Forum > Geluid

Crown of QSC ?

(33 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
19-12-2005 13:17
Wij gebruiken zelf QSC-versterking, maar we horen veel goede verhalen over Crown.

Nou zijn we op het moment op zoek naar een lichtgewicht versterker. Nou vragen we ons af of we beter voor de ietswat duurdere qsc plx2402 kunnen gaan of voor de goedkopere crown xs700?

Hoe zit het met de kwaliteit van de crown xs serie in vergelijking met de qsc plx serie?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
19-12-2005 16:17
Ik weet dat beide modellenseries tevreden gebruikers kennen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Wat ik wel weet is dat de Crown XLS-serie momenteel in de aanbieding is (zie ook de webshop) en dat is een nette versterker.

Verder betwijfel ik of er veel mensen zijn die zoveel ervaring met beide modellen hebben dat ze die goed kunnen vergelijken, maar we wachten af.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
19-12-2005 16:45
ik heb hier ergens op het forum gelezen dat iemand zei dat hij heel erg tevreden was over crown versterkers, alleen de xls serie kon hem niet bekoren happy :)
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
19-12-2005 18:09
Nou, ik heb alle drie de types van Crown serie XLS en mij bevallen ze goed.
Het is de budget serie maar wil niet zeggen dat deze slecht zijn.
Crown staat bekend dat wat ze opgeven ook daadwerkelijk geven.
Hier op Aruba staan ze regelmatig de draaien op het strand in de volle zon, en tot zo ver nog geen problemen gehad.De modellen 602 staan gebrugd op 4 ohm 1680 watt te beuken op dubbel 15 inch bass kasten van 1200 watt.