Forum > Geluid

Phonic

(105 reacties. Pagina 1 van 11)
Moderator(s): Dré
SstarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 118
30-5-2003 23:12
In welk rijtje qua kwaliteit kunnen we dit merk plaatsen ik zag bij f..db..k eindbakjes voor een onwaarschijnlijk lage prijs.
Dus ik vroeg me af hoe zitten die dingen in elkaar zijn ze vergelijkbaar met Dap Marquant Skypech Enz?

Mvg Mark Tromp
Sommige mensen denken dat ze denken maar dat denken ze maar
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-7-2024
Berichten: 9476
30-5-2003 23:52
Feedb... zeker gekeken?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
30-5-2003 23:57

Tom schreef:

Feedb... zeker gekeken?
Ja, en de speakers van phonic kosten even weinig. Gek genoeg staak er ook totaal geen product omschrijving wink ;)
Door internet beperkt
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-7-2024
Berichten: 9476
31-5-2003 00:14
Het merk heeft een nieuwe versterkerlijn voor een ogeschijnlijk lage prijs.
Meestal heeft dat ook zijn weerslag in de betrouwbaarheid en de kwaliteit van een apparaat.
Zeker bij boxen is de prijs gelijk aan de kwaliteit van het geluid.

Bij versterkers gaat dat iets minder zwaar op, maar zijn er toch wel verschillen. Het hangt ook van je toepassing af. Is het voor de "bedroom" , of is het zoals bij ons altijd voor optredens?
Als je er geld mee wilt verdienen, zou je dan gokken op mindere kwaliteit? Hoe denk je dat je staat te kijken als je in een ruimte waar het (zoals vandaag) erg warm is, en je versterker in zijn "overheated protection" springt omdat hij het niet meer kan trekken?
Onze set heeft gisteren voor 600 man op zijn tenen staan te werken, in een ruimte waar geen airco was en een plat dak waar de zon de hele dag heeft op staan te bakken. Het was er meer dan 30 graden.
De set heeft totaal geen krimp gegeven, maar of me dat gelukt zou zijn met een sky/phonic/rave of weet ik veel wat voor low budget spul?
Thuis hebben we anders spul.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SstarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 118
31-5-2003 13:07
Tja natuurlijk gaat de regel alle waar naar zn geld op eigenlijk heb ik nog nooit ergens een drive in show gezien met Phonic versterkers en of boxen dat is toch ook vreemd en er zijn ook heel veel mensen die er nog nooit van hebben gehoord is het een nieuw merk ofzo?
Sommige mensen denken dat ze denken maar dat denken ze maar
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
31-5-2003 17:33
1 x bewerkt. Laatst door Victor Junior op 1-6-2003 15:25
Heej das toevallig, ik wou ook een topic starten over die "max" versterkers. Ze zien er opzich goed uit ook het prijskaartje. Ik heb bij F**db*ck ook maar meteen zo'n folder meegenomen over die versterkers met alle technische gegevens. Ik heb daar voorerest nie heel veel verstand van maarja. Ik wou eerst gaan voor iets uit de Palladium reeks, maar dat lijkt mij toch weer een iets mindere kwaliteit.
In ieder geval ik hoor graag meer over deze versterker reeks.

MVG

Victor

PS Phonic is gee nieuw merk, m'n maat heeft al enkele jaren een mixer van dat merk. En bij een lokale discoboier in Rotterdam hebben ze ook al sinds ik op dat spul let van dat merk
Waar zit de cut op dit apparaat?
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
31-5-2003 22:17

Victor Junior schreef:

PS Phonic is gee nieuw merk, m'n maat heeft al enkele jaren een mixer van dat merk.
Dus als een mengpaneel van een bepaald merk goed is, dan is de rest ook goed? Vreemde logika...
Door internet beperkt
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-7-2024
Berichten: 9476
1-6-2003 00:00
Phonic bestaat al ruim 25 jaar.
Typisch oosters merk van de goedkope klasse.
Altijd geweest.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-6-2003 02:36

Tom schreef:

Phonic bestaat al ruim 25 jaar.
Typisch oosters merk van de goedkope klasse.
Altijd geweest.
Toch hebben ze ook ooit is goede kwaliteit zooi afgeleverd. Maar dat was meer voor live gebruik. Geen dj gear dus :)

De phonic mixertjes van tegenwoordig zijn te vergelijken met de Numark DMX serie. (ruk dus)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
1-6-2003 15:24

DJ Sietse schreef:

Victor Junior schreef:

PS Phonic is gee nieuw merk, m'n maat heeft al enkele jaren een mixer van dat merk.
Dus als een mengpaneel van een bepaald merk goed is, dan is de rest ook goed? Vreemde logika...
Dat heb ik helemaal niet gezegd dat die versterkers dan ook meteen goed zijn, dat zou ik juist willen weten: Is het wat voor GELD. Ik zat namelijk eerst te denken aan iets uit de palladium reeks maar als dat phonic serietje beter is ben ik bereid daar wat meer voor neer te leggen.

MVG

Victor
Waar zit de cut op dit apparaat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)