Forum > Geluid

2x TTX1 + 1x Matrix3

(61 reacties. Pagina 1 van 7)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
18-6-2003 18:17
Beste Lezers,

Ik wil in augustus mijn dj set aanschaffen. Eindelijk. Na 6 jaar erover te praten heb ik eindelijk de knoop doorgehakt.

Nu wil ik dus graag de numark TTX1 2 maal plus de Numark Matrix 3 mixer.

Ik ben een absolute beginner wat beftreft beatmixen/dj'en.

Is dit een verstandige keus?
en heeft iemand ervaring met deze set?

Ik hoor t graag.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
WoeiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 22-7-2003
Berichten: 60
18-6-2003 18:30
matrix 3 niet nemen, en tt's hun arm trekt ook op niet te veel, neem in de plaats zo'n setje van dré!!!
Of als je het je kan betalen 2 keer technics sl-1200 met een gemini 626i of een umx-7 als ze die nog hebben, dan heb je al een werelds setje wink ;)
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
18-6-2003 18:35
Heel leuk die antwoorden, maar ik had graag een antwoord met een hoe en waarom erbij snappie. ipv "matrix 3 niet nemen"
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
18-6-2003 18:44
en trouwens, het boeit niet of het een lelijk lomp ding is. Ik wil hem namelijk niet kopen om er alleen maar naar te kijken en aan andere mensen te laten zien.

En ik heb nu een stuk of 5 reviews van die matrix 3 gelezen. en allemaal zeggen ze dat ie zo'n lekker mixertje is. Met een gigantisch value for money waarde.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
18-6-2003 18:50

Dacide schreef: