Fantoom voeding M-audio Fast track pro
(1 reactie. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
Tom weltsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-6-2005 Laatste: 18-12-2008 Berichten: 36 | 18-12-2008 16:08 |
Hallo, Ik heb een nieuwe usb geluidskaart gekocht. Bij het aansluiten van mijn condensator microfoon geeft hij geen geluid. Ik heb op het zelfde kanaal met dezelfde instellingen een andere microfoon aangesloten die geen fantoom voeding nodig heeft en toen kreeg ik wel geluid. Nu is het zo dat die condensator microfoon (behringer B1) Gloednieuw is en nooit gebruikt is dus daar kan het niet aan liggen. Mijn vermoeden is dat de kabel Jack naar Xlr geen fantoom voeding geeft kan dit kloppen? specs - M-audio Fast Track Pro - 24-bit/96kHz audio interface met dubbele microfoon/instument voorversterker - gebalanceerde/ongebalanceerde in/uit - S/PDIF coaxiale; MIDI in/uit - ¼" hoofdtelefoon uitgang met level controle en A/B source switch - ondersteund Mac (MAX OS X 10.3.9 en hoger) en PC Alvast bedankt. | |
`l` () /\/\ | |
DanielVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-3-2004 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 384 | 18-12-2008 16:27 |
Klopt, je hebt een XLR-XLR kabel nodig. Vergeet ook niet de phantom in te schakelen op de achterkant van je geluidskaart. | |