Forum > Licht

Uitlichten (feest)café

(31 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
1-2-2007 21:11
Goede avond allen,

Het probleem is als volgt: Het café waar ik werk gaat door het leven als een bruine kroeg. Echter op Zaterdag avond word het gebruikt als Feestcafé (d.w.z. Gevarieërder publiek, (meer) Apres ski muziek en meer drank wink ;)). Het café is gevestigd tussen een aantal andere horecagelegenheden en op zaterdag avond heeft het café nog steeds de uitstraling van een bruine kroeg, immers het is binnen redelijk donker. Nu is de bedoeling dat hier verandering in gaat komen. Het café moet vanaf de buitenkant meer een uitstraling krijgen van een feest café.

Om een idee te geven van het pand:
Foto 1
Foto 2.

Nu ben ik opzoek naar enkele budgetaire oplossingen om het toch aantrekkelijker te krijgen d.m.v. licht & geluid. Nu ben ik er op gewezen dat er niet geboord en gehakt mag worden in het pand zelf, dus grote stellages aan de buitenkant timmeren is niet mogelijk.

Wie o wie kan me adviseren in leuke, doeltreffende oplossing?

Alvast bedankt!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
1-2-2007 21:30
Aan de binnekant van het raam (opbouwbaar)danspodiumpje maken, 4barretje en wat (dmx?) effectjes er op en gaan. Niets zo aantrekkelijk als mensen zien dansen.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
1-2-2007 21:46
In ieder geval 's avonds die luifel omhoog halen laugh :D

Daarnaast is het maar net hoe je het wilt. Binnen wat moonflowers ophangen kan al het gewenste effect hebben, nog wat parretjes erbij en het heeft een hele andere sfeer.
Scanners en/of MH's zijn natuurlijk ook leuk, maar niet budgetair verantwoord razz :p

René
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
1-2-2007 21:59