Forum > Geluid

Service van Gemini slecht?

(45 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
CanardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2003
Laatste: 1-1-2008
Berichten: 21
20-9-2003 18:32
Ik was vandaag bij Conijn muziek in Eindhoven geweest en daar vertelde een verkoper/dj dat ze geen Gemini meer in hun assortiment hebben omdat ze problemen hebben met de fabrieksservice van Gemini, onderdelen waren heel slecht leverbaar...
Omdat ik niet op één mening afga wil ik graag weten hoe jullie ervaring met de service van Gemini is.
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
20-9-2003 18:42
ja dit heb ik ook gehoord bij een verkoper in groningen die hebben ook geen gemini meer

omdat hij het zat was van als er iets mee fout was er 3 keer het verkeerde opgestuurd werd
of totaal niets aankwam...

dat is dus niet het enige bedrijf.. nog meer mensen?
Lekker bouncen!
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
20-9-2003 21:48
Nou als alleenmaar om die reden iets de deur uit gaat dan moeten merken als dap audio en showtek (highlite) toch ook heel snel verdwijnen uit die winkels want de service en leveringstijden op produkten bij hun kan tot fenomenale hoogtes stijgen (half jaar en nog niet binnen bijvoorbeeld angry shocked 8O ) Er zijn genoeg andere merken die op dat gebied ook wat te wensen overlaten.
Olé Olé heb nu ok AD!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-9-2003 22:24
Begin ook steeds vaker van zulke verhalen te horen inderdaad.

Ik denk dat de enige die daar waar zinnigs over kan zeggen Dre zelf is of de users die de problemen met Gemini hebben.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
21-9-2003 09:33
Dan hier een ander bericht.
Ik heb een klein probleemptje met de mixer km 130.

Mailtje naar Gemini,
ben een paar dagen later keurig netjes teruggebelt door iemand van de Technische dienst van Gemini.
Hij vertelde me dat hij de volgende dag op vakantie ging, maar me nog even gauw belde, om me te vertellen dat hij zo snel mogelijk een oplossing voor mijn probleem zou regelen.
De mixer werkt wel, het is dus geen echt garantieprobleem, maar het is een technisch probleem in de aansluitngen die zich alleen voordoet in mijn configuratie.

Maar toch netjes dat hij even opbelde.
Je moet niet vergeten, dat het merk een enorme groei doormaakt, en het vaak moeilijk is om aan goede technische mensen te komen die over voldoende kennis beschikken om allerlei mixers enzo te repareren.
Daar hebben meer TD's last van.

Maar ja, iedereen wil altijd zo goedkoop mogelijk uit zijn, en verwachten dan ook nog wereld service. Gemini is niet echt duur, voor het gebodene, dus ga er dan ook van uit dat de service redelijk is, maar verwacht niet dat ze met de limo voor komen rijden.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-9-2003 11:38
Nee maar de laatste tijd hoor je ineens wel heel veel slechte verhalen. En dan ga je jezelf toch wel is ff afvragen waar ze nou helemaal mee bezig zijn bij Gemini.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VashStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 24-5-2009
Berichten: 35
21-9-2003 13:34
Bij deze een waarschuwing:

De service van Gemini is GOED KLOTE!!!
Mijn verhaal: gathering.tweakers.net/forum/list_message/18794320#18794320
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
21-9-2003 14:48
Men kan niet iedereen tevredenstellen. Alleen mensen die ontevreden zijn hoor je spreken de anderen hebben niks te klagen dus die hoor je ook niet. Denk daar wel aan, men kan niet iedereen perfect helpen, zolang een mens de td/service doet (duh) zullen er fouten worden gemaakt cause nobody´s perfect.
Olé Olé heb nu ok AD!
VashStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 24-5-2009
Berichten: 35
21-9-2003 17:32
Fouten maken accepteer ik wel, maar NIET aan beloftes houden en snoeihard LIEGEN is HEEL wat anders.
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
21-9-2003 18:26

Joost_s schreef:

ja dit heb ik ook gehoord bij een verkoper in groningen die hebben ook geen gemini meer

omdat hij het zat was van als er iets mee fout was er 3 keer het verkeerde opgestuurd werd
of totaal niets aankwam...

dat is dus niet het enige bedrijf.. nog meer mensen?
Welk bedrijf uit groningen is dat ?

Maar goed mijn verhaal over gemini :

Ik ben de "trotse" eigenaar van een PS-1000 Pro. Na een paar maand begon van kanaal 1 het linkerkanaal weg te vallen. Dit zat niet in de fader maar in een schakelaartje achter op. Deze repartie heeft ruim 3 tot 4 maand geduurd om die te vervangen.

Later (ruim een jaar verder) viel het linker masterkanaal weg. Niet constant maar af en toe.Dit was ook duidelijk te zien op de led meters van het mengpaneel. Apparaat weer opgestuurd. is toen 1 maand weg geweest en bij terug komst was er niks geconstateerd angry

Ik sluit de zooi weer aan. en na een week was het probleem er weer. Hij is toen weer opgestuurd. En gemini zou deze met spoed behandelen Dit was ruim 4 maand geleden en hij ligt nu pas op het poskantoor angry . Ook met de mededeling dat er niks geconstateerd is.

Dus ja , het is idd kut

Terug naar forum Reageer (zonder quote)