Forum > Geluid

Traktor pro 2 reageert niet meer op mijn denon HC 4500

(22 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
11-12-2016 17:14
De laatste 2 feesten zat ik dik in de problemen, opeens reageerde mijn rechter speler van de denon hc 4500 niet meer op traktor, play, pitch... niets die werkte, ik kon enkel vanaf het scherm nog de nummers starten door op play te drukken, maar mixen. Gisteren was het nog slechter, ook vanuit het scherm kon ik het nummer niet meer starten, was het nummer gedaan dan moest ik een nieuw nummer slepen naar deck 1 en dan starten angry

Vandaag wou ik traktor upgraden maar vanuit traktor zelf lukt dat niet meer, vroeger kon dat wel via help/upgrade in het menu.
Nu moet dit gebeuren via service center lees ik op google, dus via de site van NI de laatste versie van service center gedownload 2.6.0.137 maar ik kan niet inloggen omdat mijn paswoord niet klopt, tot 3x toe een nieuw paswoord opgevraagd maar ook hiermee kan ik niet inloggen.
Voor volgende week zit ik zwaar in de problemen als ik traktor niet werkende krijg met mijn denon HC 4500.
Iemand een idee?
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1235
11-12-2016 21:01
Even alles deinstalleren en weer opnieuw installeren, ook even je register opschonen tussen deinstallatie en installatie. Ik ga er gemakshalve even van uit dat je een windows laptop hebt? Voor een mac zal het misschien ook helpen, weet alleen niet of je daar een register kunt opschonen.
Free beats!
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
11-12-2016 21:56
Dit kan ik proberen met mijn oude laptop want van mijn oude laptop die ik als backup gebruik heb ik het serial nummer en wachtwoord nog.
Op de laptop waarmee ik elke week draai weet ik het paswoord niet meer, ik heb van Native Instrument ooit een paswoord gekregen om traktor op een 2de laptop te instaleren zonder dat ik het opnieuw moest aankopen maar dat paswoord is onvindbaar. Ik ga ervan uit dat het probleem bij traktor ligt want ik heb dit probleem op 2 verschillende denon's HC4500 en met 2 verschillende laptops.
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1235
12-12-2016 06:42
Usb kabels ook al nagekeken?
Free beats!
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
12-12-2016 16:24
Ja, ik heb al 4 kabels gebruikt, alle connectors nagezien.
Wat vreemd is, is dat het probleem zich voordoet bij de 2 denon controllers en de 2 laptops.
Ik heb donderdag een afspraak bij een dealer in de buurt.
BestekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2005
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 290
12-12-2016 16:40
Dat service centre gebruiken ze volgens mij toch al jaren, zit ook standaard bij de installatie, is het een heel oude versie?
Ik weet uit ervaring dat het via de site een tijdje kan duren voordat een reset actief word.
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
12-12-2016 17:40
Het is een versie uit 2012, service center zat er toen niet standaard bij en een update gebeurde via het menu van traktor zelf
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
13-12-2016 12:49
Na de 5de reset lukt het wel om in te loggen in service center, upgrade gedaan, usb kabel erin maar ik krijg geen verbinding meer (not connect)
Paar keer heropgestart maar het probleem blijft.

Bij audio setup in de instellingen zie ik de denon dj asio driver niet meer staan? hoe krijg ik die daar terug in.
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1235
13-12-2016 17:33
Hebben we het hier over een Windows pc of een Mac?
Free beats!
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
13-12-2016 19:08
windows 7

Terug naar forum Reageer (zonder quote)