Wharfedale subwoofer ombouwen
(1 reactie. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
DjjeromStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2014 Laatste: 19-6-2020 Berichten: 14 | 22-2-2014 20:54 |
Ik zou graag mijn wharfedale subwoofer willen ombouwen. Het gaat om het Type svp-18b www.wharfedalepro.com/Home/Products/CLASSICPRODUCTS/SVPXSERIES/SVPX18B/tabid/129/Default.aspx Ik zou deze graag in deze maat willen bouwen 640mm diep bij 530 breed bij 610 mm diep. Waar dien ik allemaal rekening mee te houden. En hoe kan ik het allemaal opnieuw uitrekenen. | |
www.vlspro.nl - voor al uw licht en geluid www.glowmania.nl - voor al uw lichtgevende feestartikelen | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 3-12-2024 Berichten: 2082 | 22-2-2014 21:40 |
Tja, als je aan de TS parameters kunt komen, kun je wel een en ander berekenen. Hier staat al veel over geschreven, zoek maar eens rond op het forum en de rest van het internet. Als je niet aan de TS parameters kunt komen, zijn deze wel op te meten, maar dit vereist behalve de kennis ook de nodige meetapparatuur. Bovendien: de speaker uit een kastje dat (compleet) verkocht wordt voor nog geen 200 euro, kan eigenlijk niet van een dusdanige kwaliteit zijn, dat het de moeite waard is een nieuwe kast te bouwen. Waarom zou je ook nieuwe kasten willen bouwen, met bijna dezelfde maat (zelfs iets dieper) dan het origineel? | |
Niet goed, wel hard! |