Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 93 van 250)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
20-12-2007 20:59
Vind het persoonlijk erg "laag" om dergelijke foto's op een openbaar forum te plaatsen en mensen er dan kwetsende woorden tegenaan te gooien.. Zeker als deze persoon per toeval wel zal meelezen, ook al is de kans klein..

Dat men zich wel eens ergert, prima... maar om met foto's en scheldwoorden op een forum af te geven op een persoon die zich zo niet kan weren... is net even onder de maat!!

gr jorrit
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
20-12-2007 22:10
Edit Mod: Jorrit heeft groot gelijk,
Ik heb de gewraakte teksten even verwijderd.
die damens zijn vaak wel je beste klanten.
Bij ons als we optreden is iedereen gelijk zonder te kijken naar, kleur, verstandelijk/lichamelijke beperkingen,
rang, stand, afkomst, aard, voorkeur, enz enz.

Gevolg is ook dat wij voor elk feest kunnen werken, of dat nu Jehova getuigen, een zaal vol surinamers, een stichting als MEE, of een motorclub, we vinden het allemaal prima!
Vooral nergens van opkijken, en doen alsof alles de normaalste zaak van de wereld is.
Dat is het toch ook!!!!!? laugh :D

Joh je hebt dan veel meer lol in je werk als DJ en je komt ook nog eens ergens!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
20-12-2007 22:37
In het drive-in topic staat ook nog iets wat hiernaar verwijst, wellicht dat ook een beetje opruimen? Zoek op: 'biggen'.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
20-12-2007 23:46
misschien dat je me even de directe link kan geven?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
21-12-2007 00:27
2 x bewerkt. Laatst door René Eppink op 21-12-2007 00:33
Overigens is je zoekterm erg grappig alleznet (gezien enkele dingen die we nou juist aan het opruimen waren laugh :D ). *wacht zelf ook geduldig op Sylvia* wink ;)
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 4-7-2024
Berichten: 413
29-12-2007 14:33
Niet echt een ergensnis on stage of tijdens het draaien. Maar meer van ervoor:

Iemand die ook een drive-in heeft wou mijn geluids-setje huren en ik ben zeer zuinig op mijn setje dus ik verhuur alleen onder toezicht. Toezicht wou hij niet hebben. Dus ik zeg ik plaats er een limiter voor, hij wou zijn speakers parallel zetten aan mijn speakers. En hij wou er ook absoluut geen limiter tussen omdat het dan zou zijn dat die limiter zijn eigen speakers ook 'limiet'. Ik heb hem maar eens duidelijk uitgelegt wat een limiter doet en toen was het van: Oh, Oke dan plaats hem er maar voor.

Hij denkt er dus super veel verstand van te hebben maar als ik zie hoe hij draait (dik in het rood) en sets samensteld (gewoon zo veel mogelijk speakers op een hoop kwakken zodat het zo hard mogelijk gaat) dan wil ik er toch echt wel een limiter tussen.

Ik kan me soms zo kapot ergeren op (geluids)mensen die denken dat ze er alles van weten, niet open staan voor suggesties/feiten of denken dat hun apparatuur het beste is (hij denkt dat zijn DAP mc-10 super goed is omdat er dap pro opstaat shut up :X).

Hij is dus een voorbeeld van dat allemaal tegelijk shocked 8O.

Uiteraard blijf ik altijd netjes tegen zo'n mensen, maar mijn setje krijgt hij niet meer.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
29-12-2007 16:33
Je moet ook gewoon aan je voorwaarden vasthouden. Jij verhuurt allen met toezicht (of bediend, in ieder geval geen zogenaamde dry-hire). Wil de 'klant' dat niet, dan gaat het feest niet door, punt.
Dat is dan misschien één verhuuropdrachtje minder voor jou, maar wel weer een garantie dat je je setje ook bij de volgende opdracht kan gebruiken.
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 4-7-2024
Berichten: 413
29-12-2007 17:05
Nja ik ken die jongen (niet dat het een vriend is hoor) en ik dacht van oke voor hem maak ik wel een uitzondering. Maar ik wou het setje wel beschermd hebben dus ik denk ik regel een limiter erbij. Dat wou hij ook niet toen had ik al zoiets van graag of niet. Later heb ik hem toch kunnen overhalen maar toen wou hij er maar 25 euro voor geven (en daar moet ik dan ook nog een limiter van huren).
Toen dacht ik echt van houd toch op man.

En inderdaad ik heb liever 15 euro minder dan dat ik het (bij hem grote) risico loop dat hij mijn setje kapot speelt.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
29-12-2007 17:33
Zo gaat dat hier met carnaval ook, er reist iemand mee tijdens het gebruik van het gehuurde die oplet op wat er gebeurd en gemachtigd is om in te grijpen, ondanks wat.

Wil de klant geen mannetje op de wagen? Is ook prima, dan kan je die persoon afkopen voor een x bedrag (= hoog) en komt er een strakke limiter op de processor.

In geen ander geval wijk ik daar van af.
Vergeet niet te lachen
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 4-7-2024
Berichten: 413
29-12-2007 17:42
Ik snap het probleem vaak niet, waarom zou je niet iemand erbij willen die kan ingrijpen. Zo loop je niet de kans dat je geen geluid meer hebt op je wagen/feest en als er iemand meekomt zal dat echt niet opvallen hoor.

Ik bedenk me nu ook dat als ik een goedkope limiter inzet dat er ook nog mee gespeeld kan worden (zit geen beveiliging op ofwel?). Dat alles opgeteld is het inderdaad niet verstandig om te doen.
Als ik het doe zonder toezicht komt er een processor tussen met beveiliging.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)