgen als je dat wilt,...

Ik hoop dat je het volgende nog kan, ik heb het namelijk ook meegemaakt, maar dan met een pioneer set, van 1500 euro op marktplaats,

Ik ben naar de bank gegaan, en de situatie uitgelegd, en de mail contacten meegenomen, en de bank heeft het voor mij uitgezocht, en uiteindelijk heb ik het bedrag terug gekregen, je moet namelijk kunnen aantonen dat je bijv iets verstuurd hebt, kan je dat niet, grote kans dat je het geld terug moet geven. in dit geval dat jij je geld kan terug krijgen.

In mijn geval belde die kerel nog boos op, dat ie het echt had opgestuurd, natuurlijk!, verder nooit meer wat van gehoort.

Mij is het gelukt, ik hoop voor je dat het niet te laat is. Maar probeer het toch maar.

Nooit geschoten is altijd mis, ...

Even uitleg hierbij,
Ik heb voor de zekerheid de bank ABN gebelt, en je kan, het geld terug krijgen, maar dit gaat de bank dan uitzoeken of het wel terecht is, zekerheid dat je het geld terug krijgt heb je natuurlijk niet. Maar het is zeker het proberen waard.

En ja kan altijd aangifte doen.

Misschien heb je de mails nog, neem die dan mee, zodat je het enig zin's kan onderbouwen.

Ow en mail die persoon dat je dit gaat doen, bedoel het is niet jou probleem dat het spul weg is. Want als hij het gestuurd zou hebben kan hij dat regelen met de tpg zelf. en jij hebt je centen weer terug, hoop ik, of je krijgt als nog je product.

Veel succes,

Hugo
Over meningen valt niet te twisten! [;-)]
OlafAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 18-9-2004
Berichten: 10
19-3-2004 09:16
Klinkt idd erg dat je in de maling bent genomen.
Ik begrijp dat je zijn gegevens hebt.
Als mij dit was overkomen had diegene echt een hele slechte aan, ik ben wat betreft echt verschrikkelijk, heb een keer hetzelfde gehad en heb diegene echt iedere dag gebeld en mijn geld geeist, gewoon ook zijn ouders ingelicht.
Heb nog wel wat handige maniertjes om achter zijn telefoonnummer te komen, laat me maar ff weten als je die nog zoekt
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
19-3-2004 10:31
Gewoon je bank opbellen, zeggen dat je het geld van die overboeking wilt storneren (terug laten boeken), en Rudy het mooi laten uitzoeken!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
19-3-2004 11:13
Een storting kan je afaik niet zomaar terug laten boeken. Van tevoren overmaken moet je alleen doen als je iemand kent en vertrouwt. Of als het om een zo klein bedrag gaat dat het je niet kan schelen als het misgaat.

Als je in goed vertrouwen geld overmaakt naar onbekenden neem je een behoorlijk risico.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)