Forum > Algemeen Forum

Inrichten van je eigen disco

(142 reacties. Pagina 1 van 15)
Moderator(s): Dré
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
17-2-2005 01:00
Eindelijk staat men site online.

basementclubsitedot.tk

Hierop zie je hoe ik een lege kelder heb omgebouwd tot een mini disco. Verder zullen ook alle projecten om tot dit resultaat te komen uit de doeken worden gedaan.

Neem gerust eens een kijkje en vertel me wat je ervan vind.

PS site is ng niet helemaal afgewerkt
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
17-2-2005 09:10
Beetje weinig te zien op de foto's. Doe eens wat kiekjes met een paar witte tl's aan, en een apparatuurlijstje?

Al contact gehad met de brandweer over die papieren blauwe lampen en ceedeetjes aan het plafond?
17-2-2005 13:07

sylvia schreef:

Beetje weinig te zien op de foto's. Doe eens wat kiekjes met een paar witte tl's aan, en een apparatuurlijstje?

Al contact gehad met de brandweer over die papieren blauwe lampen en ceedeetjes aan het plafond?
Zal ervoor zorgen. En de brandweer hebk niet aan gedacht maar denk niet dat die ballen zo snel branden hoor. Ze zijn immers gemaakt met een speciaal soort papier en geschikt voor lampen tot 60W. En de CD'tjes is dat een probleem i.v.m. de brandveiligheid?
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
17-2-2005 13:10
Plastiek/kunststof-
neem s een stuk plastik,hou daar s een vlam onder!!
Beloof me dat je deze test echt goed uitvoert!!!!!!!!!

Als het begint te branden/smelten dan neem je je vrije hand en hou die onder dat cdeetje.
Laat mij nog ff weten wat voor wetenschappelijk bewijs er uit is gekomen.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
17-2-2005 13:13

Basement-club schreef:

Zal ervoor zorgen. En de brandweer hebk niet aan gedacht maar denk niet dat die ballen zo snel branden hoor. Ze zijn immers gemaakt met een speciaal soort papier en geschikt voor lampen tot 60W.
Maar ze zijn niet gemaakt van een speciaal soort papier dat bestand is tegen mensen die willen testen of een aansteker heter is dan een 60W lampje.

Basement-club schreef:

En de CD'tjes is dat een probleem i.v.m. de brandveiligheid?
Ik zat er zo eens naar te kijken, en probeerde mij voor te stellen of het fikkend naar beneden zou kunnen komen bij een brand (sinds Volendam wat kritischer naar plafondversiering aan het kijken).

Maar ik ben geen brandweermevrouw, dus als je het echt goed wil doen, neem dan contact op met de brandweer, laat ze langskomen en sta open voor hun adviezen. Mijn ervaring met brandweerlui is dat ze absoluut o.k. in het contact, en al lang blij zijn als er iemand preventief te werk wil gaan.

Maargoed e.e.a. zal ook wel afhangen van wat je eigenlijk met die kelder van plan bent, qua horeca enz.
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
17-2-2005 13:18

fredje schreef:

Plastiek/kunststof-

Als het begint te branden/smelten dan neem je je vrije hand en hou die onder dat cdeetje.
groetjes
He Sylvia,

laat m nou die test doen laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DndStandaard Lid
Sinds: 1-12-2004
Laatste: 18-2-2005
17-2-2005 15:29
Interieur is sjick bedacht, en effecten die ge bekomt met alles te samen is ook intresant
alleen diene dynamo moet nog vermeerderd worden met 5 ofzo laugh :D laugh :D laugh :D shocked 8O
lalala
17-2-2005 15:35

dnd schreef:

Interieur is sjick bedacht, en effecten die ge bekomt met alles te samen is ook intresant
alleen diene dynamo moet nog vermeerderd worden met 5 ofzo laugh :D laugh :D laugh :D shocked 8O
Is de bedoeling ook. Er komen in de zomer 4 Winners en ng één dynamo bij. De scan die er nu hangt is eigenlijk meer als test bedoeld. Alles dan aangestuurd met de bijhorende scanmaster.

Zijn er mss mensen die een andere scan een beter alternatief vinden. Alle tips zijn welkom.
17-2-2005 19:05

fredje schreef:

fredje schreef:

Plastiek/kunststof-

groetjes
He Sylvia,

laat m nou die test doen laugh :D
Heb zonet de befaamde test gedaan. CD'tje boven aansteker gehouden. CD wordt zwart en smelt na langdurig stoken gewoon weg en ontvlamt niet. Dus lijkt me dit geen probleem vr de brandveiligheid maar ik zal toch eens de juiste mensen contacteren om te horen wat zij ervan denken.
DJ.TStandaard Lid
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 1-11-2024
17-2-2005 19:23
Brand niet?
Heb het zelf meerdere keren geprobeerd en toch al redelijk snel gaan die dingen smelten met een klein vlammetje.
Ze zullen niet zo snel ontbranden als iemand er een vuurtje bij houdt, maar mocht je brand hebben dan is de temperatuur een stuk hoger en het vuur een stuk heviger.
Dan smelt inderdaad je cd weg en valt het met gloeiende druppels naar beneden!
Vuur zelf is minder erg dan smeulend plastic op de huid, dat brand er in, wordt hard en blijft dan op de huid zitten.
Mensen die het eraf proberen te halen trekken zo even hele stukken huid mee.
Ga dan je bezoekers eens opzoeken in Beverwijk na een brandje, niet leuk kan ik je vertellen (maar dat had je vast zelf ook al bedacht.
Laat sowieso gewoon eens even iemand komen, die kunnen tips geven en tips kunnen nooit kwaad.
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)