Forum > Licht

Briteq BT-30FC

(1 reactie. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
CdjimmyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-9-2011
Laatste: 10-3-2012
Berichten: 7
10-3-2012 19:16
Heeft iemand ervaring met de Briteq BT-30FC (3 keer 10watt RGBW Led)? Ik wil er van deze 2 aanschaffen ,heb dit één keer op een voorstelling van JB-Systems gezien.Gaf bijzonder veel lichtopbrengst.
Welk goed DMX toestel heb ik nodig om de toestellen die ik bezit te bedienen?
Momenteel in bezit : 2 maal Super Solar White Led (JB-Systems)staan in Master/slave modus //Deze bedien ik nu met CA-8 afstandsbedieningscontroller.
2 maal ORION Led (JB-Systems)staan in Master/slave modus //Deze bedien ik ook met een CA-8 afstandsbedieningscontroller.

Binnenkort in bezit: 2 maal BT-30FC (Briteq van JB-Systems).
Ik wil deze 3 verschillende toestellen laten werken met een DMX-toestel zodanig dat de twee CA-8 controllers weg kunnen.
De 3 verschillende toestellen,waarvan ik er telkens dubbel van aangekocht heb (6 toestellen dus!),moeten afzonderlijk alsook tesamen in en uit kunnen geschakelt worden alsook de soort werkmodus kunnen veranderen.
Heb géén ervaring met DMX bediening (maar wat komen moet dat komt).Welk merk en type moet ik aanschaffen en is vlot te bedienen? Budget mag niet hoger dan ongeveer 220 € liggen.
DN-HC 5000 met Serato Itch,RODEC MX 180,
Martin518Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 13-2-2009
Laatste: 26-4-2014
Berichten: 384
13-3-2012 10:23
Als je een USB stick neemt van Chamsys kun je de software gebruiken die je toelaat de lampen verschillend te laten wapperen.
De USB module van Chamsys is enkel te bestellen via de chamsys.co.uk/magicdmx webstek. Je bent dan voor weinig geld in de running. Heb hem zelf ook. Blijft 5 uren aktief (basic versie) dan moet je herstarten. Software is gratis. Handleiding zijn gratis. Forum is er ook. De pro mogelijkheden voor weinig geld.
Joepie we hebben ook een Kremesa Krypton.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)