Forum > Off-Zone

5 mee kunnen doen Feesten.

(23 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
17-3-2005 20:00
Bij deze de Data-
24-4.. De grote Opening van Feestgebeuren(Naam/Thema word aan gewerkt)
26-6..Live Thema(uitleg volgt en naam ook)
17-07..Zomer Carnaval Thema
14-08..Jazz Thema
10-09..Het grote Slotfeest

Namen,thema,concept etc etc etc ga ik aan werken.

Deze feesten vermeld ik hier om de liefhebbers een mogelijkheid te geven om er aan mee te doen.
Laat duidelijk zijn dat dit niet in het opgezette belang van Lido is,oftewel een manier om er beter van te worden.
Uiteindelijk hebben we wat aan elkaar wink ;)

Mogelijkheden om mee te doen,
DJ's
Muzikanten-sax/bandje-combinatie van DJ en Live Muziek
Licht/geluid
Decoratie
Etc etc etc etc

Een unieke ervaring,een perfecte leerschool,een vergoeding,reklame profilatie van jezelf,etc etc
Bedrijven hoeven hier niet te reageren,daar is dit niet voor!!!!!!!!
Die weg weten kennen we en zal ook gebruikt worden.
Daarnaast de mogelijkheid om met vakmensen te werken,op te treden,muziek te maken of je in de scene te kunnen bewegen en wellicht een start van een loopbaan.

Ik lees het wel.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
17-3-2005 20:27
Heb je missschien ene linkje naar een website waar dit allemaal wat meer uitgelegd wordt. Want ik, en misschien anderen, heeft geen idee wie Lido is.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
17-3-2005 20:28
Dat word daar niet uitgelegd want dat doe ik laugh :Den de primeur is hier en nog niet eens op eigen site wink ;)
Maar je kan rustig even kijken wie of wat Lido is.

https://www.lidobloemendaal.nl
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
18-3-2005 08:06
De feesten worden door Lido neergeset in combinatie met festiviteiten/feesten in Zandvoort en Bloemendaal.
Vandaar diverse Thema's zoals Jazz(Jazz at the Beach)
ik wil dat combineren met club/house en live optredens van muzikanten zodat er een uniek sfeertje is en toch Jazz at the Beach.
Zomercarnaval is een feest in Zandvoort en wij maken daar een soortement Rotterdam gebeuren van.
Etc etc.

De feesten zijn natuurlijk commercieel,we zijn een bedrijf.
Maar er zit een giga rem op!!
Beachbop is er voor de Klapper financieel gezien.( daar zijn minimale investeringen van 40.000 euro per strandtent mee gemoeid)
De 5 feesten hebben als insteek dat wij wat willen doen en uitgangspunt is lekker ouderwets en relaxd een party bezoeken.
Drink een drankje en wij zijn tevreden.
Bij mooi weer ligt het strand vol en heb je zomaar 2 tot 4000 man.
Bij slecht weer gaan de feesten door en word het binnen.
Het is voor ons leuk om te doen,een service naar de vaste gasten en dat is het verhaal.
Als het ging om veel om te zetten dan kunnen we beter deze 5 feesten niet doen en hopen op mooi weer.
Bij mooi weer is de omzet minimaal 20x hoger dan tijdens een feest!!!
Geen investering en geen extra werk zoals bij de feesten,als het ons niks kost zijn we al happy.
We zijn beetje klaar met massa en centjes die daaraan zitten.
Het is een beleid wat neergezet word voor de toekomst-elk jaar minimaal 5 feesten en nooit over the topp,lastig uit te leggen maar een beetje ondernemer kan en wil wel doordenken.
We zijn in de zomer 7 dagen per week bezig,minimaal 14 uur per dag.
Nu willen wij zelf een paar stappen terug doen en meer gezelligheid erin brengen en relaxdheid.
Zodoende houd lIDO er zelf ook plezier in,en kunnen we nog jaren verder met plezier.
De koek is een keer op,welliswaar is het alleen 7 maanden per jaar maar altijd op vol vermogen en geen of nauwelijks prive,we zijn allen op leeftijd en willen nu weer plezier terug ipv massa.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
18-3-2005 08:33
Waar ik wat mee kan en hoop tegenover wil zetten in welke vorm dan ook-
1)Acts-candy girl,steltlopers,chinese draak,dansers,circusact,etc etc
2)DJ's-Trance,latin/groove/funk,partytime dj,Techno
deze DJ's moeten volwassen uitstraling hebben en geen zak zout achter de booth zijn!!!!!!!!!!
3)Iemand die het leuk vind om te ontwerpen en daar zich dan ook ermee in kan draaien in de scene en eigenlijk iemand die in de toekomst er mee verder wil!!!
4)Decorateurs,en mensen met gekke en verwezenlijke ideeen.
5)Aankomende muzikanten die s op willen treden of tezamen met DJ's een act neer kunnen zetten.
Tot zover even.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 13473
20-3-2005 22:27
Edit Mod: Dré: Helaas schreeuwde dit topic om een ENORME bezem. Bij deze dus.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
20-3-2005 22:35
Mijn Dank happy :)
Helaas heb ikke nu klein probleempje sad :(
Daar ik dit topic ook als back up wilde gebruiken om terug te kunnen zien wie er wel met ernst en eerlijkheid mee wil of kan doen ben ik die nu ook kwijt laugh :D
Ondertussen is wel begrepen dat er een betaling tegenover staat en de nodige extra's-voor wat-hoort wat wink ;)
Mocht iemand zich nog geroepen voelen dan volgaarne
een kleine melding in dit topic en ik neem binnen x aantal dagen kontakt op met de liefhebbers.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
20-3-2005 22:55
Ik had me al gemeld via de mail, dus ik hoop dat je me nog kunt herrineren wink ;). Reageer s.v.p. morgen even op mijn laatste mailtje omdat ik morgen gen school heb en dus de tijd om te bellen. Bedankt!
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-3-2005 23:15

fredje schreef:

Mijn Dank happy :)
Helaas heb ikke nu klein probleempje sad :(
Daar ik dit topic ook als back up wilde gebruiken om terug te kunnen zien wie er wel met ernst en eerlijkheid mee wil of kan doen ben ik die nu ook kwijt laugh :D
Ondertussen is wel begrepen dat er een betaling tegenover staat en de nodige extra's-voor wat-hoort wat wink ;)
Mocht iemand zich nog geroepen voelen dan volgaarne
een kleine melding in dit topic en ik neem binnen x aantal dagen kontakt op met de liefhebbers.
groet
Ik voel me nog steeds geroepen.

Nog ff een keer: Allround-DJ ("Partytime" in jouw taal happy :)), ik zie wel een mailtje tegemoet.
Light Image
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
20-3-2005 23:22
Thanks,

ik kom daar 100% op terug.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)