Forum > Algemeen Forum

video toepassing

(31 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
6-1-2005 20:21
ik wist niet direct in wat forum dit te plaatsen.
We hebben een beamer,hiermee projecteren we al een tijdje(2maanden)powerpoint voorstellingen.
nu ik wil toch wat kreatiever zijn en van die tunnels enzo(je kent dit wel van die win. media plaier voorstellingen) projecteren, bestaat hier een prog voor of een mannier om dit te doen.
Wat ik ook nog zoek is iets(al dan niet pc gestuurd) om ook met dvd spelers enz te kunnen werken, kortom een apparaat om te kunnen mixen tussen pc voorstellingen en dvd spelers
exit night into LIGHT
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
6-1-2005 20:46
Blaupunkt DV 2000 uit mijn hoofd. Gebruik ik zelf ook.
Werkt echter met svhs inputs en b&c (met verloop naar cinch.) Het is om maximaal 2 bronnen te mixen. Kan ook een monitor op.
Tweedehands redelijk veel aangeboden. (nieuwprijs was plm 3500 Gulden)

Op je computer moet dus een TV out op zitten.
Persoonlijk vindt ik wel dat de monitor uitgang (meerpolige uitgang) wel veel beter beeld geeft op een beamer dan de tv of svhs out van de computer.
Bij tunnels kan je toch de media player laten spelen?

Martin.
kvm entertainment
MauriceStandaard Lid
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
6-1-2005 21:26
1 x bewerkt. Laatst door Maurice op 6-1-2005 21:27
het is best onhandig om tijdens een kleine show/drive-in je bezig te houden met de video beelden,..eigenlijk zou je daar een extra persoon voor moeten hebben. wij hebben ook een beamer en projecteren daar alleen op het moment ons logo mee. omdat ik al een tijd opzoek ben naar en dvd met wat aangelkaar gemixte beelden (zie je ok vaak in kroegen en disco's) wij vinden het namelijk erg onhandig om een computer of dvd spelers en xtra tv mee te slepen alleen voor wat beamer beeldjes. dus zown dvdtje zou wel een uitkomst zijn :)
Dj pyroStandaard Lid
Sinds: 5-1-2005
Laatste: 3-3-2016
6-1-2005 21:27
Wat je ook kan doen is Winamp downloaden
Je kan dan met een uitgang van je mengtafel via je mic of line in de visualisations op de muziek laten sturen.
Heb dit zelf ook al gebruikt en er zitten wel een paar toffe effecten tussen.
Ook worden er regelmatig nieuw vis uitgebracht zodat je niet altijd met hetzelfde moet werken
Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.
MauriceStandaard Lid
6-1-2005 21:29
als je een beamer heb met instelling in 1200 x 768 een projectie van 2 bij 1,50 meter. zien die winamp filmpjes er niet zo mooi meer uit sad :(
StekelvarkeStandaard Lid
6-1-2005 21:36

maurice schreef:

het is best onhandig om tijdens een kleine show/drive-in je bezig te houden met de video beelden,..eigenlijk zou je daar een extra persoon voor moeten hebben. wij hebben ook een beamer en projecteren daar alleen op het moment ons logo mee. omdat ik al een tijd opzoek ben naar en dvd met wat aangelkaar gemixte beelden (zie je ok vaak in kroegen en disco's) wij vinden het namelijk erg onhandig om een computer of dvd spelers en xtra tv mee te slepen alleen voor wat beamer beeldjes. dus zown dvdtje zou wel een uitkomst zijn :)
dit weet ik :p we zijn namelijk bezig met het stevig uitbrijden van ons "bedrijfje" we doen enkel licht en sinds 2maanden ook beberkte visualisatie;) zo klein zijn we niet meer of beter gezegt we gaan groeien:p met de aankoop van 6robe clubscans(einde2005 willen we er 12),nieuwe lichttafel,kleine lasertjes,extra truss.. maar dit volledig ter zijde
ook is het mss interessant dat we met 2 zijn en dat mijn collega zich waarsch gaat bezighouden met het bedienen van het beeld
exit night into LIGHT
MauriceStandaard Lid
6-1-2005 21:43
moet je dan niet aan 3 gaan denken dj,lj,vj? maar met een computer ka je natuurlijk veel meer alleen dat kan je live doen en voorbewerken,.. een dvd is natuurlijk nog simpeler kan je alleen niks meer aan veranderen. nogmaals ik zoek ook nog steeds naar van die dvd's happy :)
StekelvarkeStandaard Lid
6-1-2005 21:50

maurice schreef:

moet je dan niet aan 3 gaan denken dj,lj,vj? maar met een computer ka je natuurlijk veel meer alleen dat kan je live doen en voorbewerken,.. een dvd is natuurlijk nog simpeler kan je alleen niks meer aan veranderen. nogmaals ik zoek ook nog steeds naar van die dvd's happy :)
idd,maar voorlopig is al het materiaal van mij,mij collega heeft geen financieele inbreng,indien ik ook geluid ga doen moet die 3e persoon wel een financiele inbreng hebben,ook moet hij ook over een gelijkwaardiege geluidsset beschikken(dus een gelijke verhouding tussen licht en geluid),indien nu iemand geluid via ons wild huren wiij dit en dit gaat best wel lekker:p
exit night into LIGHT
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
6-1-2005 22:59

maurice schreef:

omdat ik al een tijd opzoek ben naar en dvd met wat aangelkaar gemixte beelden (zie je ok vaak in kroegen en disco's) wij vinden het namelijk erg onhandig om een computer of dvd spelers en xtra tv mee te slepen alleen voor wat beamer beeldjes. dus zown dvdtje zou wel een uitkomst zijn :)
Voor een DVD heb je toch ook een speler nodig?

Gewoon zelf filmpje in elkaar mixen met een video programma op de computer, daarna op DVD branden, klaar.

Martin.
kvm entertainment
MauriceStandaard Lid
7-1-2005 17:07
en waar haal jij filmpjes vandaan van goeie kwaliteit? sneaky :V

Terug naar forum Reageer (zonder quote)