Forum > Geluid

Ecler HAK320

(81 reacties. Pagina 1 van 9)
Moderator(s): Dré
LoinzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2003
Laatste: 1-10-2005
7-10-2003 14:50
Ik heb eindelijk mijn mixer gevonden, de HAK320, ondanks dat ik weinig scratch, haal ik hem om zijn super faders, send en return (fx), en instelbare slide van de faders. Weet iemand of deze mixer in een 10 inch case past? En heeft iemand al ervaring met deze mixer, ik ben benieuwd wat ze vinden van de geluidskwaliteit?

Hij is nu in ieder geval erg betaalbaar geworden, en je krijgt een mixer met letterlijk alles erop en eraan, maar als jullie nog gebreken hebben kunnen vinden, dan hoor ik 't graag!
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
7-10-2003 16:32
Het hoeveelste topic is dit nu al over de HAK320 die je geopend hebt?

Als je een vraagje hebt over een case dan stuur je Dre toch ff een mailtje bij je bestelling? Gaat veel sneller als op het forum.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LoinzStandaard Lid
Sinds: 26-9-2003
Laatste: 1-10-2005
7-10-2003 17:51
Dre gaf aan dat hij dan eerst die case moest bestellen, nameten of het past, kortom hoop gedoe. Misschien heeft iemand m al in een 10inch case staan, scheelt dre werk. En klopt alweer een topic waarin de HAKserie naar voren komt, in de andere topics vergeleek ik m met andere mixer (pvc275, ppd01 enz.) Dit topic was meer om te horen wat anderen er van vinden

Mark
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
7-10-2003 18:11

loinz schreef:

Dit topic was meer om te horen wat anderen er van vinden
Nou... Stel je voor dat er zo'n 200 mensen zouden zijn die zitten te twijfelen tussen een paar producten EN dat die 200 mensen elk zo'n 5 topics aan zouden maken die allemaal min of meer over hetzelfde product zouden gaan...

Er zou geen HOND meer op het forum komen aangezien ze volledig overdonderd werden door de vele topics.

Moraal van het verhaal: Hou je bij 1 topic tenzij het echt totaal ergens anders over gaat. En in dit geval blijft het over de HAK-320 gaan (dus eigenlijk had je je gewoon bij dat 1e topic moeten houden!).

PS: De HAK-320 wordt meestal in een tas vervoerd. Waarom? Omdat de mixer eigenlijk het beste "smoelt" als hij gewoon met z'n blote barst op de tafel ligt. De mixer is VEEL te mooi om in een kistje te stoppen!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Turntablist VlexStandaard Lid
Sinds: 22-9-2002
Laatste: 11-5-2005
7-10-2003 19:06

Dré schreef:

PS: De HAK-320 wordt meestal in een tas vervoerd. Waarom? Omdat de mixer eigenlijk het beste "smoelt" als hij gewoon met z'n blote barst op de tafel ligt. De mixer is VEEL te mooi om in een kistje te stoppen!
hier heeft dré gelijk in, nooit doen!! ik moet ook nog steeds een tas, maar vind m eingelijk te duur (he dré heb je niet een aanbiedingkje voor me?, heb de HAK bij jou gekocht wink ;) )

en ik weet bijna zeker dat de hak niet in een 10" past. heb hier een HAK 320 staan + een gemini ps 525 (Wel 10") en t scheelt ERG veel.

laterrrrr
DréAdministrator
7-10-2003 19:25

Turntablist Vlex schreef:

Dré schreef:

hier heeft dré gelijk in, nooit doen!! ik moet ook nog steeds een tas, maar vind m eingelijk te duur (he dré heb je niet een aanbiedingkje voor me?, heb de HAK bij jou gekocht wink ;) )
Die tassen zijn helaas vrij prijzig. Overigens krijg je er ook wel wat voor terug... Een compleet gewatteerde tas waar de mixer behoorlijk veilig in vervoerd kan worden (natuurlijk niet doorstapelen zoals je bij flightcases doet).
en ik weet bijna zeker dat de hak niet in een 10" past. heb hier een HAK 320 staan + een gemini ps 525 (Wel 10") en t scheelt ERG veel.
Volgens mij ook. De mixer is zo'n 26,5cm breed (dus da's meer dan 10"). In een case voor de DJM mixer zit hij weer te ruim (en dan kun je ook niet bij de schakelaars en potjes aan de voorkant).
7-10-2003 23:37

Dré schreef:

De mixer is zo'n 26,5cm breed (dus da's meer dan 10"). In een case voor de DJM mixer zit hij weer te ruim (en dan kun je ook niet bij de schakelaars en potjes aan de voorkant).
voorkant panel heb je idd zowieso problemen mee. dan maar die tas (toch blijft ie duur wink ;) )
19-10-2003 23:07
ik heb een beetje rare vraag, maar misschien kan iemand m beantwoorden. er zitten op mn hak 2 erg kleine beschadigingen aan de lak. Dit irriteerd me enorm happy :) zou iemand me kunnen vertellen welke kleurcode de lak is, zodat ik misschien iets van een lak-stift kan kopen?

Alvast bedankt!!

Vlex
DréAdministrator
20-10-2003 17:35

ik heb een beetje rare vraag, maar misschien kan iemand m beantwoorden. er zitten op mn hak 2 erg kleine beschadigingen aan de lak. Dit irriteerd me enorm happy :) zou iemand me kunnen vertellen welke kleurcode de lak is, zodat ik misschien iets van een lak-stift kan kopen?
Ach, je bent niet de eerste oetl#l die vergeet z'n sierraden af te doen voordat hij gaat draaien... laugh :D

Maar vanaf nu dus EN korte mouwen EN geen rotzooi aan je handen en vingers!

De Ral kleur van de Hak 320 is 3007
20-10-2003 18:08

Dré schreef:

Ach, je bent niet de eerste oetl#l die vergeet z'n sierraden af te doen voordat hij gaat draaien... laugh :D

Maar vanaf nu dus EN korte mouwen EN geen rotzooi aan je handen en vingers!

De Ral kleur van de Hak 320 is 3007
1. ik heb helemaal geen sierraden!

2. ik stroop altijd mn mouwen op!

3. en was (bijna :P) altijd mn handen!

4. 1 van de 2 beschadigingen zat er al op (toen ik m van jou kreeg wink ;) ) andere is erg klein en weet niet wanneer die erop is gekomen, denk een keer met vervoeren, want moet nog steeds een tas (reageer mn mailtje is joh happy :) )

en super bedankt voor ral nummer, thanx!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)