Forum > Newbie Forum

lem compact 208 powered mixer

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
Hopman1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2006
Laatste: 7-8-2007
17-7-2006 22:08
Hallo,

Onze powered mixer heeft last van wat problemen , het is een lem compact 208, heeft iemand hier ervaring mee of tips?

We hebben hem nu bij een reparatie bedrijf maar deze hebben geen schema en dus is reparatie moeilijk ,ook bij lem nederland is geen documentatie meer.

Het probleem is als volgt:

het mengpaneel gedeelte werkt uitstekend op de koptelefoon monitor uitgang werkt alles
perfect ,maar op de versterker uitgang komt ongeveer een seconde het geluid om vervolgens over te gaan in een brom die steeds harder gaat.

Kent iemand dit probleem of heeft een idee welke kant het probleem gezocht dient te worden?

m vr gr Tom
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
17-7-2006 22:23
Defecte voedings elco's? Kan me trouwens niet voorstellen dat een reparatie bedrijf het niet kan repareren zonder schema!
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Hopman1Standaard Lid
Sinds: 10-1-2006
Laatste: 7-8-2007
17-7-2006 22:49
Hoi,

Dat vond ik ook al wat vreemd , maar hij staat er nu al 3!! weken en ik begin me wat zorrgen te maken.
Ik ga morgen eens vragen wat ze al gedaan hebben , er zijn al 2 keer onderdelen besteld( althans dit is mij verteld)
GjlaanStandaard Lid
Sinds: 16-8-2009
Laatste: 16-8-2009
16-8-2009 15:24
Hallo,
We hebben een vraag, we zitten met het aansluiten van het mengpaneel. aangezien jij dezelfde hebt zou je misschien ons willen helpen.
Er zitten 2 boxen bij met twee hoofdtelefoon pluggen maar we weten niet hoe alles verbonden moet worden.
Daarnaast moet er een extra versterker bij om het geluid op te waarderen.
Hopelijk kun je ons helpen.
Gr Gert-Jan

hopman1 schreef:

Hallo,

Onze powered mixer heeft last van wat problemen , het is een lem compact 208, heeft iemand hier ervaring mee of tips?

We hebben hem nu bij een reparatie bedrijf maar deze hebben geen schema en dus is reparatie moeilijk ,ook bij lem nederland is geen documentatie meer.

Het probleem is als volgt:

het mengpaneel gedeelte werkt uitstekend op de koptelefoon monitor uitgang werkt alles
perfect ,maar op de versterker uitgang komt ongeveer een seconde het geluid om vervolgens over te gaan in een brom die steeds harder gaat.

Kent iemand dit probleem of heeft een idee welke kant het probleem gezocht dient te worden?

m vr gr Tom
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
16-8-2009 16:25

gjlaan schreef:

Er zitten 2 boxen bij met twee hoofdtelefoon pluggen maar we weten niet hoe alles verbonden moet worden.
Daarnaast moet er een extra versterker bij om het geluid op te waarderen.
Het is een al wat oudere post, mogelijk dat Hopman1 de versterker niet meer heeft, of hier op het forum niet meer langskomt.

In dat geval kan je het beste een foto plaatsen (b.v. via fotoalbum o.i.d.) van o.a. het aansluitings gedeelte.

Martin.
kvm entertainment
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
16-8-2009 16:50
Hopman1 is al twee jaar niet meer langs geweest.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)