Itunes/traktor
(3 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 2-4-2013 14:44 |
Zijn er personen die de laatste versie van iTunes gebruiken samen met traktor Pro? Op mijn huidige laptop staat nog de oude versie van iTunes, namelijk 10.7. Ik ben nu aan het proberen om een andere laptop werkende te krijgen die ik als backup zal gebruiken maar ik krijg het niet werkende. Mijn huidige laptop en de backup laptop zijn beiden van het merk ASUS en zelfde model, alle 2 hebben ze een 2de harde schijf van 1 terra, op de huidige HD van 500 GB staat enkel windows en op de HD van 1 terra staat de muziek, 41.000 tracks (ja ja legaal) 242 GB. De instellingen van iTunes en traktor zijn op beide laptops hetzelfde, als ik nu met traktor zoek naar nummers dan kan hij er geen vinden maar iTunes 11 is een ramp, dus heb ik die eraf gegooid en ben ik aan het proberen om 10.7 er terug op te krijgen maar dit lukt niet, na het downloaden van 10.7 krijg ik de volgende melding het bestand iTunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van iTunes is aangemaakt. Ik had graag eens geweten of ik de versie 10.7 nog zonder problemen kan downloaden en gebruiken met traktor. En wie werkt er met versie 11 van iTunes en traktor die zegt van dit is stukken beter dan 10.7. EDIT: Net even naar de computerwinkel gebeld om te vragen of ze me kunnen helpen om het werkende te krijgen, maar ik kreeg antwoord dat ze me niet verder kunnen helpen, goede service noem ik dat en nu weet ik ook waar ik niet meer moet gaan als ik eens wat nodig heb. | |
PatrickvHaeftenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-6-2011 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 123 | 2-4-2013 17:23 |
Itunes 11 is in traktor totaal niet anders natuurlijk, het programma verwijst in de browser naar een bepaald bestand. Alleen de user interface is verandert, voor de rest niks, nada, noppes ;) | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 2-4-2013 17:42 |
Uiteraard zal er in traktor niets veranderen als je met iTunes 11 werkt, het gaat me meer om het gebruik van itunes 11. Ik heb het pas even in gebruik genomen op de reserve laptop en het zoeken naar tracks lukt nog niet, als je met versie 10.7 zoekt naar zeg naar ABBA dan krijg je een lijst met al de liedjes van ABBA te zien, in versie 11 krijg ik bij het zoeken geen lijst maar een apart venster met plaatjes naar albums van ABBA die zelfs niet op mijn harde schijf staan? Ook mis ik in de linker kolom waar de playlist staan de verwijzing naar iTunes dj, dit heeft dan wel weer problemen bij traktor als je wil zoeken naar nummers. Volgende week gaat de back up laptop naar de winkel omdat ik het niet werkende krijg en ik weet niet of ik versie 10.7 of versie 11 erop laat zetten. Ik wil eens peilen of er nog mensen zijn die met versie 11 van iTunes niet uit de voeten kan. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 3-4-2013 09:33 |
Lijkt haast op een verkeerde instelling in iTunes. Wellicht de helpfile eens doorlezen? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |