Forum > Algemeen Forum

Hoe word ik niet opgelicht?

(33 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
HanzibalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2004
Laatste: 14-1-2004
Berichten: 3
13-1-2004 14:18
Beste wie dit leest,

Ik ben een absolute leek op dj gebied maar wil er toch aan beginnen. Ik zoek dus info om een setje op te bouwen (een beginset dus) waar ik leuk mee kan gaan draaien (vinyl) op feestjes bij ons op de club voor 50 man. ALLEEN.....ik heb zo het gevoel dat ik op marktplaats een beetje word opgelicht met al die spullen en prijzen. Als iemand mij gewoon kan vertellen wat voor leuke dingetjes ik 2e hands kan kopen (en ik heb niets dus moet echt alles kopen) voor een fatsoenlijk geluid dan ben ik u eeuwig dankbaar. Oh ja de prijscatagorie... alles moet uit de clubkas komen dus ik wil idd (zoals iedereen) voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Nee hoor gewoon redelijke kwaliteit, lage prijs.

Thnx
waar gehakt word vallen spaanders
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
13-1-2004 14:24
2 x bewerkt. Laatst door Dj mikkie op 13-1-2004 14:34
Bij marktplaats moet je inderdaad oppassen voor mensen die je op proberen te licht(lees: hogere prijzen dan in de winkel)
Je kan dus beter op forums kijken waar ook een aankoop/verkoop forum is.
wat er bij new-line dus ook ishappy :)

www.new-line.nl/forum/forum.asp?f=7

en over oplichterlij: www.new-line.nl/forum/read/?t=4864
schnappi???
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
13-1-2004 14:27
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 14-1-2004 00:09
De beste manier om niet opgelicht te worden,
is je goed informeren.
En niet op iedere SUPER aanbieding op de marktplaats meteen ingaan, want 60% is meestal niet in orde of klopt niet met de informatie.

Op dit forum is een schat aan info aanwezig over haast elk willekeurig apparaat wat je nodig zou kunnen hebben voor je disco hobby.