Twee Showtec Compact Powerlightset V2 'gespiegeld' te koppelen?
(8 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
LangeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-12-2024 Laatste: 15-12-2024 Berichten: 5 | 12-12-2024 19:11 |
Beste forumleden, Ik ben Roel, hobby-muzikant in een hobby-band. Na jaren vrijwel niks gedaan te hebben met muziek i.v.m. m'n gezondheid, onlangs tóch de draad weer wat opgepakt. Omdat ik nu nogal moeite heb met het begrijpen van diverse zaken, hoop ik dat ik via dit forum een simpele uitleg kan krijgen voor het volgende: Ik heb 2 Showtec Compact Powerlight V2- ledbalkjes welke ik graag wil doorlussen en met 1 voetschakelaar wil kunnen bedienen. Ik heb de handleiding doorgenomen en zie dat ze eenvoudig doorgelust kunnen worden middels Master-Slave. Ledbalk 1 en 2 doen dan echter precies hetzelfde. Maar is het ook mogelijk om de tweede ledbalk 'gespiegeld' te laten werken. Stel je hebt op ledbalk nummer 1 in een automatisch programma, van links naar rechts: rood, blauw, blauw, blauw, en je wilt op de tweede ledbalk van links naar rechts gespiegeld: blauw, blauw, blauw, rood. Kun je dit zo instellen, is dit gemakkelijk te realiseren en kun je dan gewoon op deze wijze de automatische programma's en muziek gestuurd laten draaien middels de voetschakelaar? Ik hoop dat ik het op een begrijpelijke wijze heb uitgelegd. Alvast heel veel dank voor jullie moeite! Hartelijke groet, Roel | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 20-12-2024 Berichten: 13480 | 12-12-2024 19:45 |
Meest eenvoudige optie is de ene balk achterstevoren te plaatsen (en dan de spotjes de andere kant weer op te richten). Een spiegeloptie is er volgens mij niet. www.highlite.com/media/attachments/MANUAL/30268_MANUAL_NL_V2.pdf | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
LangeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-12-2024 Laatste: 15-12-2024 Berichten: 5 | 12-12-2024 21:37 |